تازه سواران مانع

Prakash مهتا یک مرد از بسیاری از کلاه وقتی که می آید به اسب-مسابقه آهنگ. او سوار یک اسب-مالک و عضو کمیته مدیری

توسط NEWSMINERAL در 9 مرداد 1399

Prakash مهتا یک مرد از بسیاری از کلاه وقتی که می آید به اسب-مسابقه آهنگ. او سوار یک اسب-مالک و عضو کمیته مدیریت تازه سواران' Club (ARC) مشهور سوارکاری باشگاه واقع در محل Mahalaxmi دوره مسابقه.

اما برای تقریبا چهار ماه COVID-19 نقل مکان کرد تمام جهان در داخل خانه آقای مهتا نمی تواند شروع روز خود را با یک سوار مورد علاقه خود را دختر شوخ و جوان یا کلت.

اما برای بیش از یک هفته در حال حاضر او شده است شروع روز خود را در مطلوب ترین توجه داشته باشید با تشکر ARC سرگیری سوارکاری, عملیات, البته در مقیاس محدود است در اوایل این ماه. "برای هر کسی که سوار اسب است و نزدیک ترین چیزی که به بهشت روی زمین. به این معنی است که جهان به من و چند نفر دیگر بودند که ولع مصرف برای بازگشت به زین" آقای مهتا گفت هندو.

"زمانی که مستند تحمیل شد آن یک چیز بود که همه سوارکاری جامعه بشدت از دست رفته است. حالا که باشگاه بازگشایی زمانی که من قادر به سوار شدن به اسب من آن را مانند یک کودک از رفتن به یک فروشگاه شیرین," او گفت:

ARC یکی از قدیمی ترین غیرنظامی سواران' club کشیده آن کرکره پایین در اواسط راه از طریق بین المللی چوگان مسابقات در ماه مارس است. پس از رسیدگی به نمرات از اسب و دامادی (گرداننده) از جمله 200 حیوانات و 125 گرداننده از جیپور بودند که رشته در باشگاه برای تقریبا یک ماه این باشگاه از سر گرفته است تا در فعالیت های بالینی به شیوه ای.

رئیس جمهور Shyam مهتا گفت: سخت مرتبط با سلامت پروتکل ها را در جای خود اضافه کرد که این آهنگ شده اند بازگشایی فقط برای اعضای "در ذهن نگه داشتن و سلامت از دست رفته زمان آموزش از اعضای ما و اسب". با وجود چند عضو در حال شک و تردید پس از همه گیر شده است به دور از فروکش کرد, رئیس جمهور گفت, پاسخ است دلگرم شده است.

آقای پراکاش گفت: این باشگاه نیز رو پوشش پلاستیکی "با باران-کت مانند مواد برای همه زین" به عنوان یک اندازه گیری ایمنی اضافی. به عنوان یک نتیجه چوگان پرش و درساژ ورزشکاران بازگشت به مسیر با اسب خود را.

"اکثریت رقابتی ورزشکاران بازگشت به آهنگ بود که انتظار می رود. و بسیاری از دیگر سواران گرفته اند یک نشانه از دیگران شده اند و به آرامی سر خود سوار روال. در نهایت صاحب یک پیوند ویژه ای با او اسب و می خواهد با او گفت:" آقای پراکاش.

"همانطور که برای تازه سواران از سلول ساخته شده است آنها را درست مثل هزاران نفر دیگر افسرده. وجود دارد و نمی توان یک راه بهتر برای شروع بعد از تنفس در یک فضای باز در صبح زود و سوارکاری با اسب," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن