عار به دلوت هواپیمایی تعمیر تاسیسات

این حرکت فقط شش هفته پس از دلوت سازمان توسعه اقتصادی که صاحب سابق Northwest Airlines آشیانه تعمیر و نگهداری, ت

توسط NEWSMINERAL در 2 خرداد 1399

این حرکت فقط شش هفته پس از دلوت سازمان توسعه اقتصادی که صاحب سابق Northwest Airlines آشیانه تعمیر و نگهداری, توافق به چشم پوشیدن از سه ماه اجاره بها جمعا به مبلغ 111,700 به عنوان عار انتظار برای دیدن یک 70% تا 80% شرکت گسترده رها کردن در کسب و کار به دلیل به طور قابل توجهی کمتر مردم با پروازهای تجاری در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

در یک ایمیل فرستاده بیانیه به اخبار تریبیون در روز پنج شنبه بعد از ظهر عار سخنگوی Daniela Pietsch گفت: این تسهیلات را برای همیشه در تاریخ 24 و 269 کارکنان خواهد بود گذاشته 238 که در حال حاضر furloughed.

"ما مشتریان اولیه بوده و قادر به ارتکاب به هر کار تعمیر و نگهداری برای آینده قابل پیش بینی در دلوت تاسیسات" Pietsch گفت.

اخیرا دلوت عار مرکز سرویس United Airlines ناوگان ایرباس A320s.

در تابستان گذشته تسهیلات اشتغال 340 نفر و تا به حال برنامه ای برای استخدام 40 بیشتر است.

تام ورنر, مدیر اجرایی, Duluth, فرودگاه, قدرت, گفت که او غمگین به گوش عار بسته شد.

"از دست دادن عار خواهد شد که تاثیر بزرگی در بخش حمل و نقل هوایی و این منطقه به عنوان یک کل. ... ما باید قوی بخش حمل و نقل هوایی و زیرساخت های جدید است که ما را در یک موقعیت خوب برای زمانی که فرصت های جدید بوجود می آیند" ورنر گفت: در یک ایمیل فرستاده بیانیه به اخبار تریبون.

خبر از بسته شدن برای اولین بار گزارش شده توسط KBJR.

عار و DEDA امضا از 20 سال اجاره در ماه جولای سال 2019 تنظیم اجاره ماهانه در $36,500 برای 80 درصد از 190,000 فوت مربع ساختمان. برای پنج سال 50000 دلار از AAR سالانه اجاره به DEDA شد صرف استخدام و آموزش عار کارکنان.

کسانی که تلاش شد تا حد زیادی پشتیبانی لیک برتر که قطار تکنسین ها و مکانیک برای عار.

"این اخبار ویرانگر برای جامعه ما" گفت: Daniel فانینگ, کالج, معاون رئیس جمهور از نهادی پیشرفت و روابط خارجی. او حدود 50 فعلی LSC دانش آموزان مشغول به کار بودند وجود دارد و که یک سوم تا نیمی از تسهیلات نیروی کار شامل سابق LSC دانش آموزان است.

فانینگ بود که در این شهر جامعه مسئول روابط زمانی که عار باز در سال 2012 گفت: او به خاطر کار سخت در آن زمان شهردار سابق همین بودن و دیگران فقط به این شرکت و بیش از آشیانه باقی مانده است که پس از خالی غربی سمت چپ در سال 2005.

"(AAR) در اینجا آمد به صورت دقیق دلایل است که آنها موفق شدند در طول چند سال گذشته — نیروی کار قوی و قوی جامعه اتصالات" فانینگ گفت. "و در آن مشغول به کار بود. راستش برنامه های ما در حال رشد بودند چند سال گذشته, من می دانم که نیروی کار خود را در حال رشد بود و در بسیاری از راه های آن را واقعا شروع به آتش در تمام سیلندر."

سپس COVID-19 همه گیر و اقامت در خانه سفارشات آمد و ترافیک خطوط هوایی کاهش یافت.

"COVID بدیهی است که ویران شده است صنعت حمل و نقل هوایی" فانینگ گفت.

عار در دولوت شروع سرویس دهی هوایی کانادا ناوگان ایرباس A320s در سال 2012 زیر پنج سال قرارداد اما اخیرا برگزار شد یک قرارداد تعمیر ایالات هواپیمایی ناوگان همان هواپیما.

Pietsch گفت: Duluth تسهیلات و تجهیزات خواهد شد نقل مکان کرد به دیگر عار امکانات. عار همچنان به فعالیت چهار امکانات در ایالات متحده و کانادا است.

شهرستان سخنگوی کیت ون Walid را نه تایید و یا اظهار نظر در عار بسته شدن در روز چهارشنبه.

این داستان به روز شده در 2:51 بعد از ظهر, مارس 21 با نقل قول ها و اطلاعات اضافی از AAR سخنگوی Daniela Pietsch. این اصل ارسال شده در 7:25 بعد از ظهر, مارس 20.



tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب