BCCI چهره برنامه ریزی بحران

سرنوشت T20 World Cup — و به تبع آن IPL — همچنان به آویزان در تعادل می باشد. به عنوان یک نتیجه BCCI را در راس ش

توسط NEWSMINERAL در 26 تیر 1399

سرنوشت T20 World Cup — و به تبع آن IPL — همچنان به آویزان در تعادل می باشد. به عنوان یک نتیجه BCCI را در راس شورا را به چالش کشیدن زمان نهایی هند تجدید نظر در تقویم بین المللی باقی مانده از فصل کریکت هنگامی که آن را در دیدار روز جمعه است.

همیشه از هند کریکت فعالیت های آورده بودند به وقفه توسط COVID-19 شیوع در ماه مارس چندین تکالیف بین المللی لغو شده اند و یا موکول. در حالی که خانه ODI سری در مقابل آفریقای جنوبی رها شده بود پس از اولین ODI در ماه مارس, تور سریلانکا در ماه ژوئن-جولای (3 ODIs, 3 T20Is) و زیمبابوه در ماه اوت (3 ODIs) شده است به تعویق افتاد. یک پیشنهاد سفر به آفریقای جنوبی برای سه T20Is در ماه اوت نیز لغو شده است.

انگلستان سری قرار

در روز سه شنبه آن را تایید کرد که هند برای اولین بار از خانه انتساب فصل — محدود-اور پا از تقسیم سری در برابر انگلستان — را نمی توان به عنوان در هر برنامه در ماه های سپتامبر و اکتبر. انگلستان قرار بود به صورت هند در سه ODIs و سه T20Is بین آسیا و جام حذفی (که لغو شده است) و هندوستان تور استرالیا برای یک سری T20I دنبال T20 جام جهانی.

این قابل درک است که انگلستان و ولز کریکت هیئت مدیره و BCCI مدیران شده در بحث در مورد انطباق سفید توپ بازی در هزینه یک یا دو آزمون در انگلستان برنامه ریزی شده تور برای پنج آزمون از ژانویه 2021.

همه این عوامل علاوه بر تلاش به جای ODIs در برابر افغانستان و احتمالا reschedule آفریقای جنوبی را رها سری مجموعه به بحث گذاشته شود در روز جمعه. نقطه شماره 4 از راس دستور کار شورای متحده: "بحث نهایی تیم هند FTP".

آن جالب خواهد بود تا ببینید که چگونه BCCI تلاش به افتخار تعهد خود را به پخش با تضمین مندرج تعدادی از بازی ها (17) تا ماه مارس آینده.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب