'بی اساس و مضطرب': خلبان در ادعای او پیشنهاد کنگره MLA پول برای پیوستن به BJP

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: جولای 20, 2020 6:54:47 pm Sachin خلبان گفت که او باقی خ

توسط NEWSMINERAL در 30 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: جولای 20, 2020 6:54:47 pm
Sachin Pilot, giriraj singh, pilot offered money to join BJP, ashok gehlot, rajasthan crisis, rajasthan congress, indian express Sachin خلبان گفت که او باقی خواهد ماند "نامحدود و شرکت در باورها و اعتقادات'. (فایل)

شورشی کنگره رهبر Sachin خلبان جمعه نامیده می شوند "بی اساس و مضطرب" اظهارات مطرح شده علیه او توسط کنگره MLA که او ارائه دومی پول برای پیوستن به BJP.

"من غمگین اما تعجب نمی تواند در پایان دریافت چنین بی پایه و اساس و مضطرب اتهامات. این در حال انجام است صرفا به بدگویی و برای خفه کردن نگرانی های مشروع من تا به حال مطرح شده علیه حزب رهبری از دولت به عنوان یک عضو و MLA از وارز" خلبان ادعا کرد.

دنبال راجستان بحران زندگی می کنند به روز رسانی

پیش از آن در روز کنگره MLA از Badi, Giriraj سینگ Malinga بود گفت: "Sachinji" به او پیشنهاد پول برای پیوستن به BJP اما او خودداری کرد. سینگ بود بیشتر ادعا کرد که تلاش برای سرنگونی Gehlot دولت شده بود در دسامبر سال گذشته است.

خلبان گفت: این ادعا یک "تلاش در اهانت و حمله به اعتبار من" و برای منحرف کردن توجه از "مسئله اصلی".

"روایت است که هدایت برای جلوگیری از پرداختن به موضوع اصلی. من را مناسب و دقیقترین امکان اقدام قانونی علیه MLA که ساخته شده بود به این اتهامات است. من مطمئن هستم که بیشتر از جمله جعل اتهامات پرتاب خواهد شد من به علت داشتن در تصویر. اما من باید نامحدود باقی می ماند و شرکت در باورها و اعتقادات" به تازگی حذف شده راجستان کنگره ارشد اضافه شده است.

راجستان وزیر Ashok Gehlot در ضمن دوشنبه شدت حمله خود را بر روی خلباندر تماس تلفنی با "good-for-nothing".

"همهمه jaante این یه nikamma hai nakara hai koi kaam ناهی kar raha hai خالی لاگین ko ladwa raha hai. Main yahan کوی baingan bechne ناهی aaya hun اصلی کوی سبزی bechne ناهی aaya hun CM banne آیا hoon (من می دانستم که او بی فایده بود خوب برای هیچ چیز و تنها وجود دارد برای وادار مبارزه در میان مردم است. من در اینجا به فروش سبزیجات. من CM). اما هنوز هم ما نیست سوال این به نفع حزب" Gehlot گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی.

خلبان و 18 شورشی دیگر MLAs خدمت شده است رد صلاحیت اعلامیه توسط راجستان مجمع بلندگو برای هجوم حزب شلاق برای حضور در دو مجلس قانونگذاری حزب جلسات هفته گذشته است. خلبان اردوگاه را به چالش کشیده است حرکت در دادگاه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب