AICHO خارج برنامه ای برای ساخت مسکن بومی در دولوت

در ژوئن 2, نامه, به, Duluth, شورای شهر, کتی Symons های حمایتی مسکن مشاور گفت: این تصمیم به جلو و AICHO پیشنهاد

توسط NEWSMINERAL در 15 خرداد 1399

در ژوئن 2, نامه, به, Duluth, شورای شهر, کتی Symons های حمایتی مسکن مشاور گفت: این تصمیم به جلو و AICHO پیشنهاد رسوب داده شد توسط نمایندگان تصمیم به دو برابر جدول قطعنامه ای در حمایت از دولت ارائه مسکن کم درآمد اعتبارات برای این پروژه است. او اشاره کرد که این شورا به سرعت تصویب قطعنامه حمایت از شش سایر پروژه های مسکن مارس 11 اما بارها با تاخیر عمل در AICHO پیشنهاد.

مینه سوتا مالی مسکن آژانس نیاز به اعتباری متقاضیان برای نشان دادن شواهدی از سایت کنترل ژوئن 18, اما Symons گفت که در شرایطی که شورای حمایت "تیم توسعه ما احساس نمی کند این است که از نظر مالی امکان پذیر است برای ادامه دادن در ارائه می دهد و قرار دادن پول جدی در این زمان است." این سایت در سوال این است که واقع بین غرب Arrowhead جاده و غرب سنگ مرمر خیابان.

"نه تنها AICHO بسیار نا امید است که این پروژه قادر خواهد بود به درخواست برای کمک های مالی در این سال ما غمگین است که بومی خانواده های آمریکایی همچنان به زندگی می کنند و در برخی موارد مرگ در خیابان های, Duluth" Symons نوشت.

رئیس شورای گری اندرسون گفت که او شگفت زده و نا امید Symons' نامه و اخبار که AICHO بود برداشت پیشنهاد خود را, به خصوص که این پروژه به خوبی پیش از جولای 16, مهلت درخواست برای اعتبار مالیاتی.

"کارکنان شهرستان همچنان به من اطمینان دهم که اگر ما این کار انجام می شود در ماه جولای که نرم افزار می تواند به جلو با تصویب لازم و پشتیبانی" اندرسون گفت. "و در تمام طول, عنوان, رئیس, شورای, من شده است در گفت و گو با مردمی در ارتباط با این پروژه و تلاش بسیار واضح و روشن با آنها که این شورا مسئولیت خود را در فرایند به گوش دادن به کل گسترده جامعه.

"و با در نظر گرفتن زمان برای انجام این کار — به خصوص در این مورد گوش دادن به ما بومی جامعه که در طول تاریخ شده اند به گوش — و من به وضوح توضیح داده شده است که از آن امید من و من قصد فشار برای تصویب قطعنامه ای در حمایت از. و برای انجام این کار در راه به موقع برای دیدار با مهلت" اندرسون گفت.

عضو شورای رنه ون بدون در ابتدا درخواست کرد که این قطعنامه در حمایت از AICHO پروژه مطرح شود اجازه می دهد تا برای بیشتر مورد توجه است.

"همه ما می دانیم که ما نیاز به مسکن. اما آن را خوب است برای نمایندگان به, سوال و شنیدن از ترکیبات و یا دیگری چه هستم من انتخاب کنم ؟ " او پرسید.

ون بدون گفت که او تا به حال انتظار می رود AICHO به ایجاد یک مورد برای این پروژه است.

"در تجربه من به عنوان یک عضو شورا زمانی که ما به جلو و یک مورد این موضوع می گویند: با سلام چگونه ما می تواند کمک به شما را در درک این ؟ چه شما نیاز به دانستن؟' و من این نبود تجربه در اینجا," او گفت:.

LeBeau گفت AICHO ارائه شده شورا با جزئیات پروژه قصد دارد در عین حال ادامه داد: به تاخیر روبرو می شوند.

"به طوری که از طریق آن کل فرآیند ما از دست داده و حدود سه هفته و اگر آن رفت و قبل از اینکه شورای شهر دوشنبه آینده است که می شده اند در مجموع چهار هفته است که ما از دست داده است. و ما فقط نمی تواند به استطاعت آن را انجام دهد. ما نمی توانیم به صرف منابع بیشتر نمی دانستند اگر این امر تایید شود یا نه" او گفت:.

کریس Fleege, Duluth, مدیر برنامه ریزی و توسعه اقتصادی گفت: او نمی یاد AICHO توسعه تیم آوردن شماره ژوئن 18 سایت کنترل مهلت و گفت که او بیش از حد شگفت زده شد از تصمیم به یادگیری به جلو و برنامه ریزی برای این پروژه است.

در حالی که این پروژه باقی مانده است که مردم وزن در هر دو به ارائه پشتیبانی برای پیشنهاد و به افزایش نگرانی در مورد چگونه AICHO عمل و همچنین مدیریت آن تیم است.

اندرسون در نظر گرفته شده تفسیر سالم است.

"این روابط از جامعه به سازمان های درگیر در این پروژه که نیاز به برخی از پخش کردن," او گفت:. "و من واقعا نا امید است که ما شده اند قادر به کار است که از طریق." او اضافه کرد که او گفته بود LeBeau او امیدوار است برای دیدن یک قطعنامه در حمایت از این پروژه تصویب شده توسط شورای هنگامی که آن را در دیدار روز شنبه.

اما LeBeau گفت: برخی از حملات شخصی بودند و نه مفید.

"من فکر می کنم آن را بی ربط است. این بود که در مورد یک پروژه و نه در مورد سازمان" او گفت:.

"رفتن به دیگر شش پروژه هایی که مورد تایید هیچ کس نمی خواست هر گونه اطلاعات در مورد آن سازمان و اینکه آیا یا نه آنها قابل دوام سازمان" گفت: LeBeau اشاره کرد که AICHO تا به حال مواجه می شوند مشابه با تاخیر آن Gimaajii پروژه است که در حال حاضر مورد ستایش قرار داد به عنوان یک مدل ملی.

اما LeBeau گفت AICHO استقامت کردم و این پروژه انجام می شود به عنوان او آن متعهد خواهد شد دوباره.

Fleege گفت که او امیدوار AICHO ادامه خواهد داد با برنامه های خود را.

"ما فکر می کنم آن را یک پروژه خوب. ما هیجان زده برای دیدن آنها را اگر آن را به یک سال و برای دریافت آن بهتر شکل گرفته و توسعه یافته است. ما قطعا حمایت از آن و امیدواریم این حرکت رو به جلو در آینده" سخن گفت و اشاره کرد که این پروژه به نظر می رسد به نمره خوب با استفاده از MHFA معیارهای.

ون بدون هم گفت که او می بیند روشن نیاز برای این پروژه اما ابراز هیچ تاسف.

"من فکر نمی کنم هر کسی در نظر گرفته شده به نوبه خود آن را, اما من نه التماس آنها. آنها اعمال می شود در سال آینده یا هر زمان که" او گفت:.

ون بدون گفت: برخی پیشنهاد کرده بود که او پرهیز از رای گیری در AICHO وضوح به عنوان یک کارمند سابق این سازمان است.

"من فکر می کردم چرا من باید recuse خودم ؟ من تا به حال مشغول به کار وجود دارد بسیاری از سال پیش," او گفت و توضیح داد که بیش از یک دهه پیش.

"من مانند من recuse خودم چون من بومی است و این یک بومی آمریکایی سازمان ؟ هیچ. این چیزی است که من قصد دارم به انجام" ون بدون گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن