بارسلونا و یوونتوس به یکچهارم ویارئال اخیر پس از نا امیدی

بارسلونا در پاسخ به یک هفته تلاش با تولید یک scintillating نمایش به کتک زدن ویارئال 4-1 دور در روز یکشنبه و ز

توسط NEWSMINERAL در 16 تیر 1399

بارسلونا در پاسخ به یک هفته تلاش با تولید یک scintillating نمایش به کتک زدن ویارئال 4-1 دور در روز یکشنبه و زنده ماندن در لیگ برتر عنوان مسابقه.

کاتالانها کشیده بودند دو بازی گذشته خود را به دست حرکت بیشتر به رهبران لیگ رئال مادرید اما روز یکشنبه برنده شدن در زمان آنها را به 73 امتیاز پس از 34 بازی چهار پشت خود را قوس رقبا که برنده 1-0 در اتلتیک بیلبائو پیش از آن در روز.

هدف خود از پو تورس قرار بارسا در مقابل در دقیقه سوم با ویارئال را جرارد مورنو درست در بازگشت در 14 قبل از بازدید کنندگان ترمیم سرب خود را از طریق برجسته پیچش یا حلقه زنی اعتصاب از لوئیس سوارز شش دقیقه بعد.

تراکتورسازی کشیده بارسا مزیت فقط قبل از شکستن والا تراشه شده کاهش یافته و از صف شروع در دو بازی گذشته در حالی که 17 سال سن Ansu Fati اضافه شده یک چهارم در نیمه دوم با یک کم اعتصاب.

FC Barcelona players celebrate their opening goal during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Villareal at La Ceramica stadium in Villareal, Spain, Sunday, July 5, 2020.

بازیکنان بارسلونا خود را جشن می گیرند باز کردن هدف در طول Spanish La Liga فوتبال مسابقه بین بارسلونا و Villareal در لا Ceramica ورزشگاه در Villareal اسپانیا روز شنبه, 5 جولای سال 2020 است. | عکس های اعتباری: AP

برای بارسا مدافع Gerard Pique ارائه چنین عملکرد نرم و صاف بود به عنوان رضایت بخش به عنوان بازگشت به راه برنده.

آن را بسیار مهم برای به دست آوردن سه امتیاز به ماندن در شکار اما راه ما مهم بود بیش از حد چرا که بخشی از هویت ما بنابراین ما نیاز به نگه داشتن بازی بود که تا پایان فصل," او گفت:.

بارسا اعتماد به نفس بود را با تساوی Celta Vigo و اتلتیکو مادرید در حالی که حس بی ثباتی در این باشگاه و جدایی در میان گزارش کاپیتان لیونل مسی ناراضی بود با امور و نمی خواهید به ماندن فراتر از قرارداد خود را.

وجود داشته اند بسیاری از حدس و گمان اطراف مربی Setien پس از او آورده مدیران ورزشی در زمان اضافه مقابل اتلتیکو یک حرکت شرح داده شده در رسانه ها به عنوان یک عمل وحشیانه علیه جام جهانی-برنده شدن رو به جلو است.

ترجمه شد به نام در صف مقابل ویارئال طرف که برنده شده بود پنج تا از شش بازی بود و پر جنب و جوش از لگد کردن کمک نیروی هدف باز و همچنین کار خستگی ناپذیر در خط میانی و ترکیب خوبی با مسی و سوارز.

او خود را آراسته عملکرد با یک مجلل هدف دریافت پشت پاشنه اخراج از مسی و خونسردی ارائه یک تراشه که گذاشتم میره و به خالص.

مسی همچنین تولید یک عملکرد فوق العاده اما موفق به نمره به عنوان آرژانتین تا به حال یک تلاش حکومت برای آفساید پس از یک خطر ناک تیم حرکت می کند و سپس با چکش با دیر و پا زدن رایگان.

بستم در واکنش به مسی را هدف بودن مجاز ظاهر می شود را به یک عروسک خیمه شب بازی به حرکت پس از رئال مادرید به تازگی از سود VAR گیری اما این مدافع گفت که او به معنای چیزی از آن اضافه کرد که او تا به حال ساخته شده حرکت به دلیل عجله آدرنالین.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن