به عنوان محدودیت بالابر Essentia St. luke's می گویند که آنها در حال آماده مسئولیت رسیدگی به افزایش COVID-19 بيمار

"ما از رفتن به افزایش هر چه گفت:" دکتر جان Pryor جمهور Essentia بهداشت شرق بازار است. "و ما سپاسگزار ما تا به

توسط NEWSMINERAL در 26 اردیبهشت 1399

"ما از رفتن به افزایش هر چه گفت:" دکتر جان Pryor جمهور Essentia بهداشت شرق بازار است. "و ما سپاسگزار ما تا به حال این زمان برای آماده سازی بهتر و مطمئن شوید که ما به اندازه کافی PPE مطمئن شوید که هر کس را آموزش داده ... ما در حال آماده شده برای افزایش زمانی که آن رخ می دهد."

دکتر نیکلاس ون Deelen, افسر ارشد پزشکی در سنت لوک تکرار پریر نظرات و گفته است که با محدودیت های شل شدن تا جامعه باید اجازه دهید تا در رفتارهای پیشگیرانه از قبیل مکرر بهداشت دست و اجتماعی فاصله.

"ما در حال رفتن به برخورد با این ماه احتمالا سال و ما چیزهای زیادی یاد گرفته ام" ون Deelen گفت. "این زمان به کسانی که رفتارهای جدید است."

از بهداشت عمومی نظر St. Louis County, بهداشت عمومی, مدیر بخش امی وستبروک گفت: فرماندار اقامت امن سفارش حس می کند. او را تشویق جامعه به دنبال فرماندار توصیه هایی که شامل پوشیدن ماسک و حفظ فاصله فیزیکی کار از خانه که ممکن است به عنوان به خوبی به عنوان اقامت خانه اگر شما مسن و یا دارای شرایط اساسی.

"این مهم است که همه ما برای حفاظت از افرادی که در معرض خطر همسایگان ما خودمان و جوامع ما" Westbrook گفت.

هر فرماندار سفارشات مشتری-روبرو فروشگاه های خرده فروشی خواهد بود قادر به بازگشایی در 50 درصد ظرفیت آغاز و تا روز دوشنبه. تجمع بیش از 10 نفر نیز مجاز است. برای حداقل دو هفته بیشتر, میله, رستوران ها سالن های سالن های ورزشی و سالن های تئاتر بسته باقی خواهد ماند. Walz اعلام کرد که دستورالعمل برای بازگشایی خواهد در دسترس on May 20 با هدف بازگشایی در تاریخ 1 ژوئن.

نزدیک به یک هفته به ارائه اعمال جراحی الکتیو دوباره پس از Walz مجاز بیمارستان برای انجام این کار هر دو Essentia و سنت لوک در حال ارائه حدود نیمی از تعداد اعمال جراحی آنها به طور معمول خواهد بود.

پریر گفت: Essentia عامل در حدود 60 درصد ظرفیت و ادامه خواهد داد به افزایش می دهد.

"ما می دانیم که بیماران ما بسیار هیجان زده در مورد آن" پریر گفت. "این مردم هستند که باید صبر کردم در حالی که در حال حاضر چند ماه به روش انجام می شود."

در سنت لوک که در آن ظرفیت شده است در عمدی 50% این هفته ون Deelen گفت: مرکز مراقبت های بهداشتی به دنبال آن حفاظت فردی تجهیزات و داروها و نیروی انسانی به اطمینان حاصل شود که آن را می تواند رسیدگی به اعمال جراحی الکتیو در کنار خروش است.

"من می گویند هفته اول رفته هست. آن را هرگز به عنوان مشغول به عنوان به سرعت به عنوان ما امیدواریم که قادر به انجام آن باز کردن یک منطقه که mothballed به حدی هفته" ون Deelen گفت.

به عنوان بستری برای موارد COVID-19 آنها پایین باقی می ماند در این منطقه نسبت به جاهای دیگر جای ون Deelen قبل گفت: ضمن تشکر از جامعه برای کمک به سرعت گسترش یافته است.

روز پنجشنبه سه نفر در بیمارستان بستری شدند با COVID-19 در سنت لوئیس شهرستان و دو نفر از آنها در بخش مراقبتهای ويژه با توجه به St. Louis County روزانه خلاصه.



tinyurlis.gdulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب