به عنوان موارد افزایش بیماران اکسیژن پشتیبانی تا 2 درصد در ماه گذشته

نوشته شده توسط Kaunain کلانتر M | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 12 سال 2020 8:04:26 am COVID مرکز مراقب

توسط NEWSMINERAL در 22 تیر 1399
نوشته شده توسط Kaunain کلانتر M | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 12 سال 2020 8:04:26 am
coronavirus, coronavirus India cases, India coronavirus cases, India news, Indian Express COVID مرکز مراقبت در CWG ایجاد کرد که توسط یک سازمان غیر دولتی و دهلی نو, دولت, تسهیلات 500 تخت کردم 9 نفر که از هم اکنون دهلی نو در جمعه 10 ژوئیه سال 2020 است. (اکسپرس عکس Abhinav Saha)

به عنوان کشور می بیند افزایش Covid موارد تا حد زیادی طراحی شده توسط ایالات جنوبی وجود دارد نیز افزایش بیماران اکسیژن پشتیبانی – تقریبا 2 درصد افزایش در گذشته یک ماه.

یک مقام ارشد اتحادیه وزارت بهداشت و رفاه خانواده گفت: یکشنبه اکسپرس که در هفته اول جولای زمانی که هند به عنوان کشور سوم بیشترین تعداد رمان coronavirus موارد سبقت گرفتن از روسیه و فقط پشت ما 7 درصد از موارد فعال بودند اکسیژن پشتیبانی می کند. در اوایل ماه ژوئن است که در صد بود در 5-5.5 درصد است.

درمان با اکسیژن بسیار مهم است برای مدیریت بالینی بیماران به خصوص برای نگه داشتن نرخ مرگ و میر تحت کنترل است.

به عنوان خوانده شده | قابل حمل اشعه ایکس به اسکنر AI راه حل برای پیگیری Covid

افزایش اکسیژن تقاضا در ماه گذشته است که نسبت به ظهور نقاط در جنوب هند و در مناطق خارج از بمبئی در ماهاراشترا. "در کارناتاکا در بنگلور شهرداری منطقه و تومکور منطقه باید شاهد افزایش. در Telangana, افزایش رانده شده حیدرآباد در مناطق شهری. در آندرا پرادش آن است که محدود به یک منطقه اما توزیع در سراسر کشور" این مقام گفت.

در ماهاراشترا رسمی اضافه شده بیشتر اعداد گزارش شده از خارج از بمبئی شهری به خصوص Solapur, پلقر قهوهای مایل به زرد و پونا. "به حدی بخش هایی از غرب بنگال و گجرات نیز کمک به افزایش است."

در همان زمان رسمی گفت: این کشور به خوبی آماده برای دیدار با افزایش اکسیژن. "روزانه تولید اکسیژن در کشور است که از 6000 تن متریک. در حال حاضر Covid اختصاصی بیمارستان ها و Covid مراکز مراقبت با استفاده از 1,100-1,200 متریک تن در روز است. بنابراین کافی است سقف" این مقام گفت.

دولت شده است با اضافه کردن اکسیژن تخت در Covid امکانات. در حالی که در ژوئن 27, وجود دارد 51,321 اکسیژن-پشتیبانی از تخت به عنوان مشترک در نشست گروه وزیران توسط جولای 9, دیگر GoM گفت: 1.42 لاخ اکسیژن-پشتیبانی تخت شده بود operationalised.

کارشناسان از مرکز تا به حال چند مذاکرات با ایالات متحده در ارائه غیر تهاجمی اکسیژن برای بیماران. یک پروتکل صادر شده توسط آن را توصیه می کند که سطح اکسیژن باید بررسی شود با سقوط به زیر 92-96% اشباع در خون باعث زنگ.

در موارد متوسط پروتکل توصیه می کند که بیماران توان به دروغ در معده خود را به افزایش مقدار اکسیژن رسیدن به ریه ها و استفاده از دستگاه های مانند شاخک های بینی و ماسک تنفسی و غیر rebreathing مخزن کیسه های بسته به نیاز از اکسیژن است.

در موارد زجر تنفسی یا هيپرکاپنی که در آن وضعیت بیمار را نمی توان کاهش داد از طریق استاندارد درمان با اکسیژن بالا-جریان کانول بینی درمان با اکسیژن و یا غیر تهاجمی تهویه باید در نظر گرفته شود ، "اگر شرایط را بهبود نمی بخشد و یا حتی بدتر در یک زمان کوتاه (یک-دو ساعت) لولهگذاری تراشه و تهاجمی تهویه مکانیکی باید مورد استفاده قرار گیرد," پروتکل توصیه می کند.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن