مربی تیم تیراندازی با کمان Nanoma می میرد در تصادف جاده

بین المللی کماندار-تبدیل-مربی Jayantilal Nanoma کشته در تصادف جاده در راجستان در روز یکشنبه. او 34 و جان سالم

توسط NEWSMINERAL در 12 خرداد 1399

بین المللی کماندار-تبدیل-مربی Jayantilal Nanoma کشته در تصادف جاده در راجستان در روز یکشنبه. او 34 و جان سالم به در با همسر و دخترش.

Nanoma های آسیا و جام جهانی و جایزه بزرگ مدال در ترکیب فرد و تیم حوادث در سال 2010 ملاقات با یک تصادف در حالی که سفر از باران به Dungarpur در یک ماشین.

Nanoma به کار گرفته شد به عنوان یک منطقه ورزشی افسر در Dungarpur.

به عنوان یک مربی او تولید ملی و بین المللی متعددی در سطح کمانداران از راجستان. او به عنوان مربی با تیم های مختلف در مسابقات خارج از کشور. او موفق به دریافت معتبر Maharana Pratap دولت جایزه ورزشی.

Archery Association of India (AAI) اسبق مرگ او.

نامه از سردبیر


خواننده عزیز

ما شده اند نگه داشتن شما تا تاریخ را با اطلاعات در مورد تحولات در هند و جهان است که باید تحمل در سلامتی و تندرستی ما زندگی و معیشت در طول این زمان دشوار است. برای فعال کردن انتشار گسترده ای از اخبار است که در منافع عمومی ما افزایش تعداد مقالات است که می تواند به عنوان خوانده شده رایگان و تمدید دوره آزمایشی رایگان. ما باید یک درخواست برای کسانی که استطاعت به اشتراک: لطفا انجام دهید. همانطور که ما در مبارزه با دروغ و اطلاعات غلط و نگه داشتن apace با اتفاقات ما نیاز به ارتکاب بیشتر منابع به جمع آوری اخبار عملیات. ما وعده به ارائه کیفیت روزنامه نگاری است که باقی می ماند به دور از منافع سیاسی و تبلیغاتی.

پشتیبانی از کیفیت روزنامه نگاری


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب