میان استرس های مالی, کریکت استرالیا مجموعه به بخشی از راه با مدیر عامل رابرتز

کریکت استرالیا (CA) تنظیم شده است به بخشی از راه با مدیر اجرایی آن Kevin رابرتز در یک زمان هنگامی که آن را تح

توسط NEWSMINERAL در 26 خرداد 1399

کریکت استرالیا (CA) تنظیم شده است به بخشی از راه با مدیر اجرایی آن Kevin رابرتز در یک زمان هنگامی که آن را تحت شدید استرس های مالی در پی COVID-19 بیماری همه گیر.

از صبح سیدنی هرالد گزارش داد که رابرتز' خروج متعاقبا اعلام خواهد شد این هفته. این زن 47 ساله شد قرارداد تا پایان سال 2021 اما از نفع کاهش یافته با CA هیئت مدیره.

رابرتز گرفته بود بیش از 20 ماه پیش موفقیت جیمز ساترلند بود که رئیس اجرایی برای 17 سال است. او گرفته شده بود بیش از زمانی که کریکت استرالیا بود و هنوز هم دست و پنجه نرم کردن با پیامدهای توپ-رسوایی دستکاری در آفریقای جنوبی در سال 2018 است.

این روزنامه گزارش داد که بزودی جایگزین خواهد شد به زودی.

کریکت استرالیا شده است و در پایان دریافت که پس از آن مسائل مالی به نور آمد در پی شیوع کروناویروس.

این رو سفت مخالفان از بازیکنان استرالیا' انجمن و چند نهادهای دولتی بیش از هزینه های آن-برش و پیش بینی های مالی در طول بحران بهداشت و درمان.

CA که ایستاده بود پایین تر از 200 پرسنل در 20 درصد پرداخت تا ماه ژوئن پایان امن وام 50 میلیون تومان در ماه گذشته برای پوشش ضرر و زیان اگر هند نمی کند تور استرالیا در تابستان.

همچنین میزبان T20 جام جهانی در ماه اکتبر-نوامبر اما ICC گرفته است یک تماس نهایی در این مسابقات است و انتظار می رود به آن را در ماه آینده.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب