بازگشت از بالا مطالعه هاب در Covid-19 بیدار معلمان از بیهار قصد اقامت

نوشته شده توسط Santosh سینگ | پتنا | منتشر شده در تاریخ: 21 مه سال 2020 2:07:26 am برخی از گفت: پس

توسط NEWSMINERAL در 31 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Santosh سینگ | پتنا | منتشر شده در تاریخ: 21 مه سال 2020 2:07:26 am
coronavirus, coronavirus news, lockdown 4.0, coronavirus lockdown, lockdown extended, lockdown impact coaching centres, bihar news, indian express برخی از گفت: پس از مستند تجربه در کتا پدر و مادر خواهد بود با احتیاط از فرستادن فرزندان خود به کشورهای دیگر. (اکسپرس عکس/Gajendra Yadav)

در پی شیوع کروناویروس و مداوم مستند چندین معلمان از بیهار در حال حاضر متصل به لیگ برتر مربیگری در آموزش و پرورش هاب از جمله کوتا به فکر بازگشت به خانه خود دولت حتی اگر این به معنی درآمد کمتر است.

ماه گذشته چهار معلمان ترک شغل خود را با مربیگری مراکز آزمون ورودی مهندسی در آندرا پرادش و کارناتاکا و بنگلور و پیوست Purnea مبتنی بر مربیگری موسسه. آنها در حال حاضر در نظر گرفتن کلاس های آنلاین.

Prashant شنکر هماهنگ کننده Purnea مبتنی بر موسسه گفت: هند اکسپرس "چهار مشهور معلمان نقطه از بیهار و کار در خارج به ما پیوستهاند. حداقل سه بیهار معلمان در حال حاضر متصل با موسسات در کتا نیز در تماس است. هنگامی که مستند برداشته شده است و Covid-19 شیوع فروکش همه چیز را دریافت کنید crystalised."

شنکر مهندس که مشغول به کار با یک شرکت پیشرو تولید کننده دستگاه های تهویه مطبوع بازگشت به بیهار پنج سال پیش. "این فقط در مورد زیرساخت های خوب علمی و برنده شدن اعتماد به نفس دانش آموزان و پدر و مادر خود را. سپس آن را یک ماده از زمان قبل از دانش آموزان از بیهار شهرهای شروع ماندن پشت گفت:" شنکر.

Uday کومار رای که تدریس فیزیک در Vizag و بازگشت به پتنا صفحه اصلی یک ماه پیش گفت: "من به تدریس در Vizag پس از 2015. اما Covid ترس متزلزل شده من. من می خواهم به نزدیک به خانه است."

او گفت: دو نفر از همکاران خود را در Vizag Umang سینگ و Abhay Kumar, مجبور به بازگشت, Jharkhand و بنگال غربی بود.

Dhiraj Kumar Mishra همچنین از Patna آموخته است در مربیگری در کتا و بنگلور. "من تا به حال شروع به تدریس در پتنا اما نمی شد گرفتن یک حقوق خوب. من سمت چپ برای کتا و شروع به گرفتن به خوبی پرداخت می شود. اما Covid اتحادش را تغییر تمام محاسبات. من به خانه آمد و به اعتقاد محلی و موسسات را در آینده بزرگ است. تقریبا 80-90 درصد اعضای هیات علمی در کتا است از بالا و بیهار. این کتا مدل را از بین بردن در حال حاضر به عنوان پدر و مادر خواهد بود ترس برای فرستادن کودکان در خارج از ایالات خود گفت:" Mishra. او گفت که او کند ذهن نیست درآمد کمتر زمانی که او می تواند اقامت در زادگاه خود.

Vikas کومار Jha از مدهوبنی تکمیل شده خود را در رشته مهندسی از لکنو بوده و تدریس ریاضیات در آسام را بنگیگن. در حال حاضر بازگشت به خانه اش دولت گفت: "پس از تدریس خارج فقه, من متوجه شدم که زیرساخت های علمی و آموزش نظم و انضباط کلیدی برای موفقیت در مربیگری مراکز. بیهار تنها نیاز به تلقین این نظم و انضباط در آن مربیگری مراکز" گفت: Jha.

در حالی که پتنا اصلی مربیگری hub برای آزمون ورودی مهندسی در ایالت بیهار در مراکز شده اند تا در آینده در شهرهای Purnea, Bhagalpur, Gaya و مظفرپور بیش از حد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن