ممنوعیت کشت برنج در مناطق تاریک: کشاورزی گروه به پنجاب دولت

نوشته شده توسط Kanchan Vasdev | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: جولای 29, 2020 9:58:52 pm پنجاب بیش

توسط NEWSMINERAL در 8 مرداد 1399
نوشته شده توسط Kanchan Vasdev | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: جولای 29, 2020 9:58:52 pm
punjab coronavirus, punjab agriculture, covid cases punjab, punjab news, latest news پنجاب بیش از 14 لاخ چاه که پمپ کردن آب یکسره و برنج عمده محصول پول نقد از دولت است.

به عنوان پنجاب هایش با مدیریت مالی در میان Covid-19 بحران, دولت, کشاورزی, بخش پیشنهاد به دولت برای ممنوعیت کشت و زرع برنج در مناطق تاریک که نه تنها کمک آب زیرزمینی آبخوان اما همچنین صرفه جویی در crores بودن صرف در قدرت به کشاورزان است.

در حالی که بخش مالی از دولت در حال حاضر پیشنهاد به دولت برای انجام دور با یارانه به حداقل بزرگ کشاورزان و صرفه جویی در منابع, دولت هنوز به تصمیم گیری آن را به عنوان ممکن است سیاسی انشعابات. دولت, است, اما, امریکا تلفن همراه کمک هزینه از کارکنان آن است. آن نیز کاهش می یابد 25 درصد حق سوخت از مقامات دولتی که در کلید Covid بخش است.

منابع در بخش کشاورزی گفت که آنها پیشنهاد کرده اند به دولت که برنج کشت حداقل باید ممنوع در مناطق تاریک در پنجاب در خطوط Haryana. این امر نه تنها کمک به دولت صرفه جویی آب زیرزمینی بلکه کرور در یارانه.

یک بارگیری گفت: "اگر ما توقف کشت برنج در این مناطق که در آن آب های زیرزمینی است به شدت کاهش یافته و ما به دولت کمک می کند. ما می توانید پول ذخیره بنابراین برای تنوع."

او افزود که اقدامات کوچک مانند تلفن همراه کاهش کمک هزینه و کاهش بنزین حق خواهد این معنا نیست آنجا که این امر صرفه جویی در تنها چند کرور. یک تصمیم مهمی گرفته شود برای ایجاد یک تفاوت.

پنجاب بیش از 14 لاخ چاه که پمپ کردن آب یکسره و برنج عمده محصول پول نقد از دولت است. طبق گزارش مرکز زمین آب مدیره در حدود 79 درصد منطقه از دولت است که بیش از بهره برداری. از 138 بلوک 103 بلوک "بیش از بهره برداری" پنج بلوک های "مهم", چهار بلوک "نیمه بحرانی" و تنها 26 بلوک در "امن" رده.

برنج سرزنش است برای بهره برداری از آب به عنوان به طور متوسط وجود دارد 34 چاه در هر کیلومتر مربع خالص کاشته شده در منطقه پنجاب است که یک پوشش متراکم از مجموعه پمپ. وزیر Amarinder سینگ اغلب هشدار داد که زمین و منابع آب هستند به احتمال زیاد استفاده می شود تا سال 2039 و دولت ممکن است در نهایت یک کویر.

در همان زمان دولت یارانه لایحه عبور کرده 10 ، 000 تومان کرور روپیه علامت در مالی جاری. "حتی اگر ما قادر به دادن مهلت به 1 لاخ چاه در مناطق تاریک و تنوع بخشی به ذرت ما می توانید ذخیره کنید حداقل 500 تومان کرور روپیه" به بارگیری گفت. دولت با پرداخت 48,000 تومان برای یارانه در هر tubewell سالانه است.

تصمیم گیری است اما بعید است. با کشاورزان که عمده رای بانک و تنها یک فصل از برنج چپ قبل از دولت می رود به مجمع انتخابات در اوایل سال 2022 سیاسی تصمیم ممکن است آسان است. برنج کشت و زرع در حال حاضر بیش در پنجاب برای این فصل است. فصل آینده خواهد بود در سال آینده است و خواهد بود که بیش از حد نزدیک به انتخابات است.

این مناطق از جمله برنلا, Bathinda, فتهگره صاحب Hoshiarpur, Jalandhar, Moga, محلی, پاتانکوت پاتیالا و سنگرور به طور عمده تحت تاثیر قرار.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن