آناند دفاع خوبی برای برگزاری کارلسن

مشکل در وسط بازی Viswanathan آناند دفاع با دقت به تقسیم نقطه در اولین بازی در برابر مگنوس کارلسن در دور دوم ch

توسط NEWSMINERAL در 1 مرداد 1399

مشکل در وسط بازی Viswanathan آناند دفاع با دقت به تقسیم نقطه در اولین بازی در برابر مگنوس کارلسن در دور دوم chess24 افسانه شطرنج در روز چهارشنبه.

پس از تسلیم شدن دور اول به پیتر Svidler 1.5-2.5 دنبال یک حرکت اشتباه در چهارمین بازی آناند تحت فشار بین حرکت های 21 و 34 هنگامی که کارلسن را رخ و اسقف-جفت تهدید برای اثبات برتر به آناند را به رخ شوالیه و اسقف.

اما هند موفق به تجارت خود را شوالیه برای یک اسقف در 35 حرکت می کند و پس از آن کارلسن نمی تواند اعمال هر گونه فشار. نه حرکت می کند بعد از جلب موافقت شد پس از تکرار حرکت می کند.

جهان شماره 3 دینگ Liren خراشیده شده توسط بوریس Gelfand در دور اول را از دست داد به ایان Nepomniachtchi در تنها بازی سرنوشت ساز از دور قبل از ولادیمیر کرامنیک اجازه Anish Giri کردن قلاب.

دور دوم نتایج: بازی اول: مگنوس کارلسن (نه) به خود جلب کرد با Viswanathan آناند; واسیلی ایوانچوک (Ukr) درو با بوریس Gelfand (Isr); Ian Nepomniachtchi (Rus) bt دینگ Liren (Chn); Peter Svidler (Rus) درو با پیتر Leko (Hun); ولادیمیر کرامنیک (Rus) درو با Anish Giri (ند).

دور اول: Svider bt آناند 2.5-1.5; کارلسن bt گیری 3-1; Gelfand bt Liren 3-1; Nepomniachtchi bt کرامنیک 3-2; Leko bt ایوانچوک 3-2.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن