وثیقه تعیین شده در $1 میلیون دلار برای Chisholm سرد-مورد مشکوک

مرد دستگیر شده در این هفته در یک Chisholm سرد مورد قتل زندگی در داخل یک مایل از قربانی بود و با حضور در مدرسه

توسط NEWSMINERAL در 9 مرداد 1399

مرد دستگیر شده در این هفته در یک Chisholm سرد مورد قتل زندگی در داخل یک مایل از قربانی بود و با حضور در مدرسه با کودکان, با توجه به شکایت کیفری ظ روز شنبه.

مایکل آلن کربو جونیور, 52 بود به طور رسمی به اتهام عمدی قتل درجه دوم در ژوئیه 1986 مرگ 38 ساله نانسی Daugherty بود که تجاوز جنسی ضرب و شتم و خفه در داخل خانه اش.

ششم منطقه قضایی قاضی اندرو پترسون مجموعه کربو را به قید وثیقه در $1 میلیون نفر در طول یک جلسه تفهیم اتهام در دولت دادگاه منطقه در هیبینگ.

Nancy Daugherty

نانسی Daugherty

Chisholm پلیس Daugherty بدن در حالی که انجام یک چک رفاه پس از اچ قادر به رسیدن به او. پلیس گفت: شواهد و مدارک در صحنه نشان داد که مبارزه رخ داده بود هر دو در خارج و داخل خانه و شاهد بعد گزارش شنوایی یک زن جیغ, در ساعات اولیه صبح. Daugherty شد برنامه ریزی برای حرکت به شهرهای دوقلو روز بعد.

مقامات گفت: در دوره مورد بررسی رخ داده است در طول سال اما این بود تا در این سال است که دستیابی به موفقیت رخ داده است و با شواهد DNA حفظ از سال 1986. Chisholm پلیس با نزدیک شدن به مینه سوتا اداره جنایی دلهره در مورد ارائه یک نمونه به Parabon یک شرکت است که تجزیه و تحلیل عمومی شجره نامه پایگاه های داده و کمک می کند تا اجرای قانون برنامه های شناسایی مورد منجر می شود.

بر اساس تجزیه و تحلیل و جستجو از پایگاه داده Parabon شناسایی کربو به عنوان یک مظنون. Chisholm پلیس و BCA شروع surveilling او هفته گذشته مخفیانه به دست آوردن نمونه DNA از زباله خود را با توجه به شکایت کیفری.

وقتی که نمونه تعيين شد سازگار با مایعات بدن یافت می شود در صحنه جرم 34 سال پیش محققان با نزدیک شدن کربو به صورت مستقیم نمونه چهار شنبه. BCA سرپرست درو ایوانز گفت: نمونه پرواز به BCA آزمایشگاه در خیابان و تایید شده برای مطابقت با نتیجه کربو بازداشت.

شکایت نمی کند نشان می دهد که آیا کربو به هر بیانیه ای به محققان. کربو هیچ عمده سابقه کیفری.

این است که در حال توسعه داستان; بررسی برای به روز رسانی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن