Astro باب: من صبح با ستاره دنباله دار SWAN

در یک رستوران ما صبر و حوصله برای ما غذا می رسند نه بر خلاف انتظار ستاره دنباله دار SWAN برای پیمودن راه خود

توسط NEWSMINERAL در 30 اردیبهشت 1399

در یک رستوران ما صبر و حوصله برای ما غذا می رسند نه بر خلاف انتظار ستاره دنباله دار SWAN برای پیمودن راه خود را از نیمکره جنوبی آسمان به سمت شمال. برای من لحظه ای که وارد در سپیده دم امروز, مارس 18. هفته پیش من در انتظار یک جشن بصری. آنچه که من دیدم این صبح بیشتر از یک لقمه خوشمزه. من آموخته ام هرگز به شکایت در مورد ستاره های دنباله دار حتی زمانی که "underperform" یادآوری است که انجام آنها برای هیچ کس.

 logo

هنوز, آن را خوب است برای دیدن قو در آن پیش بینی چشم روشنایی از قدر 3. چه کسی می داند, آن را هنوز هم ممکن است وجود دارد اما آنچه که من دیدم در 10×50 دوربین شکاری کوچک بود, دور, fuzzy پچ نور در مورد 6th قدر. با تشکر از ستاره 16 Persei واقع به ستاره دنباله دار را در بالا سمت چپ آن را فوق العاده آسان برای پیدا کردن. در حالی که هیچ دم قابل رویت بود در شیشه ای من واضح بود و در زمان کوتاه-قرار گرفتن در معرض عکس و از طریق تلسکوپ.

من به ارمغان آورد تفنگ بزرگ من 15-incher (38 سانتی متر) و بلافاصله متوجه زیبا مدیترانه ای آبی رنگ از قو را در کما به سر ستاره دنباله دار. یک دم حدود نیم درجه طول جریان به غرب است. نزد من لبخند می زنی. من با افزایش بزرگنمایی به حفاری عمیق تر در داخل کما اما تلاطم جوی در ستاره دنباله دار کم ارتفاع به تار انداز. من فقط می تواند کوچک تر و روشن تر نقطه در مرکز به نام شبه هسته.

This map depicts the comet’s evening apparition from 40°N latitude or across the central U.S. The bright stars Capella and Mirfak will help point the way. Positions are marked every three nights at 10:30 p.m. CDT. (Stellarium with additions by Bob King)

این نقشه به تصویر می کشد دنباله دار شب خیال از 40°N طول و عرض و یا در سراسر مرکزی آمریکا ستارگان درخشان بزبان و Mirfak کمک خواهد کرد که نقطه راه است. موقعیت های مشخص شده در هر سه شب در 10:30 p. m. CDT. (جرقه با ارسال شده توسط Bob King)

من فکر نمی کنم بسیاری از مردم در حال رفتن به دیدن ستاره دنباله دار SWAN, بعد از همه. نه تنها آن است که چند قدر ضعیف تر از حد انتظار اما آن را نمی گرفتن هر گونه روشن تر است. در حال حاضر حداقل. البته یک تکه بزرگ از ستاره دنباله دار می تواند بشکند در هر لحظه در معرض تازه یخ و باعث فوران ناگهانی در روشنایی. محرومیت که از آن خواهد شد به چالش کشیدن جسم به نقطه: ستاره دنباله دار کم است, مشاهده فاصله قبل از گرگ و میش کوتاه (حدود 30 دقیقه) و آن نسبتا کم نور. برای تضمین یک نمایش آن در هفته آینده زمانی که سوان است که درخشان ترین و بالاترین شما نیاز به یک جفت از 50 میلی متر و یا بزرگتر دوربین شکاری و یک تیره, روستایی, آسمان صاف. شما همچنین می توانید با استفاده از یک تلسکوپ است.

I cropped in on this photo to show the SWAN’s tail better. The overexposed star is 16 Persei in the constellation Perseus the hero. (Bob King for the News Tribune)

من cropped در این عکس برای نشان دادن قو دم بهتر است. این overexposed ستاره 16 Persei در صورت فلکی برساووش قهرمان. (باب پادشاه برای اخبار تریبون)

به صورت سه بعدی صبح قو باقی مانده سحر شی قابل رویت از 2 ساعت به 2 ساعت و 15 دقیقه قبل از طلوع آفتاب از شمال آمریکا و جنوب کانادا. از مرکز و جنوب آمریکا به دنبال آن 90 دقیقه تا 2 ساعت قبل از طلوع آفتاب. ستاره دنباله دار و سپس انتقال به آسمان شب در اطراف مارس 23 که قابل مشاهده می شود در پایان از غروب. نقشه ها نشان ستاره دنباله دار را در محل در هر دو طلوع و غروب هستند بالاتر است. در سراسر قو صعود خواهد کرد فقط 5-10 درجه بالای افق شمال بنابراین مطمئن شوید که برای پیدا کردن یک محل مشاهده با یک نمایش بزرگ در این جهت است.

با وجود قو فروتن ظاهر من امیدوارم که شما بیرون رفتن برای یک نگاه به هر حال. آن را در حال حاضر روشنایی ستاره دنباله دار در آسمان با اختلاف قابل توجه و دوست داشتنی چشم در 8 اینچ یا بزرگتر تلسکوپ. ستاره های دنباله دار بودن بخشی از طبیعت هستند و چه آنها هستند و کافی است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب