یک کتاب در تاریخ T20 است Wisden کتاب سال 2020

برای تیم Wigmore و فردی وایلد این بسیار ارزشمند در پروژه های که در زمان دو سال برای تکمیل. آنها می خواستند به

توسط NEWSMINERAL در 16 اردیبهشت 1399

برای تیم Wigmore و فردی وایلد این بسیار ارزشمند در پروژه های که در زمان دو سال برای تکمیل. آنها می خواستند به نوشتن آنچه که آنها می خواستند به عنوان خوانده شده. با کریکت دستخوش تغییرات شدید و نسخه های جدید به دنبال ایجاد هر فصل بیشتر لذت بخش تر از قبلی کریکت 2.0: در داخل T20 انقلاب است که علاوه بر خوش آمدید به کریکت کتابخانه. در داخل صفحات آن خوانندگان را پیدا خواهد کرد این نظرات از بازیکنان تحلیلگران مدیران ،

Wigmore است که یک روزنامه نگار حرفه ای و وایلد یک کریکت تحلیلگر داده. هر دو بر اساس U. K مجهز به بحث فنی از بازی و در حال حاضر پیچیدگی در یک فرم آسان به درک. Forewords توسط Michael Vaughan و Harsha Bhogle مجموعه ای از تن برای این کتاب مملو از حکایات و مطابقت شرایط آن را زنده کوتاه ترین نسخه از این بازی.

پشت T20 بازی

"T20 اتحادش را تغییر کریکت بنابراین عمیقا پس از آن ایجاد شد در سال 2003 و ما می خواستیم به خواندن یک حساب آوردن این همه توضیح آنچه تغییر کرده و به میدان آوردن شخصیت ها با هم و با نگاهی به آنچه در آینده خواهد آمد می گوید:" Wigmore.

Freddie Wilde

وایلد پشتیبانی شرکت خود نویسنده "به طور کلی ما می خواستیم برای بهبود و بالا بردن درک T20 کریکت به دلیل فرمت بسیار پرطرفدار است اما به طور گسترده ای اشتباه گرفته است. ما همچنین می خواستم به داستان از بازیکنان که آمده اند برای تسلط بر فرمت. آنها را جذاب داستان انسان. فقط به خاطر آنها بازی T20 تغییر نمی کند که."

بسیاری معتقد هستند که سنتی کریکت گرفته است ضرب و شتم. "در برخی از راه, T20 cricket مجبور تست کریکت برای بهبود محصول خود را. نگاه روز-شب مسابقات و معرفی تست دنیای قهرمانی. یکی از درس های T20 لیگ است که هر بازی مهم است و پاک کردن روایت است. متاسفانه این درست نیست برای بسیاری از تست کریکت — که نیاز به تغییر" می گوید Wigmore.

وایلد یادداشت "من بیشتر تردید نسبت به تیم. T20 ارائه بسیاری از درس های ارزشمند برای تست کریکت و اگر مدیران می توانند آنها را اتخاذ و سپس آن را ممکن است مبارزه با شانس همراه."

از طریق کتاب

کتاب کنکاش به احتمال 100-توپ کریکت که به باور بسیاری را T20 کار برکنار شده است. "این بسیار جالب آزمایش" اعتراف Wignore. "در برخی از راه های بانک مرکزی اروپا (انگلستان و ولز Cricket Board) است که در حال حاضر در تلاش برای خارج IPL IPL با بسته بندی یک بازی به یک دوره کوتاه. این یک تفرقه مفهوم و شخصا من را گیر با T20 اما آن را به انگلستان خارش بسیار شلوغ بازار جهانی است."

حمایت از شرکت خود نویسنده دیدگاه وایلد احساس می کند "من نمی بینم یک مشکل با آن است. مصرف آن را منطق T20 — ساده و کوتاه بازی — و رفتن کمی بیشتر است. من فکر می کنم آن می توانست یک T20 رقابت اما تفاوت های سیاسی در اجرای که در کنار موجود شهرستان T20 رقابت ممکن است ایجاد این 100-بازی با توپ است."

آن است که به طور کلی پذیرفته شده است که کریکت دارای سه نسخه های برجسته: آزمون ODIs و T20s. Wigmore ادعا میکند هر چند "آن را حتی بیش از سه — همچنین شما می توانید T10 cricket sixes و در حال حاضر صد. اما داشتن سه در سطح بین المللی کمک کرده است بازی سازگار باشد و درخواست تجدید نظر به متفاوت طرفداران و کشورهای مختلف در راه های مختلف, حتی اگر آن را به ایجاد مشکلات با تراکم تقویم. اگر مدیریت درستی — که متاسفانه آن را به طور معمول نبوده است — سه فرمت باید یک قدرت برای بازی کریکت."

وجود دارد در بخش های مختلف این کتاب را که به نفع رشد T20. Wigmore اصرار دارد: "وقتی T20 آمد بسیاری از مردم پیش بینی شده است که این امر می تواند یک بازی بیت-و-قطعات بازیکنان. اما کیفیت خواهد شد. نگاهی به بازی بولینگ: شما نیاز به پنج با کیفیت بالا پرتاب کنندگان در تیم خود و چرخش بولینگ موثر است ، و ما به عنوان کاوش در کریکت 2.0این تفکر تاکتیکی در T20 است که شاید پیچیده ترین از هر فرمت. ریکی Ponting به ما می گوید که استراتژی مهم تر است در T20 از تست بازی."

وایلد می افزاید: "این یک بازی در یک زمین کریکت در کریکت سالن کریکت تجهیزات و کریکت و قوانین بازی توسط بازیکنان کریکت. آن است که شروع به تکامل به خود رشته ای از ورزش است اما اساسا کریکت."

آینده مناسب است ؟

صحبت بر بی میلی بانک مرکزی اروپا برای قبول Indian Premier League (IPL) به عنوان یک بخش ضروری از کریکت بین المللی, تقویم Wigmore می گوید: "ما یک فصل از این کتاب در بانک مرکزی, احسان و ارتباط با IPL. آن را جوش پایین به برخی از حسد ذاتی محافظه کاری در انگلیسی کریکت و به سادگی تقویم: IPL می گیرد ممکن است که بخشی از تابستان است. اما انگلستان نگرش ها آمده اند راه طولانی در یک زمان بسیار کوتاه. قبل از سال 2015 به طور متوسط 12 English بازیکنان در هر سال به نظر می رسد عمده در خارج از کشور T20 لیگ هر سال پس از سال 2015 به طور متوسط 35 اند."

به عنوان جهان منتظر زمان خوب برای بازگشت به پست COVID-19, Wigmore می گوید: "چیزهای زیادی وجود دارد عدم قطعیت پس از آن سخت است برای پیش بینی, اما من مطمئن هستم که هر دو آزمون و ODIs را هنوز هم خواهد بود در پست COVID-19 جهان است. به طور گسترده تر ما یک فصل در پایان با پیش بینی های آینده بر اساس تحقیقات ما. در اینجا دو آنهایی که واضح: ادامه افزایش کوتاه-فرمت کریکت; و اهمیت رو به رشد باشگاه بر اساس کریکت. در نهایت من در ذهن مجسم ساختار کریکت تبدیل شدن به بیشتر شبیه فوتبال با تقویم تحت سلطه لیگ داخلی و بین المللی کریکت که بیشتر در مورد مسابقات و کمتر در مورد دو جانبه وسایل."

در وایلد, نمایش, "چگونه کریکت ظهور از این بحران خواهد بود و جذاب. فشارهای مالی قرار داده شده در این ورزش به خوبی ممکن است سرعت بخشیدن به چیزهایی که ما ممکن است قبلا فکر می کنند دیگر. در نهایت فرم کوتاه کریکت محبوب ترین و سودآور فرم بازی. اگر هر فرمت را بهره مند از COVID-19 آن است که به احتمال زیاد T20."

برای Wigmore و وایلد برای به رسمیت شناختن کریکت 2.0 آمده است در یک راه بزرگ است. آن حکم این Wisden کتاب سال 2020, ادای احترام به نویسندگان' سخت کار می کنند اما همچنین نشان می دهد که کوتاه با فرمت کریکت تنها به رشد است.

کریکت 2.0: در داخل T20 انقلاب پنگوئن RandomHouse هند; 399 بر روی Kindle



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن