59 Tablighi Jamaat اعضای قرنطینه در وادودارا

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Vadodra | منتشر شده در تاریخ: 8 مه سال 2020 11:18:17 pm ده نفر شناسایی شده

توسط NEWSMINERAL در 19 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Vadodra | منتشر شده در تاریخ: 8 مه سال 2020 11:18:17 pm
coronavirus, coronavirus outbreak, tablighi jamaat, tablighi jamaat cases, tablighi jamaat persons in vadodra, vadodra crime branch, indian express news ده نفر شناسایی شده اند که با حضور این جماعت در Mukarampura Jama Majsid در هاریانا. (فایل)

در وادودارا جرم شعبه و عملیات ویژه گروه (SOG) از وادودارا پلیس شناسایی 59 نفر که در حال بازگشت از Tablighi jamaat جماعت در سراسر جهان قرار می گیرد و آنها را تحت نهادی شده است. به گفته پلیس همه آنها بازگشت به وادودارا پس از مارس 1 پس از اجازه برای سفر از مناطق مربوطه خود را.

ده نفر شناسایی شده اند که با حضور این جماعت در Mukarampura Jama Majsid در هاریانا در ماه فوریه و قرار داده شد تحت قرنطینه در یک مدرسه در Tandalja. سیزده نفر شناسایی شده اند که با حضور این جماعت در جوناگاد در 20 مارس و در آنجا ماند در جوناگاد Sulemani مسجد. گروه دیگری از 10 نفر حضور داشتند جماعت در حیدرآباد در مارس 13. هفت نفر در آن حضور داشتند جماعت در حیدرآباد در فوریه 29. نه نفر شناسایی شده اند که با حضور این جماعت در Nelur در مارس 21 و ده دیگر در آندرا پرادش در مارس 11.

"ما شده اند نگه داشتن یک برگه در مردم بازگشت به شهر...شده اند از نظر پزشکی مورد بررسی قرار خواهد شد و تحت نظارت تیم پزشکی برای یک دوره 14 روز" یک مقام پلیس گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن