به عنوان کنگره MLAs لذت بردن از فیلم های طنز در جیپور, رفت و آمد مکرر BJP ممکن است در بررسی امروز

نوشته شده توسط حمزه خان | جیپور | به روز شده: 16 ژوئن 2020 11:07:43 am عکس از زنان و کودک وزیر توسع

توسط NEWSMINERAL در 27 خرداد 1399
نوشته شده توسط حمزه خان | جیپور | به روز شده: 16 ژوئن 2020 11:07:43 am
عکس از زنان و کودک وزیر توسعه Mamta Bhupesh از داخل JW Marriot resort. (اکسپرس)

از پیاده روی صبح به مسابقات کریکت و ریچارد اتنبرا را گاندی به طنز کنگره رهبری برنامه ریزی کرده بسته بندی شده در دستور کار برای حفظ MLAs منزوی توسط آن در یک ستاره پنج پر رفت و آمد مکرر در جیپور-دهلی بزرگراه سرگرم جلوتر از Rajya سبها انتخابات در ژوئن 19.

جدا از کنگره MLAs رهبری وزیر Ashok Gehlot قانونگذاران از احزاب دیگر و همچنین 13 مستقل – بیش از 100 در همه قرار دارد در JW ماریوت توچال. معاون سانتی متر Sachin خلبان دوباره آنها را در روز دوشنبه پس از گذراندن پنج شنبه در دهلی نو با مادرش که دچار شکستگی.

با سه روز به رفتن برای رای گیری بی جی پی بیش از حد انتظار می رود که به گله خود MLAs به رفت و آمد مکرر در روز سه شنبه.

بخوانید| کمپینگ در هتل راجستان کنگره قانونگذاران تماشای فیلم در مهاتما گاندی انجام یوگا

توییت ها و عکس ها به trickling از JW Marriott داستان از آنچه اتفاق می افتد در داخل. در یکی Dudu MLA و وزیر سابق Babulal نگر و درآمد وزیر Harish Choudhary دیده می شود در پیاده روی صبح با هم; نیوی (ٹونک) MLA Prashant Bhairwa است استفاده خوب از یک مسیر دوچرخه سواری در یکی دیگر; در حالی که جوانان و امور ورزش وزیر Ashok Chandna دیده می شود با استفاده از یک روز ابری برای یک نقطه از کریکت همراه با Rafeek خان مستقل MLA Sanyam Lodha و AICC وزیر (سازمان) قاضی Nizamuddin, در میان دیگران.

ناظران پدیده هنگامی آشکار شد بیش از توییت برای سرنخ به عنوان مثال این واقعیت است که Nizamuddin ارسال شده عکس نشان دادن وزیر امور خارجه برای سلامت Subhash Garg بیش از حد در بازی کریکت تنها به بعد آن را حذف کنید. مانوهر بعد توییتی یک عکس از پنبه حلاجی شده خود را با یک عنوان کرد و گفت او لذت می برد فوتبال و کریکت با همکاران خود در شورای وزیران و MLAs.

که نتیجه معکوس با واکنش های سوال MoS بهداشت برای "لذت بردن" خود را در میان یک بیماری همه گیر. یکی از کسانی که توییت تماس Garg اقدامات "شرم" بود و دوست داشت با وزیر گردشگری Vishvendra سینگ. هر دو از آنها MLAs از بهرتپور district (Garg از بهرتپور مونتاژ صندلی و سینگ از Deeg-Kumher) و نه در بهترین شرایط. قبلا سینگ به حال عموم گرفته شده در Garg برای وضعیت امکانات بهداشتی در بهرتپور.

عکس از زنان و کودک وزیر توسعه Mamta Bhupesh نشان داد او تلاش کشش شات. سانتی متر Gehlot نیز تبدیل شده تا در عکس, تلاش برای آمار فوتبال به عنوان دیگران جمعیت در اطراف او – نقض اجتماعی فاصله همانطور که اشاره شد توسط برخی از.

در شنبه AICC رهبر Randeep سینگ Surjewala خطاب a two-and-a-half-ساعت کارگاه آموزشی در بعد از ظهر روز '6 سال, 6 bhrantiyan (شش سال شش تصورات غلط)' در دولت مودی در مرکز. بعد از آن در روز, طنز Sampat Saral میزبان نشان می دهد هدف قرار دادن BJP.

یکشنبه دیدم غربالگری گاندی – کسانی که به Gehlot می گویند آن است که یکی از فیلم های مورد علاقه.

وزرای ادعا می کنند این کار دولت است و نه تحت تاثیر قرار شده است که آنها در حال نظارت بر دفاتر از راه دور. در 12 ژوئن Gehlot گذاشته شد سنگ تهداب برای نوشیدن آب پروژه از طریق ویدئو کنفرانس.

کنگره ادعا کرده است که سانتی متر به حال به حرکت MLAs به رفت و آمد مکرر پس از آمدن به می دانم که از BJP طرح به آنها ارائه پول به صلیب رای در Rajya سبها نظر سنجی. کنگره تنظیم شده است را به نفع خود دو کرسی و بی جی پی در انتخابات است. بی جی پی به میدان فرستاد دوم نامزد و نیاز به رای اضافی را از بیش از دو دوجین MLAs.

در مجمع از 200 کنگره برخوردار از حمایت 107 MLAs. دو شاخص تورم مصرف کننده (M) MLAs نیز انتظار می رود رای خود را به نفع ترک آن نامزد K C N و Neeraj Dangi نیز قرار داده شده.

عمده سکسکه در آن برنامه های غذایی و عمران لوازم وزیر رامش مینا که ماند به دور از رفت و آمد مکرر و گفته می شود "ناراضی".

بی جی پی 72 MLAs و پشتیبانی توسط Rashtriya Loktantrik حزب ،

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن