بنگال وزیر, همسرم, آزمون Covid مثبت در خانه انزوا

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Kolkata | منتشر شده در تاریخ: 30 مه سال 2020 4:21:59 am دولت نیز ثبت هفت ب

توسط NEWSMINERAL در 9 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Kolkata | منتشر شده در تاریخ: 30 مه سال 2020 4:21:59 am
coronavirus, coronavirus in kolkata, coronavirus cases in kolkata, West Bengal Fire Services minister, Sujit Bose, west bengal fire services minister test positive, indian express news دولت نیز ثبت هفت بیشتر مرگ و میر مرتبط با این ویروس در نظر گرفتن تعداد کل موارد به 230 با 72 و میر به علت شرکت morbidities. (بازنمودی عکس)

West Bengal آتش خدمات وزیر Sujit بوز دارای آزمایش مثبت برای کروناویروس اولین عضو از Mamata بانرجی کابینه برای دریافت آلوده به این ویروس است. همسر خود را بیش از حد دارای آزمایش مثبت و به عنوان هر دو دارای علائم خفیف آنها در انزوا در خانه خود را.

داخلی کمک در بوز اقامت تشخیص داده شد با این بیماری با توجه به PTI گزارش زیر که نمونه ای از بوز و اعضای خانواده اش فرستاده بودند برای معاینه.

بوز نتایج آزمون آمد روز پس از TMC قانونگذار Tamonash Ghosh — همسایه از وزیر Mamata بانرجی — آزمایش مثبت برای این ویروس همراه با دو تن از اعضای خانواده و سه دستیاران.

در ضمن 277 نفر را مورد آزمایش قرار Covid-19 مثبت در یک دوره 24 ساعته در دولت با در نظر گرفتن تعداد کل coronavirus موارد در بنگال غربی به 4,813 که 2,736 فعال هستند موارد است.

دولت نیز ثبت هفت بیشتر مرگ و میر مرتبط با این ویروس در نظر گرفتن تعداد کل موارد به 230 با 72 و میر به علت شرکت morbidities.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب