آندرا پرادش: شکست سانتی متر Jagan ردی دادگاه عالی reinstates دولت, انتخابات, کمیساریای

نوشته شده توسط Sreenivas Janyala | حیدرآباد | منتشر شده در تاریخ: 29 مه سال 2020 1:06:02 pm وزیر Y

توسط NEWSMINERAL در 9 خرداد 1399
نوشته شده توسط Sreenivas Janyala | حیدرآباد | منتشر شده در تاریخ: 29 مه سال 2020 1:06:02 pm
andhra pradesh lockdown, AP lockdown, coronavirus, coronavirus lockdown, PM CM Meeting, Lockdown extended, lockdown extended in AP, jagan mohan reddy وزیر Y S Jagan موهان ردی. (عکس)

آندرا پرادش بالا دادگاه امروز به کارگردانی دولت برای بازگرداندن دولت, انتخابات, کمیساریای Nimmagadda رامش کومار که اخراج شد توسط دولت در مارس 10 بعد از او به تعویق افتاد انتخابات بدن محلی که برنامه ریزی شده بود برگزار شد در 25 مارس. با استناد به کروناویروس وضعیت کومار تا به حال به تعویق افتاد انتخابات به طور نامحدود و در نتیجه در مرحله نهایی مسابقات با دولت است. دولت به ارمغان آورد یک فرمان در ماده 213 و حذف کومار که به چالش کشیده و آن را در دادگاه عالی.

این دومین عقب نشینی عمده برای AP دولت است. هفته گذشته AP دادگاه عالی تا به حال کارگردانی که دولت برای بازگرداندن اطلاعات سابق رئیس B Venkateshwara رائو بود که به حالت تعلیق در اتهامات فساد. رائو که شناخته شده است به نزدیک به رئیس سابق وزیر N Chandrababu Naidu بود به اتهام درگیر در بی نظمی در خرید تجهیزات نظارت از شرکت اسرائیلی RT بادی اشیاء و اعطای قرارداد به Akasam سیستم پیشرفته شرکت که متعلق به رائو را.

وزیر Y S Jagan موهان ردی بود کبود زمانی که Nimmagadda رامش کومار به تعویق افتاد محلی انتخابات بدن. CM گفت که EC نیست مشورت با هر کسی که در دولت قبل از تصمیم گرفتن و متهم او را از انجام آن در مناقصه N Chandrababu Naidu که منصوب کرده بود او را به عنوان EC در طول تصدی خود. کومار بازنشسته IAS افسر منصوب شد و در مارس سال 2016 نیز دستور انتقال از منطقه جمع گنٹور و Chittoor و به حالت تعلیق در دایره بازرس Macharla شهر در گنٹور.

دو TDP رهبران مورد حمله قرار گرفتند توسط YSRCP کارگران در تاریخ 11 مارس در Macharla. تعدادی نمونه از YSRCP رهبران و کارگران حمله TDP نامزد رفتن به فایل نامزدی مقالات برای بدن محلی انتخابات شد گزارش از گنٹور و Chittoor که کومار گفت: باعث انتقال دو منطقه جمع آوری شده است. EC نیز کارگردانی تمام منطقه جمع به توقف همه فعالیت های مربوط به بررسی زمین توزیع شده برای واجد شرایط ذینفع که ناراحت دولت است.

دولت با صدور یک فرمان در آوریل 10 تغییر آندرا پرادش Panchayat راج عمل 1994 به تغییر تصدی صلاحيت و انتصاب دولت انتخابات کمیسر. فرمان کاهش مدت SEC به مدت سه سال با استفاده از آن دولت را رد کرد و کومار و منصوب سابق بازنشسته و مدرس بالا قاضی دادگاه V Kangaraj. به عنوان در هر AP بالا دادگاه امروز سفارش عدالت (بازنشسته) V Kangaraj نمی خواهد در این انتخابات کمیسر و کومار می تواند از سر وظیفه بلافاصله.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن