ASI-حفاظت بناهای تاریخی به بازگشایی فردا: در اینجا دستورالعمل

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: جولای 5, 2020 8:24:23 pm پرسنل امنیتی در فورت ده

توسط NEWSMINERAL در 15 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: جولای 5, 2020 8:24:23 pm
پرسنل امنیتی در فورت دهلی در روز پنج شنبه. این قلعه قدیمی که در میان این آثار مجموعه ای برای باز کردن در جولای 6. (اکسپرس عکس Tashi Tobgyal)

پس از خاموش شدن بیش از 100 روز همه ASI-حفاظت بناهای تاریخی را بازگشایی برای عموم از شنبه (6 جولای). اتحادیه های وزیر فرهنگ و ارشاد Prahlad پاتل در روز پنج شنبه گفت: وزارت داده متهور برای همه از جمله بناهای تاریخی به استقبال بازدید کنندگان از جولای 6.

وجود دارد بیش از 3000 بناهای تاریخی تحت باستان شناسی هند (ASI) از جمله تاج محل Khajuraho معبد Sanchi گنبد قلعه سرخ و قطب منار. وزیر گفت: بناهای تاریخی باز خواهد شد در "انطباق امور خارجه و دولت در منطقه".

در میان Covid-19 همه گیر در تمام بناهای تاریخی بسته شده بود پس از نارندرا نخست وزیر اعلام کرد اولین سراسر کشور مستند در ماه مارس است. به عنوان بسیاری از 3,691 مرکزی حفاظت آثار تاریخی و باستانی نگهداری توسط ASI بسته شده اند پس از 17 مارس است.

ماه گذشته اتحادیه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تایید شده باز از 820 ASI-حفاظت بناهای تاریخی است که مکان عبادت از ژوئن 8. در حالی که تاج محل باقی مانده بسته های Fatehpuri مسجد در جنوب-غرب نبش ورودی آن مسجد در آن محل و کالی مسجد در نزدیکی آن اجازه داده شد برای باز کردن.

SoP برای باز کردن همه در مرکز حفاظت بناهای تاریخی و موزه ها:

این دستورالعمل های دولت گذاشته برای بناهای تاریخی که در حال بازگشایی.

* تنها کسانی که بناهای تاریخی/موزه ها که در غیر مهار منطقه باز خواهد شد برای بازدید کنندگان.

* همه در مرکز حفاظت آثار تاریخی و سایت های محدود می شود باید پروتکل صادر شده توسط وزارت امور, وزارت بهداشت و رفاه خانواده و همچنین هر گونه سفارشات خاص از دولت و یا دولت های منطقه.

* بلیط ورودی صادر می شود توسط e-حالت تنها. هیچ جسمی بلیط صادر خواهد شد تا سفارشات بیشتر.

* * * * در پارکینگ کافه تریا و.... فقط دیجیتال پرداخت مجاز است.

* بازدید کنندگان را برای به اشتراک گذاشتن شماره تلفن خود را در ورودی بناهای تاریخی به منظور تماس با ردیابی در صورت نیاز بعد.

* وجود خواهد داشت و یک کلاه بر تعداد بازدید کنندگان در انتخاب آثار. تعداد بازدید کنندگان برای تاج محل بوده و در پوش 5,000 یک روز (در دو اسلات) در حالی که از محبوب دیگر بناهای تاریخی است که بین 1000 و 1500.

* بازدید کنندگان باید به دنبال اجتماعی فاصله. استفاده از پوشش/ماسک الزامی است. ورود به اجباری بهداشت دست و حرارتی اسکن مقررات. تنها افراد بدون علامت مجاز است.

* باید وجود مسیرهای تعیین شده برای ورود و خروج و حرکت در بنای تاریخی است. این مسیر باید یک راه را تنها با یک خط حفظ هنجارهای اجتماعی فاصله.

* ASI می توانید محدود کردن دسترسی به افراد آسیب پذیر و قطعات داخلی از هر بنای تاریخی است.

* بازدید کنندگان باید پرسید به چوب به محدودیت زمان در داخل این بنای تاریخی تا آنجا که ممکن است. کارکنان امنیتی در داخل این بنای تاریخی باید اطمینان حاصل شود که وجود دارد هیچ ازدحام در هر نقطه.

* هیچ گروه عکاسی مجاز است در محل.

* همه صدا و نور را نشان می دهد و فیلم را نشان می دهد در بناهای تاریخی باید به حالت تعلیق باقی می ماند تا نظم بیشتر.

* وسایل نقلیه باید پارک شده در مناطق تعیین شده. پیمانکار اجرا می شود که پارکینگ منطقه باید جمع آوری هزینه پارکینگ از طریق دیجیتال پرداخت تنها. هیچ جسمی نقدی معامله مجاز است.

* راهنما و عکس با گواهینامه معتبر مجاز به کار

* هیچ غذایی/eatables باید اجازه داده می شود در داخل ساختمان و محوطه.

* همه کارکنان باید به خوبی محافظت می شود که سلامت هر پروتکل.

* تمیز کردن و sanitisation از بناهای تاریخی و موزه ها از جمله بلوک توالت, نیمکت و اغلب استفاده می شود سطوح باید انجام شود در فواصل منظم.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب