چمن قبل و بعد از, افرا قرمز مشاوره و گل صد تومانی کپک

A: با تشکر برای قبل و بعد از داستان. مربوط به پس زمینه در اواسط آوریل Iversons ارسال شده عکس نشان دادن یک نازک

توسط NEWSMINERAL در 24 خرداد 1399

A: با تشکر برای قبل و بعد از داستان.

مربوط به پس زمینه در اواسط آوریل Iversons ارسال شده عکس نشان دادن یک نازک چمن با متعدد کوچک خاک تکه های که مشکل مشابه به اشتراک گذاشته شده توسط بسیاری از چمن ، ما مصمم آسیب شد و به احتمال زیاد از nightcrawlers یا سایر کرم های خاکی و یا پرندگان skunks و یا دیگر مخلوقات مجبور باشید در جستجو از این کرم ها که مشغول به کار بودند نزدیک به سطح احتمالا با توجه به مرطوب اشباع خاک.

The before picture of a thin lawn this spring. Special to The Forum

قبل عکس از نازک چمن در بهار امسال. ویژه به فروم

جمعآوری شد توصیه به سطح برجستگی به دنبال overseeding بیش از حد نازک مناطق در اوایل ممکن است اگر چه من احساس چمن را پر کنید در خوب در اکثر موارد. لقاح می تواند انجام شود پس از چمن سبز و در حال رشد در اواسط تا اواخر ماه مه. کرم کار غیر منتظره ای نزدیک به سطح در این زمستان مرطوب و خاک شد و انتظار می رود به حرکت رو به پایین به سطح خاک خشک ممکن است باعث کمتر آسیب قابل مشاهده است.

پرسیدم Iversons به ارسال یک عکس دوباره در ماه ژوئن به ما اطلاع دهید که چگونه همه چیز کار می کرد. با تشکر از تام و بث.

The after picture. Special to The Forum

پس از تصویر. ویژه به فروم

مرتبط:

س: من به تازگی برداشته کانادا گیلاس قرمز که در حال توسعه بود سیاه و سفید گره شد و suckering در خسته کننده رای. من می خواهم به بوته قرمز غروب افرا. آیا این صدا مانند یک درخت خوب برای منطقه ؟ — Ray Bakke فارگو.

یک: با توجه به ارزیابی صادقانه افرای قرمز, پاییز فروغ افرای و دیگر افرای است که بسیار رنگارنگ در فصل پاییز یک رول از تاس در بسیاری از منطقه است. همه از جمله افرای خواهد بود شاد ترین به طور طبیعی در مناطق جنگلی ایالت مینه سوتا و به سمت شرق.

از دره رودخانه سرخ و غرب و بومی دشت-نوع خاک های قلیایی گرایش یا سنگین رس نیست به طور طبیعی مناسب برای این افرای. با یک رول تاس منظورم این است که گاهی اوقات این افرای رشد می کنند اما اغلب آنها ناامید کننده است. من دریافت سوالات بیشتر در مورد این افرای به دلیل مشکلات خود را از هر نوع درخت و من تخمین می زنند نیم تا سه چهارم از همه از جمله افرای در نهایت دچار کاهش است.

یکی از همسایه پاییز فروغ افرا می تواند زیبا و یک بلوک دور شبیه درخت به نظر می رسد نصف مرده. یک پیشنهاد ممکن است به این گیاه افرای در بخش از حیاط که در آن ما نیست بیش از حد نا امید اگر آنها زنده نمی, و اگر آنها ما رو رنگارنگ پاییز درخت.

در یک محل که در آن شما می خواهم بهتر شانس یک درخت بازمانده به سن انتخاب بهتر-سازگار با نوع مانند اوهایو گیاهی شبیه شاهبلوط هندی. چند رقم با برجسته رنگ پاییز با اقتباس در حال پاییز و جلال دشت مشعل و LavaBurst. اگر چه بزرگتر سایه-نوع رنگارنگ درختان افرا در حال قمار چند در مقیاس کوچک افرای رشد, زیبایی, همچنین, داشتن, درخشان, رنگ پاییز, مانند آمور افرا و بال بین نژاد های مختلف افرا.

س: در گذشته من peonies توسعه کپک پودری و من می خواهم برای جلوگیری از آن در این سال اگر ممکن است. شما چه پیشنهاد می کنید ؟ آیا راهی برای از بین بردن این قارچ به طور کامل و یا آن را لازم برای درمان گیاهان هر سال ؟ زمانی که من تا به حال این گیاهان در مزرعه من هرگز تا به حال یک مشکل با کپک پودری! چه چیزی تغییر کرده است ؟ — ژان Huselid.

یک: کپک پودری با سفید-خاکستری پوشش که مریخ ظاهر شاخ و برگ و قارچ بیماری است که باید درمان شود preventatively در حالی که شاخ و برگ هنوز سالم به نظر می رسد. درخواست همه منظوره قارچ کش های حاوی ماده فعال chlorothalonil زیر برچسب جهات.

کپک پودری اسپور در هوا, بنابراین من می ترسم این بیماری است به احتمال زیاد باقی می ماند با ما, اگر چه آن متفاوت است با شرایط آب و هوایی. کپک پودری است که کمتر شایع که در آن باد و جریان هوا خوب وجود دارد که مشترک در روستایی مزارع. کوچکتر در شهر متری بیشتر سازه و فاصله نزدیک درختان است که مسدود کردن جریان هوا ساخت کپک بیشتر رایج است.

بایگانی: جزئیات بیشتر از همین Kinzler را فیلدینگ سوالات ستون

اگر شما یک باغبانی و یا مراقبت از چمن, سوال, ایمیل همین Kinzler, NDSU فرمت-Cass County, در kinzlerd@casscountynd.gov تماس بگیرید و یا 701-241-5707. پرسش و پاسخ با درخواست تجدید نظر گسترده ممکن است منتشر شود پس لطفا خود را شامل نام شهر و دولت برای مشاوره مناسب.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن