در میان ردیف بیش از آمیت شاه 'نامه', 8 مهاجر قطار به غرب بنگال

توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | به روز شده: مارس 10 سال 2020 1:40:16 am آمیت شاه بود با اشاره به

توسط NEWSMINERAL در 20 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | به روز شده: مارس 10 سال 2020 1:40:16 am
I am not suffering from any disease: Amit Shah quashes rumours of ill health آمیت شاه بود با اشاره به "Shramik ویژه' قطار که توسط این مرکز به منظور تسهیل در حمل و نقل از کارگران مهاجر از نقاط مختلف کشور به مقاصد مختلف. (PTI)

راه آهن در روز شنبه اعلام کرد که غرب بنگال تا به حال تایید هشت قطار را به مهاجران سرگردان در کشورهای دیگر.

این آمد و در پایان یک روز از اتهامات و ضد اتهامات بیش از یک نامه به اتحادیه, خانه وزیر Amit Shah برخاستیم نوشته شده به غرب بنگال وزیر Mamata بانرجی را متهم کرده که دولت نه اجازه می دهد 'shramik قطار' اجرا شده توسط راه آهن برای رسیدن به دولت است. دولت آمریکا با قرار دادن یک لیست از هشت قطار آن را به حال درخواست از کشورهای دیگر به رشته کارگران مهاجر.

در حالی که اتحادیه وزارت منابع تایید کرد که آمیت شاه بود و در واقع نامه نوشته بود وجود دارد هیچ تایید رسمی از وزارت شد و نه به محتویات نامه به اشتراک گذاشته. منابع در کلکته گفت: شاه در نامه خود متهم کرد دولت بنگال و نه گرفتن آن مهاجران سرگردان در کشورهای دیگر.

در ابتدا پس از انکار است که آنها تا به حال هیچ گونه دانش از درخواست برای قطار به غرب بنگال راه آهن گفت: دولت تصویب هشت قطار در روز شنبه.

وزارت توئیتر خود نوشت: "راه آهن هند تا کنون با اجرای بیش از 300 قطار به طور عمده برای ایالات مانند تا بیهار Odisha MP و غیره. اما برای WB [West Bengal] تا امروز صبح ما تا به حال دریافت تایید برای تنها 2 Shramik قطار ویژه, 1 از اجمیر شریف و دیگر از Ernakulam."

"پس از درخواست Hon'ble HM امروز بعد از ظهر, WB را تایید کرده است 2 قطار از پنجاب 2 از TN, 3 از کارناتاکا و 1 از Telangana که مرتب" یکی دیگر از جیر و افزود: "با این حال برادران وارنر است مورد تایید نیست هر قطار از ماهاراشترا در حالی که مورد نیاز است وجود دارد از 16 قطار به WB و در حال حاضر 6 درخواست در حال بررسی است که برای تایید است که هنوز هم در انتظار از WB."

اواخر شنبه شب, West Bengal دبیر خانه با صدور بیانیه ای خواستار راه آهن' جیر جیر "گمراه کننده و نادرست" است و تمام هشت قطار شده بود تایید و ابلاغ به دولت نگران در روز جمعه.

پیش از این پیش نویس برنامه قرار توسط دولت گفت: هشت قطار خاص مرتب شده اند را به مردم رشته – سه از بنگلور دو از وللر در تامیل نادو دو نفر از پنجاب و یکی از حیدرآباد همه که برای رسیدن به مقاصد مختلف در بنگال ممکن است بین 10 و ممکن است 12. ویژه قطار از حیدرآباد برنامه ریزی شده است به ترک در روز شنبه و رسیدن به زبان انگلیسی بازار ایستگاه در Malda منطقه در بعد از ظهر یکشنبه.

تا کنون تنها دو قطار ویژه وارد بنگال — یکی از Ernakulam در کرالا و دیگر از اجمیر در Rajashthan.

در کلکته Trinamool نمایندگان مجلس Abhishek بانرجی و درک اوبراین آمار در شاه بیش از 'نامه'.

"خانه وزیر عدم تخلیه وظایف خود را در طول این بحران صحبت می کند پس از هفته ها سکوت تنها برای گمراه کردن مردم با (یک) بسته نرم افزاری از دروغ! جالب اینجاست که او صحبت کردن در مورد خیلی از افرادی که به معنای واقعی کلمه از چپ به سرنوشت توسط خود دولت است. آقای Amit Shah اثبات جعلی خود را از اتهامات و یا apologise" بانرجی گفت: در یک صدای جیر جیر.

درک اوبراین گفت: "همه چیز در این نامه دروغ است...همه ما می دانیم دو قطار در آمده است. مجموع 80,000 (مردم) در آمد با اتوبوس... شما سعی می کنید برای گسترش مطلق دروغ و مزخرف..."

در واکنش به اظهارات Trinamool رهبران, West Bengal BJP جمهور Dilip Ghosh گفت: "دولت باید به جزئیات چگونه بسیاری از مردم از بنگال به رشته در کشورهای دیگر و چگونه بسیاری از قطار شده اند و مرتب برای خود امن بازگشت. مگر اینکه این اطلاعات را هیچ کس نمی داند چه دولت انجام برای کمک به این افراد است. دولت است نه جدی در مورد بازگرداندن رشته مردم و سرزنش دولت مرکزی است."

11 مرده 108 موارد جدید در 24 ساعت در بنگال

یازده نفر به علت coronavirus و 108 بیشتر آزمایش مثبت در بنگال غربی در 24 ساعت گذشته, صفحه اصلی, وزیر Alapan Bandyopadhyay گفت: در روز شنبه. توجه به بهداشت بولتن منتشر شده توسط دولت ایالتی تلفات بود در 171. در حالی که 99 نفر به علت coronavirus باقی مانده تسلیم به co-عوارض. تعداد کل موارد مثبت رسیده 1,786.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب