80 دستگیر و در روتک در طول مستند دوره: Haryana ADGP

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: 12 مه سال 2020 1:30:57 pm هاریانا پلیس در

توسط NEWSMINERAL در 23 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: 12 مه سال 2020 1:30:57 pm
80 arrested in Rohtak during lockdown period: Haryana ADGP هاریانا پلیس در منطقه روتک را دستگیر 80 مجرم درگیر در قتل و تلاش برای قتل dacoity و دزدی و سرقت و دیگر فعالیت های جنایی بین مارس 23 و ممکن است 3. (بازنمودی تصویر)

ادامه سرکوب و جنایت در طول مستند, Haryana پلیس در منطقه روتک را دستگیر 80 چنین مجرم درگیر در قتل و تلاش برای قتل dacoity و دزدی و سرقت و دیگر فعالیت های جنایی بین مارس 23 و ممکن است 3.

"پلیس نیز کار می کرد و 42 نفر مربوط به جرایم علیه اموال در طول همان دوره است. پلیس ما تیم همچنان به نگه داشتن یک چشم نزدیک بر روی حرکات جنایتکاران و آغاز عملیات برای دستگیر کردن آنها علاوه بر اجرای دقیق مستند با یک انسانی صورت می شود. جرم واحد در روتک بازداشت 12 متهم می خواستم در 6 قتل و 18 متهم می خواستم در 7 تلاش برای قتل" گفت: ADGP Navdeep سینگ Virk.

او افزود: "به طور مشابه, 31 مجرمان دستگیر شده اند در ربودن سرقت و dacoity حوادث که با آن 14 نفر مشغول به کار شده اند ، در دزدی و 18 نفر مشغول به کار شده اند و با دستگیری 13 متهم کرده است. در سرقت خودرو با دستگیری 6 متهم 10 نفر مشغول به کار شده اند ، پلیس نیز ثبت نام دپو 150 مالیات غیر مستقیم تحت عمل, 18 موارد زیر بازوها عمل و 13 نفر تحت مواد مخدر و روانگردان عمل در طول ویژه درایو انجام شده در روتک بین 25 مارس و آوریل 3 سال 2020 است. پلیس نیز بهبود مقدار زیادی مشروب اسلحه و مواد مخدر ماده از در اختیار داشتن متهم به افراد."

"هاریانا پلیس به طور مداوم ردیابی مجرمان در حالی که به شدت از اجرای مستند در سراسر کشور برای جلوگیری از گسترش Covid-19," Virk اضافه شده

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب