بدمینتون | برنامه ریزی هوشمند بسیار مهم است می گوید Sindhu

قهرمان جهان P. V. Sindhu احساس می کند بسیار مهم است برای برنامه ریزی مسابقات و برنامه هوشمندانه هر زمان که زند

توسط NEWSMINERAL در 4 تیر 1399

قهرمان جهان P. V. Sindhu احساس می کند بسیار مهم است برای برنامه ریزی مسابقات و برنامه هوشمندانه هر زمان که زنده است به رزومه.

"بله ما همه می خواستم به بازی در بازی های المپیک 2020 بود که فقط دو ماه دور زمانی که COVID-19 بحران سخت در سطح جهان است.

آماده خواهد شد

"اما پس از آن دوباره از آن است که یک سوال از یک سال و امیدوارم همه ما خواهد بود آماده برای بازی اگر همه چیز خوب می رود" 24 ساله Sindhu گفت: در طول یک زندگی تعامل در Instagram به عنوان بخشی از المپیک بعد از تمرین روز سه شنبه که شامل 21 ورزشکاران بالا از سراسر جهان است.

"این بسیار مهم است برای برنامه ریزی هوشمندانه برنامه مسابقات پس از عمل آغاز می شود در مدار است. من می دانم که هر فرد دارای یک طرز فکر های مختلف. اما مهم این خواهد بود به ماندن مثبت," او گفت:.

"این رویداد بزرگ بعدی برای برنامه ریزی ما این است که چین تایپه در ماه سپتامبر این سال اگر همه چیز خوب است. بله قطعا انتظار برای که به اتفاق می افتد" Sindhu گفت.

"این بار سخت و به همان اندازه مهم است برای حفظ خود مشغول به ماندن مثبت," او گفت:.

"این مستند همچنین به ما کمک کرد تا چیزهای جدید یاد بگیرند در زندگی," او اضافه شده است.

"زندگی می آید برای اولین بار پس از تاکید در حال حاضر در ایمنی و به همین دلیل است که من شده اند به آموزش در خانه برای در تماس ماندن با بازی" او در پاسخ به یک پرس و جو.

"تناسب اندام بدیهی است که اولویت در این مرحله و من خوشحالم که من در قاب سمت راست ذهن," او اضافه شده است.

بازیهای المپیک ریو مدال نقره همچنین گفت که او آماده نگه می دارد و اعتقاد خودش.

"من پنج مدال در جهان و دو برنز و دو نقره و یک طلا, اما قطعا, مشتاق را به نفع خود بیشتر. کار واقعا سخت و به بهترین من," او گفت: با یک لبخند بزرگ.

Sindhu نیز به یک نگاه اجمالی از او تناسب اندام آگاهی و گفت: "من انجام یوگا و مدیتیشن و جدا از تمرینات به طور منظم به نگه داشتن بدن مناسب به عنوان آنها به ما کمک می کند ماندن متمرکز است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن