بازگشت از آستانه, هنوز بسیار ناشناخته در مورد قوها

اما حالا که بزرگ برازنده پرندگان در حال بازگشت از آستانه انقراض بعدی چیست ؟ Trumpeters در حال حاضر پرورش و تو

توسط NEWSMINERAL در 26 تیر 1399

اما حالا که بزرگ برازنده پرندگان در حال بازگشت از آستانه انقراض بعدی چیست ؟

Trumpeters در حال حاضر پرورش و تودرتو در طول بیشتر از غربی دریاچه های بزرگ منطقه از جمله مینه سوتا و ویسکانسین و میشیگان, آیووا, Manitoba, Ontario و اوهایو. اما فراتر از برآورد اندازه جمعیت و برخی از مکان های تودرتو وجود دارد جای تعجب کمی اطلاعات مستند در مورد محیط زیست.

محققان دانشگاه مینه سوتا ایالات متحده سازمان زمین شناسی ایالات متحده Fish & Wildlife Service و وزارت منابع طبیعی مینه سوتا در حال کار با گروه در دیگر ایالت ها و استان ها در تلاش برای پر کردن در بسیاری هنوز ناشناخته شاهد در مورد قوی ترومپت زن زیستگاه مهاجرت و رفتار است. برخی از پرندگان به جنوب برای زمستان برخی از ماندن در مینه سوتا اما محققان نمی دانند که چگونه بسیاری از.

در تابستان گذشته آنها لگد چند سال تلاش توقیف 19 قوها در مینه سوتا و میشیگان و اتصالات موضوع با انرژی خورشیدی GPS-GSM فرستنده قلاده که به دنبال پرنده هر حرکت و انتقال اطلاعات به دانشمندان بیش از شبکه های تلفن همراه در هر 15 دقیقه.

این ماه به عنوان پرندگان بزرگ خود را از دست بدهند اولیه و پر پرواز و قادر به پرواز — این پوست اندازی اتفاق می افتد برای چند روز در هر تابستان — دانشمندان به امید گرفتن 75 بیشتر قوها در سراسر مینه سوتا میشیگان و دیگر کشورهای همسایه و استان و اجازه دهید آنها را با انتقالها GPS.

هدف این است که برای ارزیابی در طول سال قو حرکات از جمله که در آن قوها صرف زمستان و زمان و مدت از مهاجرت. محققان همچنین می خواهید بدانید که چه و که در آن قوها مانند کانادا غازها را molt مهاجرت — یک شمال تابستان جنبش های جوان, غیر-پرورش پرندگان به جدید فصل جوجه اتاق به رشد است.

"ما به دنبال بهتر اطلاعات را در مدیریت بهتر تصمیم گیری در حال حاضر که این گونه شده است دوباره گفت:" دیوید اندرسن دانشگاه مینه سوتا دانشمند نظارت بر تلاش در یک کنفرانس خبری پنج شنبه. که می تواند به معنای حفاظت از زمینه های زمستان برای پرندگان بزرگ هنگامی که آن مناطق را تایید کرد.

دانشمندان همچنین در حال مشتاق به پیدا کردن آنچه بقا و نرخ مرگ و برای قوها و چه علل مرگ قو هستند مانند مسمومیت با سرب خطوط برق و شکارچیان.

داده ها از جمله قو جنبش های آنلاین در دسترس است برای هر کسی که به تماشای تلاش برای مشارکت عمومی در سوان حفاظت. شما می توانید دنبال جنبش از قوها در این مطالعه در trumpeterswan.netlify.نرم افزار/مکان.

Researchers in Minnesota and other states and provinces will head into the field in coming days to trap trumpeter swans and fit them with GPS transmitting collars that will relay constant locations of the big birds as scientists work to learn more about their behaviors and migrations. Submitted photo.

محققان در مینه سوتا و دیگر ایالات و ولایات را به این زمینه در روزهای آینده به دام قوها و آنها متناسب با GPS انتقال قلاده است که رله ثابت مکان های از پرندگان به عنوان دانشمندان کار برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رفتار خود و مهاجرت. ارسال عکس.

تقریبا از بین برود

بزرگ قوها یک بار پوشیده شده خیلی از قاره آمریکا بودند اما به انقراض نزدیک شکار در سراسر 1700s و 1800s به صورت مد روز خود را پر و بال و گوشت خوشمزه. پرهای خود را برای قلمپرها کلاه و پاف پودر و بدون محدودیت شکار و یا فصل و در عین حال تاسیس — پرنده بزرگ می تواند خوراک homesteader خانواده برای روز.

علاوه بر میلیون ها هکتار از نخست قو تالاب زیستگاه خشک شد برای کشاورزی و توسعه است. توسط 1900 وجود دارد قوها چپ در مینه سوتا است. توسط 1950 آنها رفته بودند از تمام قاره آمریکا به جز یک دریاچه در مونتانا. در حالی که پس از میلیون ها نفر از قوها graced ملت تنها 69 پرندگان باقی مانده است.

اما به لطف دهه از تلاش های حیات وحش, زیست شناسان و قو حامیان پرندگان بزرگ هستند. مینه سوتا کردم کمی از آن مونتانا پرندگان در 1960s به راه اندازی مجدد جمعیت در دولت است. در 1980s, مینه سوتا, جدید Nongame حیات وحش صندوق مواجه نگردند با پول از لون خط در اظهارنامه مالیاتی — پرداخت به نقل مکان تخم مرغ از آلاسکا تخم ها جمع آوری و انتشار در مینه سوتا است.

پس از اولین مینه سوتا قوی ترومپت زن منتشر شده در سال 1987 دولت Nongame حیات وحش برنامه منتشر کرده است بیش از 350 قوها در سراسر کشور. کسانی که پیوند رونق و مینه سوتا بود 2,000 قوها در سال 2004. 2015, شماره صدر 17,000. در سال 2020 برآورد شده است در حال حاضر بیش از 30000 قوها در مینه سوتا تودرتو از جنوب غربی چمن زار به boreal جنگل ها در شمال شرق.

"هدف ما در سال 1980 بود که 350 (ترومپت) قوها در مینه سوتا و بدیهی است که ما به مراتب پیشی گرفته است که گفت:" لری Naumann, DNR Nongame حیات وحش برنامه اطلاعات افسر.

کار مشابه برای بازگرداندن قوها در داکوتای جنوبی, آیووا, ویسکانسین و میشیگان و اوهایو و انتاریو آورده شمال امریکا داخلی جمعیت به بیش از 63,000 پرندگان.

"Minnesotans که کمک به Nongame حیات وحش مالیات بر درآمد amira foods uk نیز نقش کلیدی در ارائه بودجه برای برقراری مجدد قوها در سراسر کشور" Naumann گفت. "این کمک های مالی بسیار مهم برای حفاظت از هزاران نفر از گونه های حیات وحش مینه سوتا و ساخت برنامه های ما یکی از موفق ترین در کشور است."

در مورد قوها

  • آمریکای شمالی بزرگترین بومی پرندگان نزدیک به 6 پا بلند با نزدیک به 10 پا بال و وزن بیش از 25 پوند — تقریبا دو بار به عنوان بزرگ به عنوان یک تندرا قو (یکی دیگر از قو های سفید که مهاجرت از طریق Northland در بهار و پاییز). گرفتن هوابرد نیاز به یک lumbering برخاست تا 100 متری.

  • فرم جفت اوراق قرضه که آنها 3 یا 4 سال. جفت باقی می ماند با هم در طول سال. آنها معمولا همسر برای زندگی, اما برخی از افراد سوئیچ آمپول بیش از طول عمر خود را.

  • یک روش غیر معمول برای جوجه کشی: آنها گرم تخم مرغ توسط پوشش آنها را با خود وب گردنی ،

  • علمی به نام Cygnus buccinator است از لاتین "ماکیان" ("قو") و "buccinare" ("به صور").

  • بی دست و پا بر روی زمین با توجه به پاهای کوتاه مجموعه خود را در پشت مرکز ثقل اما می توانید راه رفتن بیش از یک مایل را در یک زمان.

  • زندگی می کردند به 26 سال در وحشی. یک فردی اسیر زندگی به توان 32.

منبع: آزمایشگاه کورنل از پرنده شناسی



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب