Ankita reminisces Bhambri خانواده تنیس سفر

یوکی Bhambri ممکن است معروف ترین نام در خانواده بود اما درس های آموخته شده از تنیس سفر از خواهر Ankita و صنعا

توسط NEWSMINERAL در 22 خرداد 1399

یوکی Bhambri ممکن است معروف ترین نام در خانواده بود اما درس های آموخته شده از تنیس سفر از خواهر Ankita و صنعا که راه اندازی این بنیاد کار خود را. یوکی بود این کشور No. 1 در میان مردان بعد از داشتن وعده های اولیه به عنوان یک جهان شماره 1 junior و استرالیا باز junior تاج برنده است.

Ankita Bhambri بیشتر آشنا, به عنوان مربی فعلی بانک فدرال جام تیم که واجد شرایط برای جهان گروه حذفی رفت و در یک دلتنگ سفر در یک Instagram گفتگو با مربی M. Balachandran.

حرفه ای نخست

Ankita تا به حال در رقابت های آسیایی کاربر نهایی در برابر Sania Mirza. همراه با Sania او در زمان هند به جایگاه پنجم را در جهان در فیفا زیر 16 رویداد در اروپا رس. Ankita برنده بیش از ده عنوان در تک و دو برابر اما تا به حال گام به عقب در او نخست. "چه یوکی انجام داده فوق العاده است. ما لازم نیست به او بگویید که. او مجروح شده است در حالی که برای. هنگامی که او بازگشت او ادامه خواهد داد برای رسیدن به ارتفاعات. او بسیار با استعداد است و بسیار تیز" گفت: Ankita بود که به همان اندازه افتخار خواهر کوچکتر صنعا که پس از تنیس دارای رونق در بازاریابی جهانی در ایالات متحده است.

Ankita به یاد می آورد که او آموخته مزایای استفاده از آموزش در شب در طول مسابقات و strategising برای مسابقه بعدی از هفته آموزش با Balachandran در پونا در سال 2002.

"من تا به حال فقط در مورد ساخته شده کارشناسی ارشد از $5,000 مدار که من از دست داده بود در اول و یا دور دوم به مدت سه هفته. پدرم مرتب آموزش با شما برای این هفته است. من که برنده مسابقات" گفت: Ankita.

اهمیت آموزش و پرورش

او همچنین به یاد می آورد این مهم نقش پدر دکتر Chander. در ساخت سانا و مطالعه در 30 دقیقه رانندگی به, تنیس, مرکز روزانه او تضمین کرده که آموزش و پرورش نمی شد نادیده گرفته شده است. او تاکید کرد که آموزش و پرورش نقش مهمی در توسعه یک بازیکن به عنوان مقدار به عنوان آموزش. "آن را نگه می دارد شما متمرکز و منظم," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب