7 مرگ و میر 370 موارد در 24 ساعت: Haryana را Covid تعداد در حال حاضر 5,579

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Haryana | منتشر شده در تاریخ: 11 ژوئن 2020 12:54:08 am همانطور که در شب چه

توسط NEWSMINERAL در 21 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Haryana | منتشر شده در تاریخ: 11 ژوئن 2020 12:54:08 am
coronavirus in haryana, covid-19 cases in haryana, covid-19 active cases in haryana, covid-19 test in haryana, covid-19 deaths in haryana, indian express news همانطور که در شب چهارشنبه وجود دارد 43 حیاتی بیماران در سراسر کشور که شامل 13 بر یک و 30 اکسیژن پشتیبانی می کند. (بازنمودی)

حداقل هفت نفر کشته و 370 بیشتر آزمایش مثبت در 24 ساعت گذشته مصرف Haryana, گرفتن دولت در مجموع تعداد به 5,579 و 52 مرگ و میر. در حالی که سه نفر فوت کرد با توجه به Covid-19 در Faridabad دو نفر جان خود را از دست در گورگان و در سونیپات و چرخی داری.

Coronavirus همچنان به گسترش در شورای ملی مقاومت با گورگان گرفتن 217 تازه موارد همراه با فریدآباد (41) و سونیپات (28) در 24 ساعت گذشته. تا جمعه شب گورگان به حال 1709 فعال Covid بیماران Faridabad تا به حال 531 و سونیپات تا به حال 289 فعال موارد است.

Coronavirus همچنین به نظر می رسد در روتک که آن نیز شاهد افزایش Covid موارد بیش از گذشته یک هفته. روتک نیز 23 تازه Covid موارد در 24 ساعت گذشته در نظر گرفتن این منطقه در مجموع فعال بیماران به 141.

علاوه بر گورگان Faridabad سونیپات و روتک تازه Covid موارد گزارش شده از تقریبا تمام مناطق از Haryana. این شامل نوح (2), امبلا (13), Panchkula (2), جیند (11), Yamunanagar (2), سیرسا (1), فتهبد (6), بیوانی (1) حصار (5), روری (2), چرخی داری (10), کیتهل (1) و Kurukshetra (5).

با توجه به دولت در بخش بهداشت و درمان را شنبه شب Covid بولتن 381 بیماران بهبود چهارشنبه در نظر گرفتن تعداد کل بهبود بیماران به 2,188. هنوز هم وجود دارد 3,339 فعال Covid بیماران در سراسر Haryana. تا تاریخ 13 نفر فوت کرده اند با توجه به Covid-19 در Gurgaon 18 در فریدآباد پنج در سونیپات چهار در پنیپت سه هر در روتک و جیند دو هر در امبلا و کرنال و هر یک در حصار و چرخی داری.

این Covid-19 رای مثبت در دولت رسیده 3.65 درصد و در مورد دو برابر شدن نرخ هفت روز را از شب چهارشنبه. هاریانا تا به حال شده است به طور مداوم افزایش آن تست اعداد. تا پنج شنبه شب, Haryana بود انجام 6251 آزمون در هر یک میلیون جمعیت.

همانطور که در شب چهارشنبه وجود دارد 43 حیاتی بیماران در سراسر کشور که شامل 13 بر یک و 30 اکسیژن پشتیبانی می کند.

دولت در حال حاضر deputed 15 ارشد ترین IAS افسران در معرض خطر منطقه. علاوه بر این دولت پنج شنبه نیز deputed چند IPS ماموران در چند منطقه برای برنامه ریزی هماهنگی و نظارت بر اجرای همه فعالیت ها برای پیشگیری و کنترل گسترش از Covid-19.

این شامل Ghanshyam Shukla یک IFS افسر در جیند منطقه IPS افسران CS رائو در پلول, VIkas Arora در کیتهل و Kulwinder سینگ در روری منطقه.

نظارت کمیته MSMEs

هاریانا دولت به تشکیل یک "کمیته نظارت" تحت chairpersonship امور خارجه دبیر کل برای کمک به MSMEs دست آوردن مدت وام و یا سرمایه در گردش وام از نگران موسسات مالی یا بانک ها به پرداخت دستمزد و حقوق و دستمزد و سایر ملزومات و مواد عنوان "Atmanirbhar بهارات" برنامه. "این کمیته باید انجام نظارت از اجرای طرح های/برنامه ها و اطمینان از صاف و به موقع disbursal با توجه به مزایای MSMEs. آن را نیز باید توانمند شوند به توصیه ساده و یا آرامش بخش از مقررات دولت طرح را به عنوان مورد نیاز در بهره از MSMEs" یک سخنگوی وزارت صنایع و تجارت گفت: روز شنبه.

شش ایستگاه های پلیس سایبری

هاریانا سانتی متر منهر لعل خطار تصویب پیشنهاد ایجاد شش جدید جرایم اینترنتی پلیس ایستگاه یک در هر پنج پلیس در محدوده ستاد و یکی در فریدآباد commissionerate. در حال حاضر دو جرایم اینترنتی پلیس ایستگاه های کاربردی در Panchkula و گورگان. جدید سایبر ایستگاه های پلیس باید در Faridabad روری, Rohtak حصار کرنال و امبلا.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن