5-در سال CRPF مرد کشته شده در حمله تروریستی در J&K را Anantnag

نوشته شده توسط عادل Akhzer | سرینگر | منتشر شده در تاریخ: 27 ژوئن 2020 1:46:08 am پرسنل امنیتی در م

توسط NEWSMINERAL در 7 تیر 1399
نوشته شده توسط عادل Akhzer | سرینگر | منتشر شده در تاریخ: 27 ژوئن 2020 1:46:08 am
پرسنل امنیتی در محل حمله تروریستی در Anantnag در روز جمعه. شعیب Masoodi

یک CRPF پاسبان و پنج ساله اش کشته شدند در حمله ISJK داعش در جنوب کشمیر را Anantnag منطقه در روز جمعه کشته شده است. در ضمن در مرکزی سه Hizbul مجاهدین طالبان در یک عملیات شبانه توسط نیروهای امنیتی پلیس گفت:. آنها گفت که هیچ حزب شبه نظامیان در حال حاضر فعال در این منطقه برای اولین بار در دهه.

در مورد این حادثه در Anantnag, مقامات گفت که شبه نظامیان با حمله یک CRPF حزب مستقر در نزدیکی Padshahi باغ منطقه در Bijbehara شهر. یک CRPF سخنگو گفت که ستیزه جویان ناشناخته بر روی دو چرخ از کار اخراج بر گشت از G/90 گردان CRPF حدود ظهر. "یک CT [بگذار] از 90 گردان CRPF پایدار گلوله آسیب & زهری" او گفت:.

این CRPF مرد شناخته شد Shyamal کومار دی نقطه از غرب بنگال. پسر مشخص شد Nehan Yawar ساکن Machwa Yaripora در Kulgam منطقه.

IGP کشمیر ویجی کومار گفت: "ما باید شناسایی قاتل جزئی پسر و یک CRPF ، تروریستی زاهد Daas از ISJK ساز و برگ است که در حمله امروز در Bijbehara. پلیس باید ثبت نام یک مورد در برابر او را با نام." J&K یک سخنگوی پلیس اعلام کرد که آنها موفق به دریافت اطلاعات از "ترور و جنایت حادثه در Bijbehara منطقه مورد که در آن تروریست ها از کار اخراج شده بود در CRPF حزب".

"تحقیقات مقدماتی نشان داد که تروریست ها از کار اخراج بر CRPF حزب و در نتیجه آسیب به یک CRPF پرسنل و جزئی ، هر دو مجروح منتقل شده به بیمارستان برای درمان به جایی که آنها در برابر صدمات خود را" سخنگوی گفت.
یک مقام بهداشتی در ناحیه بیمارستان Bijbehara گفت: هند اکسپرس که دو نفر آورده بودند مرده در بیمارستان. "آنها تا به حال گلوله جراحت در سر و قفسه سینه" او گفت:.

با توجه به Nehan خانواده پسر رفته بود با پدرش محمد Yaseen یک کارمند دولت و عمو به Bijbehara که در آن سابق ارسال شده است. "Nehan از او پرسید (دایی) را به چیزی از یک فروشگاه... در میان یک حمله صورت گرفت و Nehan دچار صدمات" Nehan جد محمد یوسف گفت: هند اکسپرس.

در مورد این حادثه در مرکزی, IGP کومار گفت: هند اکسپرس "سه Hizbul مجاهدین تروریست ها کشته شدند, امروز در مرکزی. با امروز عملیات هیچ حزب تروریستی در منطقه مرکزی در حال حاضر فعال. این اتفاق برای اولین بار از سال 1989 است."

پلیس گفت که ترور شد آغاز شده و یکشنبه شب در شیشیوا Ullar روستای منطقه از Awantipora در مرکزی و رفت برای نزدیک به 17 ساعت است. "در... برخورد 3 تروریست کشته شدند و بدن آنها برگرفته از سایت...," گفت: یک بیانیه توسط J&K پلیس.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن