Astro باب ستون: ستاره شناسان کشف نزدیک ترین سیاه چاله به زمین

ستاره شناسان کشف کرده اند نزدیک ترین سیاه چاله به زمین و همچنین برای اولین بار به مدار یک ستاره قابل مشاهده ب

توسط NEWSMINERAL در 21 اردیبهشت 1399

ستاره شناسان کشف کرده اند نزدیک ترین سیاه چاله به زمین و همچنین برای اولین بار به مدار یک ستاره قابل مشاهده با چشم غیر مسلح.

ستاره نام HR 6819 واقع در صورت فلکی Telescopium و قابل مشاهده از جنوب ایالات متحده و نقاط جنوبی. در بزرگی 5.4 skywatchers می تواند نقطه آن از یک تیره, روستایی, آسمان صاف با چشم غیر مسلح (اما من می خواهم را به همراه دوربین دوچشمی فقط در مورد.) این تیم در اصل مشاهده ستاره به عنوان بخشی از یک ستاره دو مطالعه اما زمانی که آنها تجزیه و تحلیل مشاهدات خود را از آنها کشف یک سوم بدن در مدار با جفت. مشاهدات با 2.2 متر MPR/ESO تلسکوپ در شیلی نشان داد که درونی دو ستاره قابل مشاهده مدار غیب شی هر 40 روز.

بسیاری از زمان ما شنیده در مورد سیاه چاله پرجرم درون آن باشد نوعی که در خفا انجام دادن در هسته بسیاری از کهکشان ها از جمله راه شیری ما. که سیاه چاله دارای یک توده از 4 میلیون خورشید! مخفی, سیاه, سوراخ در ساعت 6819 است ستارهای با جرم سیاه چاله — یک شی تشکیل شده از سقوط یک واحد بسیار عظیم ، این هم یکی از معدود شناخته شده است که آیا ارتباط برقرار کردن با خشونت با محیط زیست خود و در نتیجه به نظر می رسد واقعا سیاه و سفید. سیاه چاله ها می توانند در قرعه کشی در نزدیکی گازها و یا حتی سرقت مواد از نزدیک در مدار همدم ستاره. به عنوان گاز چرخش پایین به سوراخ آن را گرم به حرارت شدید و تابش قوی اشعه ایکس. ستاره شناسان کشف تنها یک زن و شوهر از ده ها سیاه چاله ها را در کهکشان راه شیری به تاریخ و حتی کمتر "سکوت نوع" مثل این یکی.

"باید صدها میلیون نفر از سیاه چاله ها خارج وجود دارد, اما ما می دانیم که در مورد تنها تعداد بسیار کمی. دانستن اینکه چه چیزی به دنبال باید ما را در موقعیت بهتری برای پیدا کردن آنها می گوید:" ESO دانشمند توماس Rivinius که چراغ مطالعه.

HD 6819 سیاه چاله نامرئی است اما باعث می شود حضور خود را شناخته با آن کشش گرانشی که نیروهای نورانی درونی ستاره به مدار آنچه به نظر می رسد مطلقا هیچ چیز. با مطالعه مدار ستاره در درون جفت این تیم مشخص شد که سوراخ دارای حداقل 4 برابر جرم خورشید ما است. ترین سیاه چاله ها تشکیل می دهند هنگامی که یک ستاره با جرم حدود 8 برابر خورشید اجرا می شود از سوخت برای سوزاندن (از طریق همجوشی هسته ای) در هسته خود است. با هیچ چیز برای عقب نگه داشتن جاذبه های پی در پی جلو و ستاره در خود فرو می ریزد و سپس منفجر می شود به عنوان یک ابرنواختر که در پشت برگ یک سیاه چاله است.

سیاه چاله ها سیاه و سفید خود را به دلیل توجه بسیار محکم و فشرده به یک فضای کوچک که گرانش آن اعمال شده است به اندازه کافی برای جلوگیری از نور خود را از خروج از ستاره. نور به معنی هیچ چیز را ببینید. ستاره شناسان به طور معمول استنباط یک سیاه چاله حضور چگونه گرانش آن بر چیزهایی که در نزدیکی آن در این مورد HD 6819 ستاره دو سیستم.

وقتی که می آید به مشاهده آسمان وجود دارد بسیاری از چیزهایی که ما نمی تواند به طور مستقیم ببینید مانند 4,264 سیارات فراخورشیدی شناخته شده, اما من می خواهم به دانستن آنها وجود دارد فقط همین. این می افزاید: یکی دیگر از ابعاد به مشاهده هزاران نقطه نور که نقطه آسمان شب است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن