در میان راجستان بحران راهول گاندی می گوید مردم را رد BJP را فریب و محافظت از دموکراسی

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 26 سال 2020 6:44:29 pm مردم هند را رد BJP را فریب و

توسط NEWSMINERAL در 5 مرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 26 سال 2020 6:44:29 pm
Rahul Gandhi, Rahul Gandhi tweet, Rajasthan crisis, Rajasthan govt crisis, India news, Indian Express مردم هند را رد BJP را فریب و توطئه و حفاظت از دموکراسی هند و قانون اساسی" گاندی گفت: در یکی دیگر از صدای جیر جیر. (عکس: Videograb/توییتر@راهول گاندی)

با راجستان دولت مبارزه با یک بحران سیاسی سابق کنگره رئیس راهول گاندی در روز یکشنبه گفت که دموکراسی در این کشور خواهد شد و عملکرد مطابق با قانون اساسی و پژواک صدای مردم, و اضافه کرد که آنها را رد BJP را "توطئه خدعه و فریب".

این Wayanad MP سخنرانی در کنگره "SpeakUpForDemocracy" کمپین آنلاین به "افشای" آنچه در حزب به نام برنامه های BJP به سرنگونی Ashok Gehlot-اجرای راجستان دولت و دیگر دولت های اجرا شده توسط احزاب مخالف.

"هند دموکراسی را تابع مطابق با قانون اساسی و پژواک صدای مردم. مردم این کشور را به حفاظت از دموکراسی و قانون اساسی با رد بی جی پی را توطئه خدعه و فریب" گاندی توییتی در هندی.

"دموکراسی هند را به دنبال خواهد داشت قانون اساسی و پژواک صدای مردم. مردم هند را رد BJP را فریب و توطئه و حفاظت از دموکراسی هند و قانون اساسی" گاندی گفت: در یکی دیگر از صدای جیر جیر.

کنگره رهبر Randeep سینگ Surjewala اردو در جیپور پس از deputed برای رسیدگی به راجستان بحران گفت: "بی جی پی را به توطئه برای کشتن دموکراسی در روز روشن و در, Madhya Pradesh و در حال حاضر در راجستان در معرض شده است. این است که دموکراسی یک برده از دهلی Durbar? است که اکثریت یک عروسک خیمه شب بازی در دهلی نو ، آیا حکومت از رای دادن مهم است ؟ اگر نه, سپس صدای خود را بالا بردن."

در همین حال خبرگزاری PTI گزارش داد که راجستان فرماندار Kalraj Mishra دریافت کرده است یک تجدید نظر پیشنهاد از دولت به رهبری سانتی متر Gehlot درخواست کرد که در جلسه مجمع نامیده می شود در جولای 31. پیشنهاد دریافت کرده بود در اواخر شنبه شب PTI گزارش به نقل از منابع آن است.

فرماندار در روز جمعه به دنبال توضیحات در شش امتیاز از دولت پس از کنگره MLAs برگزار شد و پنج ساعت dharna در چمن از راج بهون فشار یک Vidhan Sabha جلسه.

این راجستان وزیر هشدار داده بود در روز شنبه که اگر فرماندار هنوز هم موافق نیست به تقاضای خود را برای یک جلسه دولت و مجلس, حزب خود را در اعتراض به نخست وزیر نارندرا اقامت در دهلی نو.

Gehlot منتقل کرده است به رهبری است که او با اعتماد به نفس از اعداد و حزب را در حال حاضر اصرار دارند در یک طبقه و آزمون در مجمع به جای مبارزه با آن را در دادگاه.

بحران برای دولت کنگره را در راجستان آغاز شده در جولای 12 بعد از Gehlot سابق معاون Sachin خلبان شورش علیه حزب. هجده دیگر MLAs در حال حمایت خلبان. در ضمن کنگره را متهم به بی جی پی به شورش اتهام را رد کرده با زعفران ،

خلبان را تا به حال ادعا کرد که Ashok Gehlot دولت منجر شد کاهش می یابد به یک اقلیت پس از بیش از 30 کنگره و برخی از قانونگذاران مستقل متعهد حمایت معاون وزیر.

حزب بزرگ قدیمی را متهم به راجستان فرماندار تاخیر یک جلسه از راجستان مجمع. آن را نیز به اتهام سوء استفاده از قدرت از فرمانداران در سرنگونی مخالفان دولت است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن