به عنوان مالدیو بازگشایی برای گردشگران هند به احتمال زیاد به ایجاد حباب هوا

نوشته شده توسط Nirupama سوبرامانیان | بمبئی | به روز شده: ژوئیه 13 سال 2020 7:34:09 am رئیس جمهور ابر

توسط NEWSMINERAL در 23 تیر 1399
نوشته شده توسط Nirupama سوبرامانیان | بمبئی | به روز شده: ژوئیه 13 سال 2020 7:34:09 am
Maldives tourism, Maldives tourism open, India Maldives air travel, India Maldives flights, India news, Indian Express رئیس جمهور ابراهیم Solih اعلام کرد در ژوئن 23 که atoll ملت خواهد بازگشایی تفریحی در جزایر آن در ژوئیه 15.

هند است و با توجه به ایجاد یک حباب هوا و یا سفر هوایی پل به مالدیو که بازگشایی برای گردشگران در 15 ژوئیه پس از چهار ماه تعطیلی با توجه به Covid-19 بیماری همه گیر.

مالدیو دولت ساخته شده است که یک درخواست رسمی در این زمینه به دهلی نو و توافق ممکن رسیده در دو یا سه روز در هند اکسپرس آموخته است.

رئیس جمهور ابراهیم Solih اعلام کرد در ژوئن 23 که atoll ملت خواهد بازگشایی تفریحی در جزایر آن در 15 ژوئیه و هتل ها در مراکز پرجمعیت از جمله در پایتخت Malé در تاریخ 1 اوت. ویزای رایگان خواهد بود, در ورود و وجود خواهد داشت هیچ اجباری قرنطینه.

بخوانید | علاقه مندی هند دو جانبه حباب های هوا — آنها چه هستند و چه خطراتی دارد ؟

در جولای 11, مالدیو که دارای جمعیت کمی بیش از 500.000 تا به حال 2,681 تایید Covid-19 مواردی که 2,238 دفاع کرد گرفته شد بهبود حال و 13 نفر فوت کرده است. پس از 2 ژوئن این کشور تا به حال کمتر از 50 روزانه موارد مثبت – و حتی اگر این تعداد افزایش یافت و به 64 روز شنبه در نظر گرفته شده است پایین تاج با خطر کشور است.

ایجاد کریدور هوایی ارسال خواهد شد یک سیگنال قوی همبستگی با Solih دولت و مالدیو, دولت, مقامات گفت.

اقتصاد مالدیو واقع در جنوب غربی هند در اقیانوس هند است که تقریبا به طور کامل محور گردشگری است که باعث می شود تا 70 درصد از تولید ناخالص داخلی. هوا, حباب, گفته می شود یک "ژست خاص" به یک کشور که با هند تا به حال به طور سنتی روابط گرم اما جایی که در سال های اخیر آن را به حال شده است برای رقابت با رشد یافت.

حباب هوا خواهد فعال تعداد محدودی از پروازها به کار از انتخاب هندی فرودگاه به مالدیو و حتی قبل از هند در فرودگاه به طور منظم پروازهای بین المللی. شانزده خطوط هوایی بین المللی اعلام کرده اند پروازها به مقصد مالدیو از ژوئیه 15.

در حالی که آن باقی مانده است دیده می شود که چگونه بسیاری از گردشگران هند ممکن است سر به سلیمان در این نقطه حباب را تسهیل بازگشت برخی از 6000 سرخپوستان شاغل در مهمان نوازی بهداشت و آموزش و پرورش بخش در مالدیو. آنها تخلیه شدند توسط نیروی دریایی هند به هند در ماه مه.

به عنوان بسیاری از 25,000 سرخپوستان کار در مالدیو. تنها دو سال پیش زمانی که روابط بین دو کشور در حال کاهش یافته و به پایین ترین نقطه خود را در طول اضطراری اعمال شده توسط سپس رئیس جمهور کشور مالدیو, شغل, تبلیغات اعلام کرد که "سرخپوستان باید اعمال نمی شود". حتی کسانی که سرخپوستان که حال کردم مشاغل قبل از بحران بود و نه ویزا داده. این موضوع حل و فصل شد در ماه های پس از Solih انتخاب شد در سپتامبر سال 2018 است.

توضیح داد | چرا هند پیشنهاد برای راه اندازی مجدد پروازهای بین المللی می تواند بیشتر به تعویق افتاد

این Maldivian دولت تخمگذار کردن فرش قرمز برای گردشگران با ویزای در بدو ورود (هندی گردشگران تا به حال این مرکز قبل از همه گیر بیش از حد) و بدون آزمون به جز برای کسانی که با علائم در هنگام ورود. کسانی که تست مثبت خواهد شد که گزینه جدا خود در رفت و آمد مکرر.

با توجه به مالدیو گزارش رسانه 1,66,000 هند بازدید گردشگران این کشور در سال 2019 بیش از دو برابر سال گذشته تعداد. تنها گردشگران چینی وارد اعداد بزرگتر (بیش از 2,84,000).

هندی گردشگران را نیز آزمایش می شود یک روز قبل از خروج خود را از مالدیو که گفته شد یک حرکت توسط Maldivian دولت به اطمینان حاصل شود که افراد آلوده بودند فرستاده می شود.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب