90 درصد شبه نظامیان در داغستان ولی در این سال بودند محلی جوانان

نوشته شده توسط عادل Akhzer | سرینگر | منتشرشده: ژوئیه 2 سال 2020 2:26:48 am در میان شبه نظامیان طال

توسط NEWSMINERAL در 12 تیر 1399
نوشته شده توسط عادل Akhzer | سرینگر | منتشرشده: ژوئیه 2 سال 2020 2:26:48 am
kashmir militancy, kashmir local militants, kashmir local militants killed, kashmir youth militants recruitment, article 370 kashmir, jammu kashmir militancy report, kashmir militants, militants recruitments, indian army, militant recruitments in kashmir, Indian express در میان شبه نظامیان طالبان در دره این سال 57 از Hizbul, 24 از Lashkar-e-Taiba, 22 از جیش-e-محمد هفت هر یک از ISJK و آق و یکی از Al-Badr. (عکس)

بیش از 90 درصد از شبه نظامیان در داغستان دره در نیمه اول سال 2020 شدند و محلی جوانان با توجه به J&K سوابق پلیس است.

مقامات گفت: 118 شبه نظامیان کشته شده اند در شش ماه گذشته 11 از آنها خارجی بودند و 107 شدند و محلی استان قم ،

IGP کشمیر ویجی کومار گفت: نزدیک به نیمی از شبه نظامیان کشته در شش ماه گذشته بودند از Hizbul مجاهدین. "در شش ماه گذشته فرماندهان از لباس های نظامی کشته شده اند به عنوان خوب," او گفت:.

در میان شبه نظامیان طالبان در دره این سال 57 از Hizbul, 24 از Lashkar-e-Taiba, 22 از جیش-e-محمد هفت هر یک از ISJK و آق و یکی از Al-Badr.

در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز چهارشنبه IGP کومار گفت: هدف اصلی برای دو ماه آینده خواهد بود برای خنثی JeM پاکستان شبه نظامی عدنان JeM فرمانده ولید و قاضی رشید. "آن است که گفت: که او (قاضی) ارسال شده توسط پاکستان به تازگی و توسط یک armyman و JeM رئیس," او گفت:.

در مورد مبارز, استخدام در شش ماه گذشته پلیس سوابق نشان می دهد که 67 مردم مبارز پیوست صفوف این سال است.

"129 مردم پیوست و ستیزه جویی در شش ماه اول سال گذشته است. در این سال داده ها نشان می دهد کاهش وجود دارد از 48 درصد است. این یک چیز خوب برای نیروهای خود و جامعه است. از 67 حدود 24 شده اند neutralised در برخورد و 12 نفر دستگیر شده اند و بقیه آنها در این زمینه است. من درخواست تجدید نظر به پدر و مادر به آنها را به عقب. آنها را درک کنند. اگر هر پدر و مادر به ارمغان می آورد او را ما نمی خواهد اقدام قانونی خواهد شد و آن را به عنوان تسلیم گفت:" IGP.

یک افسر ارشد پلیس گفت: اکثر کسانی که پیوست ستیزه جویی در این سال ها از جنوب کشمیر منطقه. "این است که قطعا یک چالش برای ما و ما شده اند و تمام تلاش را به طوری که کمتر جوانان به پیوستن به صفوف شبه نظامی. در حالی که در این سال این تعداد به نصف نسبت به سال گذشته استخدام را متوقف کرده است," او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن