بیکر تظاهرات از 7 به پیروزی مینه سوتا جونیور PGA

یک کلوکت بومی بیکر, 17 بود محترم 3-بیش از par طریق اول 15 حفره اما در par-5 16th, سوراخ فاجعه رخ داد. بیکر فکر

توسط NEWSMINERAL در 13 تیر 1399

یک کلوکت بومی بیکر, 17 بود محترم 3-بیش از par طریق اول 15 حفره اما در par-5 16th, سوراخ فاجعه رخ داد. بیکر فکر او "کشیده" درایو خود را به جنگل و ضربه موقت توپ در مورد درایو بود که خارج از مرزهای. درایو بود unplayable بنابراین او تا به حال به خود رسید موقت از fairway.

"من بالا رفت وجود دارد و آمار آن" بیکر گفت. "منظورم این است که آن را خوب پیش رفت. من در fairway احتمالا 40 متری و سرم را پایین انداختم و در آن و آن TaylorMade نه Titleist. من تا به حال اشتباه ضربه توپ."

اشتباه — مرکب سیار رانندگی ناشی از بیکر به کارت 4-بیش از 9 سوراخ و آن را به نظر می رسید شانس خود را در این مسابقات شده اند ممکن است لغزش دور.

او اجازه نداد مشکلات در 16 حمل بیش, اگر چه. او ضربه خود توپ را روی گوه شات در par-3 17th درون یک پا از سوراخ و میرود و برای مرغک. همتراز در 18 سمت چپ او را در 6-بیش از par بستن برای 21 محل و هفت سکته مغزی بازگشت از رهبر لئو Gellert رهبری به دور دوم.

جاناتان Horbacz بیکر مربی برای پنج سال گذشته تحت تاثیر قرار گرفته بود با انعطاف پذیری دانشجویی خود را نشان داد وحدت از آنچه ممکن است فلج اشتباه است.

"آنچه باعث می شود او را متفاوت تر از بسیاری از دیگر گلف باز در منطقه است که خود توانایی های ذهنی برای ادامه بازی" Horbacz گفت. "او را از دست دادن نیست آن را مانند بسیاری از افراد خواهد بود و این که چه مجموعه او از هم جدا است."

به جای گرفتن او بیکر مشکلات در 16 انگیزه او را به رهبری به چهار شنبه, ژوئن 30.

"این نوع از علامت من خاموش" بیکر گفت. "به من گفت: هر کس من پایین رفتن روز بعد. من می دانستم که من تا به حال به آتش سوزی در برخی از پین به خودم هر فرصتی چون من تا کنون پشت سر گذاشت."

Sam Baker putts during the Minnesota Junior PGA Championship at Giant's Ridge in Biwabik. Baker was 1-under for the tournament. (Photo courtesy of the Minnesota Junior PGA)

سام بیکر putts در مینه سوتا Junior PGA قهرمانی در غول ریج در Biwabik. بیکر بود 1-در زیر برای مسابقات. (عکس حسن نیت ارائه میدهد مینه سوتا PGA Junior)

بیکر حرف خود مرغک زدن توپ در سوراخ اول اما زده عقاب در par-5 دوم زمانی که او در لباس پوشیدن و از حدود 10 متری.

او birdied دو برابر بیشتر در اولین نه سوراخ اما نبود و در عین حال آگاه باشید او طاقی خود را به مشاجره در این مسابقات است.

"من 4-تحت در نوبت" بیکر گفت. "من می دانستم که من در ساخت putts و خوب داشتن اما من واقعا نمی دانم که من تا به حال شانس برنده شدن تا تمام قوانین مقامات و همه شروع به بیرون آمدن و گرفتن عکس. پس از آن بود که من می دانستم که چیزی اتفاق می افتد."

بیکر به پایان رسید دور با پنج birdies عقاب و — مهمتر از همه — بدون bogeys ترک او در 7-تحت همتراز برای بعد. او به پایان رسید پنج سکته مغزی پیش از کارسون Herron از Deephaven و بیلی جانستون از Hastings که گره خورده به صورت دوم.

پیروزی واجد شرایط بیکر برای ایالتی مینه سوتا قهرمانی باز 7-9 جولای در رویال باشگاه گلف در لیک المو. بیکر خواهد شد رقابت در برابر برخی از بهترین و حرفه ای و آماتور بازیکنان در دولت است. در حالی که بیکر متوجه رقابت شدیدتر خواهد شد او همچنین برنده مسابقات در این دوره در سال 2019.

سلطنتی نقش به برخی از بیکر مزایا از جمله درایوهای های طولانی و توانایی خواندن و بازی سریع قرار دادن سبزی.

"این کلید بزرگ برای او خواهد بود خود را به نگه داشتن توپ در بازی توپ را روی گوه," Horbacz گفت. "اگر او می کند که او قادر خواهید بود برای حمله به او درست مثل در روز سه شنبه ... من انتظار می رود او را قطع و اگر او گرم می شود و دوباره می داند که او احتمالا می تواند یک بالا 10 بازیکن در دولت است. مهم نیست که در مورد سن و سال او بازی کردم."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن