کماندار افزایش برای انگلستان در جام

Jofra کماندار بود به یاد می آورد به انگلستان تیم ملی برای سری decider در برابر غرب هند با وجود گفته او ممکن اس

توسط NEWSMINERAL در 3 مرداد 1399

Jofra کماندار بود به یاد می آورد به انگلستان تیم ملی برای سری decider در برابر غرب هند با وجود گفته او ممکن است بازی زیر نژادپرستانه سوء استفاده از او را دریافت و پس از اینکه از سمت چپ دومین آزمون برای نقض coronavirus مقررات.

"من نیاز به 100 ٪ حق ذهنی به طوری که من می توانم خودم را پرتاب به کریکت این هفته" سریع کاسه آرچر در او نوشت: Daily Mail ستون در چهار شنبه. "اگر من بازی می کنم و نمی کاسه 90 مایل در ساعت آن را به اخبار است."

کماندار اما پشت در انگلستان 14-مرد تیم ملی برای تست نهایی در اولدترافورد از روز جمعه با سه بازی سری همه مربع در 1-1.

"او است که مناسب پخت و آماده برای رفتن گفت:" انگلستان انتخاب Ed Smith پس از اعلام ترکیب تیم ملی در روز پنج شنبه.

دیدنی استعداد

در هشت آزمون پس از اولین بازی خود را در سال گذشته کماندار گرفته است 33 درها از جمله سه پنج حلقه hauls در به طور متوسط از 28.12.

Archer boost for England in decider

"Jofra در دسترس است برای انتخاب او دیدنی استعداد و درخشان کریکت با یک رکورد استثنایی در انگلستان گفت:" اسمیت در یک کنفرانس تماس بگیرید.

انگلستان شامل تمام شش pacemen در تیم ملی در یک تست است که تصمیم می گیرید سرنوشت Wisden جایزه برگزار شد در حال حاضر توسط غرب هند.

گسترده کوران حفظ

استوارت گسترده کریس Woakes و سام کوران کرد کاسه انگلستان به 113-اجرای برنده ها در آزمون دوم نیز در اولدترافورد اند حفظ شده است.

کاپیتان تیم ملی انگلستان جو ریشه و سر مربی کریس Silverwood در حال حاضر به صورت یک مشکل تصمیم بر ترکیب حمله کنند اما اسمیت گفت:

"ما باید بیشتر بازیکنان ما می خواهیم به انتخاب از وجود دارد در این تیم است."

یک غرب هند موفقیت در مبارزات انتخاباتی مشخص شده است که بین المللی کریکت بازگشت از coronavirus مستند خواهد بود اولین آزمایش خود را برنده سری در انگلستان در 32 سال.

تیم (از):

انگلستان: ریشه جو (سروان.) James Anderson, Jofra کماندار, Dominic Bess استوارت گسترده ای روری سوختگی جس Buttler (هفته), Zak کرولی سام کوران Ollie پاپ Dom Sibley بن استوکس, کریس Woakes و علامت چوب.

غرب هند: Jason دارنده (Capt.), Kraigg Brathwaite جان کمپبل Alzarri یوسف, Shai امید Shamarh بروکس Roston تعقیب Jermaine بلک وود, Shane Dowrich (هفته), Kemar روچ Shannon گابریل نکرومه در عنا بونر, Rahkeem کرن Raymon Reifer و Chemar دارنده.

داوران: ریچارد Kettleborough و Michael Gough; تلویزیون داوری: ریچارد Illingworth; رزرو داوری: David Millns; داور مسابقه: کریس وسیع است.

بازی شروع می شود در 3.30 p.m IST.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب