احمدآباد ساکن آزمایش مثبت در وادودارا حذف

نوشته شده توسط Aditi رجا , Sohini Ghosh | احمدآباد Vadodra | منتشر شده در تاریخ: 8 مه سال 2020 2:38:42 am

توسط NEWSMINERAL در 18 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Aditi رجا , Sohini Ghosh | احمدآباد Vadodra | منتشر شده در تاریخ: 8 مه سال 2020 2:38:42 am
coronavirus, coronavirus outbreak, coronavirus in gujarat, india oil corporation limited employee, IOCL employee test positive, indian express news مقامات وزارت بهداشت از VMC گفت که آنها تا به حال رندانه AMC شامل بیمار در لیست خود را از 24 آوریل. (بازنمودی عکس)

یک کارمند هندی نفت شرکت محدود (IOCL) گجرات پالایشگاه در Undera در وادودارا که تست مثبت برای COVID-19 آوریل 24 و تحت درمان در یک بیمارستان خصوصی در وادودارا یافت نمی شود در coronavirus شمارش از دولت است. کارمند مهندسی دستیار در این پالایشگاه را از پساب تصفيه شده در سمت چپ ادارات دو شهر عبور باک به یکدیگر برای از دست رفته جزئیات.

The 40-year-old کارمند آزمایش مثبت برای COVID-19 در وادودارا پس از او احساس ناراحتی و گزارش علائم به پالایشگاه بیمارستان از جایی که او اشاره شد برای COVID تست در آوریل 24. با این حال نام او در فهرست گنجانده نشده از بیماران در وادودارا به عنوان دولت اشاره کرد که "دولت پروتکل" شمارش یک مورد مثبت در لیست محل که در آن او زندگی می کردند برای اکثریت بلافاصله قبل دو هفته.

کارمند که ساکن وادودارا و آمد به IOCL تسهیلات تنها چند روز قبل از او تست مثبت در نظر گرفته شد ساکن احمدآباد اگر چه او شده بود رفت بین دو شهر شهادت" ،

این احمدآباد Municipal Corporation (AMC) اما خود را نمی کند این مورد هیچ اشاره ای به مرد در آن لیست 4,716 COVID-19 بیماران ممکن است تا 6. افسر پزشکی مدنی سلامت بدن بخش Bhavin Solanki گفت: "بیمار ثبت شده است به عنوان یک مورد بر اساس آن نمونه است که گرفته شده از. بنابراین اگر نمونه گرفته شده از VMC مورد ایده آل باید ثبت نام وجود دارد. در حالت ایده آل یک بار نمونه گرفته شده است, بیمار نباید اجازه داد به حرکت می کند."

JD دسای عضو اجرایی تیم در شارژ از موارد مثبت و آزمایشگاه گزارش در دولت گفت: "دولت مرکزی دستورالعمل می گوید: به تعداد یک بیمار در صلاحیت این دادگاه ها که در آن او ساکن و منطق است که بر اساس تماس با ردیابی."

مقامات وزارت بهداشت از VMC گفت که آنها تا به حال رندانه AMC شامل بیمار در لیست خود را از 24 آوریل. "پروتکل از دولت بسیار روشن در مورد بیمار بودن موجود در شهرستان که در آن زندگی می کنند و جایی که آنها شده اند به صورت حداکثر زمان در دو هفته قبل زمانی که آنها آزمایش مثبت است. ما باید قرنطینه دیگر کارکنان پالایشگاه و تکمیل تماس با ردیابی این بیمار است. آن را در AMC دادگاه در حال حاضر" یک افسر ارشد VMC گفت.

این IOCL در بیانیه خود در آوریل 24 گفت: "پالایشگاه مدیریت گرفته شده اقدام سریع برای تماس با ردیابی کارکنان و کارگران که ممکن است در تماس با کارمند... IOCL است که در تماس مداوم با دولت و مقامات منطقه ای برای اطمینان از ایمنی در طول این بحران..."

Mehsana منطقه مورد اول 52-سال-مرد تشخیص داده شد و درمان در گاندینگر جایی که او مشغول به کار بود در یک دولت مرکز بهداشت برای چند ماه. اما با توجه به مسکونی آدرس Mehsana مورد ثبت شده در Mehsana.

در آوریل 27, دولت, اطلاع از یک مورد در جمنگر اول برای منطقه است. بعد دولت انتشار تصحیح محل مورد بود که از احمدآباد شهرستان به عنوان بیمار حل و فصل شد در احمدآباد.

با وجود ساکنان دهلی در VMC لیست — دو روزنامه نگار و راننده خود را — که به وادودارا در پایان مارس و آزمایش مثبت است. افسر بهداشت Dr Devesh پاتل گفت که علامت فرستاده شده به خانه خود دولت و نام خواهد بود از لیست حذف هنگامی که آنها از بیمارستان مرخص شد در وادودارا.

Prakash مبلمان پایدار مشترک مدیر گجرات و سلامت خانواده وزارت رفاه است که در بخشی از دولت و تیم دست زدن به موارد مثبت و آزمایشگاه, گزارش توضیح می دهد که این مورد مثبت است شمارش در لیست شهر های رسمی خود آدرس مسکونی.

استثنا وجود دارد در این پروتکل به خصوص برای کسانی که در وظایف خاص. مبلمان پایدار می گوید: "اگر پرسنل از کشورهای دیگر مستقر هستند در گجرات و تست مثبت در اینجا آنها را شامل شود در COVID-19 تعداد ایالت گجرات... اگر یک مهاجر تست مثبت پس از رسیدن به مقصد خود را از گجرات آنها محسوب می شود در دولت خانه خود را."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن