یک راه جدید برای دیدن دانه حرکات در بندر دلوت-برتر

پس News Tribune نگاه به وضعیت. اولین چیزی که دلوت متلاطم بندر خودگردان گفت: از طریق سخنگوی Jayson Hron این بو

توسط NEWSMINERAL در 6 مرداد 1399

پس News Tribune نگاه به وضعیت.

اولین چیزی که دلوت متلاطم بندر خودگردان گفت: از طریق سخنگوی Jayson Hron این بود که آن را "بی میل" برای توضیح آن را به عنوان ما در مقابل آنها وضعیت.

"وجود دارد بسیاری از عوامل که تاثیر دانه جنبش و دانه بازارهای گفت:" Hron که تبدیل به توضیح بیش Kate Ferguson, بندر مقام مدیر تجارت و کسب و کار توسعه.

فرگوسن سریع به یاد داشته باشید که دانه محموله از دلوت شد تا امسال 21.8 درصد بیش از میانگین پنج ساله و حتی 5.8 درصد بیش 2019.

"که نشانه خوبی است; ما بسیار شلوغ در رگ جنبش" فرگوسن گفت.

در اوایل این ماه اتاق تجارت دریایی واقع در اتاوا اعتبار در سراسر جهان تقاضا برای دانه دانه و حمل و نقل با کمک به شناور این صنعت در طول یک بیماری همه گیر است که باعث شده تا حمل و نقل از ذغال سنگ و دیگر محموله به کاهش است.

The bulk carrier Barnacle is docked at CHS is Superior Wednesday morning, July 22. (Jed Carlson / jcarlson@superiortelegram.com)

حامل فله پوزه بند لنگر انداخت در CHS برتر است صبح روز چهارشنبه 22 ژوئیه. (Jed کارلسون / jcarlson@superiortelegram.com)

فرگوسن اشاره کرد چیزی در مورد غلات که نمی توانید صحبت در مورد اغلب: بسیاری از دانه های در حال حرکت از طریق بندر دلوت-برتر تالار گفتگوی جوانان ایرانی دانه آسانسور برگ توسط trainload حمل می شود به یک داخلی میلر.

"این مقدار از طریق قرار دادن آن اتفاق می افتد — چه ما تماس بگیرید قطار به قطار با ذخیره سازی زمان بین — که تناژ به شمارش نیست در بندر است و نه به عنوان قابل روزمره فرد به عنوان کشتی در حال بارگیری در اسکله," فرگوسن گفت.

دانه پایانه در دولوت همه خصوصی برگزار شد و بندر اقتدار تنها به جمع آوری داده ها در چه چیزی حمل می شود و توسط آب. فرگوسن حدس زده تناژ که برگ دلوت توسط راه آهن قابل توجهی است اما گفت که او نمی تواند قرار دادن انگشت بر روی آن است.

یکی دیگر از شاخص های سنگین دانه جنبش است که راه آهن ملی کانادا اعلام کرد در هفته گذشته در مونترال شد برنامه ریزی به منظور 1,500 جدید دانه هاپر ماشین. این شرکت گفت: راه آهن ماشین را تشویق بهبود اقتصادی و پاسخگویی به نیازهای رو به رشد دانه کشاورزان و مشتریان.

"ما با اعتماد به نفس در آینده از دانه های کسب و کار و نقش کلیدی در CN را در دراز مدت رشد" رئیس جمهور و رئیس اجرایی J. J. Ruest گفت: در انتشار اخبار.

جدید با ظرفیت بالا اتومبیل های در حال انتظار برای تحویل در ماه ژانویه و شرکت دوم چنین سفارش در دو سال گذشته است. Ruest همچنین اشاره کرد که کانادا دانه جنبش همچنان به شکستن رکورد ماه پس از ماه.

"با سرمایه گذاری در ساخت و ساز از این ماشین های جدید, ما می خواهیم برای کمک به سرعت تحریک آمریکای شمالی اقتصاد با حمایت از تولید و کشاورزی-مشاغل مرتبط," او گفت:.

با سالم دانه صنعت فرگوسن در زمان به اشتراک گذاری یک تاریخچه از بازار محلی.

در طول 1950s با افتتاح دریاچه های بزرگ-St. Lawrence متلاطم سیستم و ورود ایالات متحده' مواد غذایی برای صلح برنامه که صادر مازاد به نیازمندان کشورهای دلوت-برتر شروع به دانه دانه آن اوج. توسط 1960 آن را دیدم از 4 میلیون تن حمل سالانه نوردی به بیش از 10 میلیون تن توسط 1970s.

پس از آن همه چیز تغییر کرده است. مساحت حوضه منقبض شده. فرگوسن مقایسه آن را به یک آبخيز راه آن به مرز غلات است که جریان را به دو پورت. آنچه که در حال حاضر شمالی و داکوتای جنوبی و مونتانا ویسکانسین و مینه سوتا شده بود یک بار یک منطقه بزرگتر کشش تمام راه را به کلرادو. اما رقابت های جهانی غلات رشد قوی و شروع به کشیدن محصولات در جهات مختلف. راه آهن شروع به ارسال بیشتر و بیشتر غلات به سواحل غرب برای حمل و نقل به شرق دور.

دانه های سویا استفاده می شود که به جریان از طریق دو پورت در حال حاضر به طور معمول در یک قطار و حرکت غرب است. دلوت-برتر شده است از چپ به تخصص در بیشتر دوروم و گندم و کلزا کتان و چغندر قند خمیر گلوله.

"این بیت دیگر از رقابت ما را در اینجا در بندر دلوت-برتر است رودخانه می سی سی پی" فرگوسن گفت. "ما واقعا فکر می کنم در مورد رودخانه می سی سی پی, اغلب, اما واقعا می سی سی پی را فراهم می کند یکی دیگر از دروازه برای همه همان دانه که از طریق اینجا به خلیج مکزیک برای قرار دادن در کشتی برای حمل و نقل در آب است."

تصویر فرگوسن گفت: تناژ لغزش از طریق سال در دلوت-برتر شد یک چیز خوب برای کشاورزی و صنعت است.

"بهترین چیزی که ما می توانید انجام دهید برای ag بازار این است که به آنها فرصت و دروازه به کشتی محصولات خود را در حداقل مقدار از هزینه," او گفت:.

یک آخر توجه داشته باشید در محلی دانه جنبش: ظهور در اوایل این دهه از دلوت محموله اتصال پورت را هماهنگ بازاریابی نام تجاری و ساخت و ساز و ورود در سال 2017 از CN وجهی ترمینال در برنج نقطه تمدید دلوت دخالت در تخصص دانه های در حال حرکت آنها را در کانتینری جلد است.

The Lake St. Clair loads wheat at Ceres Global in Duluth Wednesday, July 22. (Jed Carlson / jcarlson@superiortelegram.com)

دریاچه سنت کلر بارهای گندم در سرز جهانی در دولوت چهار شنبه, جولای 22. (Jed کارلسون / jcarlson@superiortelegram.com)

سویا با صفات ویژه مورد استفاده در ساخت توفو و غلات که کمتر با کیفیت دانه در حرکت است که راه.

"توفو بسیار سفید" فرگوسن گفت: "و شما نمی خواهید یک رنگ تیره سویا."

بنابراین کل تناژ غلات در دلوت-برتر ممکن است نگاه به عنوان اگر آن را عقب مانده در برابر صعود تاریخی یا زمانی که در مقایسه با همسایه پورت. اما این که لزوما این چنین نیست.

"من یک نکته در مورد ظروف" فرگوسن گفت. "ما بهترین در خدمت بازارهای اروپا و شمال آفریقا برای راه بندر بالا میآید بر روی اقیانوس اطلس است. اما نکته مهم در مورد ظروف ناگهان ما را وادار به بازی در سواحل غرب بازار — در حال حاضر که ما یک کانتینری گزینه بر روی میز است."

The bulk carrier Barnacle is docked at CHS is Superior Wednesday morning, July 22. (Jed Carlson / jcarlson@superiortelegram.com)

حامل فله پوزه بند لنگر انداخت در CHS برتر است صبح روز چهارشنبه 22 ژوئیه. (Jed کارلسون / jcarlson@superiortelegram.com)

  • بیش از 400 میلیون تن از غلات را ترانزیت بندر (در آب) پس از دلوت کشتی کانال باز در سال 1871.
  • بندر تحت الشعاع 1 میلیون تن در کوتاه مدت دانه برای اولین بار در سال 1891 (1,031,177).
  • آن را تحت الشعاع 2 میلیون تن در کوتاه مدت برای اولین بار در سال 1898.
  • دانه محموله در سال 1944 به یک رکورد 105 میلیون بوشل برسد. در سال 1945 که شروع به پریدن کرد به 171 میلیون بوشل یک رکورد است که باقی خواهد ماند به اوایل عصر متلاطم.
  • به متلاطم باز در سال 1959 فرستاده دانه بالغ به طور مداوم بیش از 4 میلیون تن در کوتاه مدت آستانه آغاز در سال 1960. در سال 1973 پورت تحت الشعاع 10 میلیون تن در کوتاه مدت در یک فصل برای اولین بار. تمام زمان بالا برای دانه تناژ رخ داده در سال 1978 (10,171,188 تن در کوتاه مدت).
  • اولین دانه آسانسور باز در بندر دلوت-برتر در سال 1871. آن را به نام آسانسور A. اوایل دریانوردی کشتی از 1800s و همراه مسافر/حمل و نقل steamships برداشته فقط 200 یا 300 تن دانه به عنوان کامل کالا. امروز که مقدار دانه لود در دقیقه و یک کشتی می تواند انجام بیش از 23 میلیون تن در کوتاه مدت از دانه.
  • سنت لارنس متلاطم باز در سال 1959 در طلیعه عصر جدید برای بندر دلوت-برتر ساخت آن تا اواسط آمریکا جهان پورت. آن را باز کرد بازارهای جهانی برای کشاورزان و تولید کنندگان در سراسر گسترده ای حوضه آبریز کشش تمام راه را به کوه های راکی.
  • اولین oceangoing کشتی وارد دلوت پس از متلاطم باز از رامون ده Larrinaga متوقف ابتدا در دلوت را Thompkins آسانسور دانه به بار جو قبل از سوار شدن جو از شرکت کارگیل.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب