Apex دادگاه به دنبال شفافیت در RBI توقف وام

توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 13 ژوئن 2020 3:52:50 am دیوان عالی کشور خواه

توسط NEWSMINERAL در 23 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 13 ژوئن 2020 3:52:50 am
Supreme Court, Hindu body to Supreme Court, Place of Worship Act 1991, Place of Worship Act 1991 Supreme Court, Supreme Court on Place of Worship Act 1991, India news, Indian Express دیوان عالی کشور خواهد شنیدن این موضوع دوباره در ژوئن 17.

دیوان عالی کشور روز شنبه از دولت خواسته برای روشن شدن اینکه آیا علاقه را به اتهام بهره وام اقساط برای پرداخت معوق مجاز RBI در پی مستند.

یک نیمکت از قضات Ashok Bhushan, S K کال و M R شاه خواست وزارت مالیه و RBI به برگزاری یک جلسه در سه روز.

نیمکت گفته وکیل عمومی Tushar مهتا "...نگرانی ما در این مجموعه مقالات است که آیا تنها علاقه است که معوق برای 3 ماه اضافه خواهد شد به هزینه های قابل پرداخت و بعد از این که آیا وجود خواهد داشت بهره بهره است." مهتا گفت: او به دنبال یک جلسه با RBI.

روی نیمکت به او گفت: "اگر RBI پاسخ می رود بسیار فراتر از پرس و جو های مطرح شده توسط ما وجود خواهد داشت بسیاری از نظرات در آن است. تلاش خواهد شد تا نوسان آن یک راه یا دیگری. ما پرس و جو محدود بود. آیا پرداخت خواهد تحمیل بهره بهره است."

درخواست Gajendra Sharma خواست دادگاه اعلام به عنوان فوق العاده خارج از حدود اختيارات بخشی از مارس 27 هشدار امنیتی صادر شده توسط RBI در مورد شارژ بهره "است که باعث ایجاد مشکلات در سناریوی حال حاضر کامل ملی مستند بودن طولانی از زمان به زمان با توجه به covid-19 شیوع".

دیوان عالی کشور خواهد شنیدن این موضوع دوباره در ژوئن 17.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن