Ajit Jogi بسیار مهم و پزشکان شروع به صدا درمانی'

توسط: PTI | ریپور | به روز شده: مارس 12 سال 2020 4:09:07 pm یک بوروکرات تبدیل, سیاستمدار, Jogi خدمت

توسط NEWSMINERAL در 23 اردیبهشت 1399
توسط: PTI | ریپور | به روز شده: مارس 12 سال 2020 4:09:07 pm
ajit jogi coma, ajit jogi heart attack, ajit jogi critical, ajit jogi in hospital, ajit jogi health, chhattisgarh news یک بوروکرات تبدیل, سیاستمدار, Jogi خدمت کرده بود به عنوان اولین وزیر چتیسگر از نوامبر سال 2000 تا نوامبر 2003. (عکس)

سابق Chhattisgarh وزیر Ajit Jogi وضعیت "بسیار بحرانی" و او همچنان در ونتيلاتور حمایت از پزشکان گفت: در روز سه شنبه.

با عصبی فعالیت های Jogi, 74, "تقریبا صفر" و او همچنان در کما, پزشکان شروع کرده اند "صوتی درمان" توسط او با گوش دادن به آهنگ های مورد علاقه خود را در گوشی.

Jogi بستری شد در Shree Narayana بیمارستان در مارس 9 بعد از او دچار قلبی و ایست تنفسی می شود. طبق پزشکان و شیرین آلوچه دانه حال کردم گیر در Jogi به نای.

"وضعیت Jogi باقی مانده بسیار مهم است و او هنوز در کما,," گفت,,,, Dr Sunil Khemka مدیر پزشکی بیمارستان.

"او عصبی فعالیت ها تقریبا صفر است. پزشکان در حال ساخت تمام تلاش ها برای احیای فعالیت مغز خود را. ما نیز آغاز شده و به او یک صدا درمانی " توسط او با گوش دادن به آهنگ های مورد علاقه خود را از طریق گوشی اما تا کنون تلاش های ما به همراه داشت هیچ موفقیت," او گفت:.

عملکرد Jogi قلب و فشار خون و ادرار باقی مانده تحت کنترل او اضافه شده است.

در همین حال کارکنان پرستاری در بیمارستان و دعا برای بهبودی سریع از Jogi به عنوان بخشی از برنامه بین المللی روز پرستار در روز سه شنبه, Dr Khemka گفت.

یک بوروکرات تبدیل, سیاستمدار, Jogi خدمت کرده بود به عنوان اولین وزیر چتیسگر از نوامبر سال 2000 تا نوامبر 2003 در آن کنگره دولت پس از دولت حک شده بود از Madhya Pradesh.

Jogi به وقت MLA از Marwahi صندلی جدا از راه با کنگره در سال 2016 و با تشکیل ساز و برگ خود را Janta کنگره چتیسگر (J).

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن