پس از فرماندار نود Gairsain در حال حاضر Uttarakhand در تابستان سرمایه

نوشته شده توسط Lalmani Verma | دهرادون | به روز شده در: 9 ژوئن 2020 5:32:17 am اعلام شد made3 monst

توسط NEWSMINERAL در 20 خرداد 1399
نوشته شده توسط Lalmani Verma | دهرادون | به روز شده در: 9 ژوئن 2020 5:32:17 am
Trivendra Singh Rawat, special Budget session, Gairsain, summer capital, Uttarakhand news, indian express news اعلام شد made3 monsth پیش توسط سانتی متر Rawat در بودجه خود را بیان. (Couretsy: توییتر/@airnewsalerts)

سه ماه پس از وزیر Trivendra سینگ Rawat اعلام کرد در طول یک بودجه ویژه جلسه مجلس, دولت, صادر, اطلاع رسانی, اعلام Gairsain به عنوان پایتخت تابستانی Uttarakhand.

Gairsain یک tehsil در Chamoli منطقه واقع شده است و نزدیک به 270 متر از دهرادون موجود سرمایه است.

اطلاع رسانی صادر شد توسط رئیس, منشی, Utpal کومار سینگ پس از فرماندار کودک Rani Maurya به او موافقت به حرکت می کند.

وزیر Rawat گفت Gairsain (یا Bhararisain) خواهد بود توسعه یافته به عنوان یک تپه سرمایه با کار طرح پیش نویس در مشاوره با طراحان و کارشناسان. برای جلوگیری از داشتن جسمی تغییر فایل بین دهرادون و Gairsain کار در یک مفهوم e-Vidhan Sabha در حال انجام است ، گفت سانتی متر.

CM همچنین افزود که ریشیکش-Karnaprayag راه آهن پروژه پس از تکمیل خواهد آورد Gairsain نزدیک به یک شبکه راه آهن.

حتی زمانی که Uttarakhand حک شده بود را به عنوان یک دولت مجزا از اوتار پرادش در نوامبر 9, 2000, استقلال, فعالان ادعا کرده بود که Gairsain شد بهترین راه حل مناسب به پایتخت کوهستانی دولت پس از وضع آن بین هر دو Kumaon و Garhwal مناطق. اما آن Dehradun در دشت بود که به نام 'سرمایه های موقت' باعث نارضایتی که از مناطق کوهستانی دولت خواهد بود نادیده گرفته شده است.

در آن چشم انداز سند منتشر شده قبل از سال 2017 مجمع انتخابات BJP وعده داده بود به تجهیز Gairsain با "top-class زیرساخت" و در نظر گرفتن اعلام آن به عنوان پایتخت تابستانی. در 4 مارس این سال دولت برگزار شد بودجه ویژه جلسه مجلس در Gairsain آن به نام دولت سرمايه تابستان.

ارشد کنگره رهبر و رهبر اپوزیسیون در مجلس ایندیرا Hridyesh گفت: "ساختمان ها و زیرساخت ها در Gairsain توسعه یافته بودند در طول رژیم کنگره-رهبری دولت است. اما BJP در زمان اعتبار با ساخت یک اطلاعیه در خانه. آنها در حال بازی سیاست هستند چرا که آنها نمی گویم که در آن "دائمی" سرمایه است."

سابق سانتی متر Vijay Bahuguna (سپس در حزب کنگره) برگزار شده بود اولین جلسه کابینه در Gairsain در محلی بلوک ساختمان اداری در سال 2012. پس از آن بود اعلام کرد که Gairsain خواهد میزبان حداقل یک جلسه مجلس در هر سال است. Bahuguna نیز گذاشته شد سنگ تهداب یک Vidhan Sabha ساختمان در Gairsain در ژانویه 2013.

کاراکتر Dham yatra به اقامت معلق تا 30 ژوئن: مقامات

دهرادون: کاراکتر Dham yatra به حالت تعلیق باقی خواهد ماند تا 30 ژوئن و هر گونه تصمیم گیری در شروع yatra تصمیم گرفته خواهد شد تنها پس از آن تاریخ گفته است.

کاراکتر Dham زیارتگاه واقع در Uttarakhand را Chamoli, Rudraprayag و Uttarkashi مناطق. کاراکتر Dham Devasthanam هیئت مدیره در زمان تصمیم به نگه داشتن yatra به حالت تعلیق پس از دریافت گزارش های مربوطه دولت های منطقه که محلی گفت: ذینفعان از جمله مدیران هتل ها در تاکسی اپراتورها و کشیش از کاراکتر Dham عالیات — نه به نفع بیان yatra حداقل تا 30 ژوئن در نظر Covid-19 بیماری همه گیر. انس

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن