ببری تخریب مورد: نوبت به پرونده های دادگاه در بیانیه ای از VHP را Acharya Dharmendra Dev

توسط: PTI | لکنو | منتشر شده: ژوئیه 8 سال 2020 9:10:01 pm دادگاه همچنین کارگردانی دو متهم Santosh Dube

توسط NEWSMINERAL در 18 تیر 1399
توسط: PTI | لکنو | منتشر شده: ژوئیه 8 سال 2020 9:10:01 pm
Babri Masjid, Babri Masjid demolition case, Babri demolition trial دادگاه همچنین کارگردانی دو متهم Santosh Dubey و Pawan Kumar Pandey, به نظر می رسد قبل از آن در تاریخ 9 و 10 به ترتیب دیگری آن را مسئله غیر bailable حکم علیه آنها. (بازنمودی تصویر)

Acharya Dharmendra Dev از VHP اینجا را در روز شنبه به نظر می رسد قبل از ویژه CBI دادگاه با شنیدن ببری مسجد مورد تخریب کرد و پس از آن کنگره دولت از فریم او به دلیل سیاسی vendetta.

این ببری مسجد تخریب شد و در دسامبر سال 1992 توسط "kar sevaks" که ادعا کرد که این مسجد در ایودیا ساخته شده بود در سایت باستانی رم معبد.

Dev به دادگاه گفت که پس از آن کنگره-رهبری دولت در مرکز قاب او در این مورد همراه با دیگر متهم به دلیل انتقام گیری سیاسی.

Dev به نظر می رسد قبل از دادگاه به ایجاد رسوب در بخش 313 از CrPC که اجازه می دهد تا متهم به استدلال می کنند در برابر شواهد و مدارک تولید شده در برابر او. ابتکارات دادگاه انجام شده است روز به روز اقدامات به منظور نتیجه گیری محاکمه توسط 31 اوت به عنوان کارگردان دیوان عالی کشور است.

دادگاه همچنین کارگردانی دو متهم Santosh Dubey و Pawan Kumar Pandey, به نظر می رسد قبل از آن در تاریخ 9 و 10 به ترتیب دیگری آن را مسئله غیر bailable حکم علیه آنها.

ویژه قاضی S K Yadav تا کنون ثبت کرده است در این بیانیه از 23 متهم کرده است.

وکیل معاون سابق نخست وزیر L K Advani, BJP رهبر M M جوشی, Sudhir Kakkad و Satish Pradhan تاکید بر اینکه متهم بوده و از این رو اظهارات خود را باید ثبت شود از طریق ویدئو کنفرانس. یکی دیگر از متهم رم چاندرا Khatri است در حال حاضر تسلیم در سونیپات زندان از هاریانا در ارتباط با یک مورد دیگر.

دادگاه ویژه تصریح کرد که یک یادآوری باید ارسال به ملی انفورماتیک مرکز (NIC) برای ساخت ترتیبات برای ضبط بیانیه خود از طریق ویدئو کنفرانس.

با توجه به متهم Om Prakash Pandey, ابتکارات مبله یک گزارش که او untraceable به خانواده اش گفت که او در کنار جهان تبدیل شد و سیر و آمده است نه خانه برای سال.

Pandey برادر Mahendra Pandey, اما گفت که او سعی خواهد کرد برای پیدا کردن محل خود و با اجازه بانک مرکزی می دانند.

در این دادگاه به کارگردانی نوبت به باقی می ماند در تماس با برادر خود و ارائه گزارش بیشتر در جولای 13. دادگاه در حال حاضر با صدور غیر bailable حکم علیه او.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب