4 MLS تیم راه اندازی مجدد آموزش

آتلانتا, ایالات, اورلاندو, شهرستان, SC, بین میامی و اسپورتینگ کانزاس سیتی دوباره تمرینات روز چهارشنبه روز اول

توسط NEWSMINERAL در 18 اردیبهشت 1399

آتلانتا, ایالات, اورلاندو, شهرستان, SC, بین میامی و اسپورتینگ کانزاس سیتی دوباره تمرینات روز چهارشنبه روز اول MLS تیم مجاز به انجام این کار.

SKC مربی پیتر Vermes خوشبین است که تیم خود را کمک خواهد کرد که در خدمت به عنوان یک الگو برای تیم های دیگر به دنبال.

"من فکر می کنم این است برای رفتن به یک کمک بزرگ به بازارهای دیگر که شاید باید کمی بیشتر محدودیت ها و شاید خود را به مقامات دولتی نیست بسیار با اعتماد به نفس در مورد آن" Vermes گفت. "من فقط فکر می کنم, امیدوارم, این نشان می دهد عملکرد کمک خواهد کرد که حرکت آن بازارهای مختلف همراه در راه معنی دار. من احساس خوبی در مورد آن جنبه و هر آنچه که ما می توانید انجام دهید برای کمک به لیگ همچنان به حرکت رو به جلو است و هدف اصلی ما."

آتلانتا ایالات هافبک ترحم مارتینز گفت: از طریق یک مترجم به عنوان گزارش شده توسط Atlanta Journal-Constitution "بسیار خوشحال (به عقب). آنها بسیار خوب اقدامات در باشگاه به مراقبت از ما و کارکنان نیز می باشد. تا زمانی که ما در حال مراقب باشید آن را به ما و خانواده های ما باید برای حفاظت از آنها. این یک شروع خوب برای همه چیز است که ما در حال رفتن را از طریق, است که بسیار دشوار است."

با توجه به مجله-قانون اساسی حداقل 10 آتلانتا ایالات بازیکنان حاضر بودند به صورت داوطلبانه جلسه سه نفر از آنها بازیکنان که مجروح شدند و قبل از اینکه لیگ تعطیل با توجه به COVID-19 شیوع. تیم بعدی جلسات آموزشی در حال برنامه ریزی برای جمعه.

MLS قوانین تصریح می کند که بیش از هشت بازیکن ممکن است در یک بار و آنها ممکن است تنها در هوای آزاد, زمینه های. بازیکنان محدود شد به کار در قسمت های خاصی در این زمینه است. خبرنگاران اجازه نداشتند به حال است.

"این خوب است برای دیدن هم تیمی های" آتلانتا ایالات مدافع جورج کمپبل گفت: در یک تیم منتشر کرد. "ما نمی توانیم بیش از حد به آنها نزدیک است. این طراوت را به عقب. ما گرسنه می شود. ما باید به گرفتن گام های کودک. ما باید با احتیاط و ایمنی را به عنوان شماره 1 هدف. آن را احساس می کند خوب می شود."

اورلاندو سیتی بازیکنان عینک facemasks هر زمان که آنها در نزدیکی هم تیمی ها و تیم کارکنان با توجه به ProSoccerUSA.com.

"امروز یک تجربه بزرگ" اورلاندو سیتی کاپیتان نانی گفت: در هر ProSoccerUSA.com. "ما خوشحال هستند و بسیار خوشحالیم که به ما زمین تمرین و قادر به آموزش حتی اگر آن را به فرد آموزش با برخی از فاصله بین بازیکنان است. آن را سرگرم کننده بود و آن را همیشه خوب به احساس رایگان و دوباره توپ را لمس کند."

اینتر میامی مدافع AJ DeLaGarza پرسیدم یک طعم کمی از حالت عادی امروز با فردی آموزش شروع به بالا. در حفظ و انجام بخشی خود را بنابراین ما می تواند همه را به عقب بر گردیم به انجام آنچه که ما عشق...تماشای فوتبال"

هوستون دینامو با توجه به شروع آموزش های پنج شنبه و FC Dallas امید به انجام این کار به زودی بیش از حد.

دالاس مربی Luci Gonzalez خبرنگاران در یک کنفرانس تلفنی با توجه به MLS' وب سایت "این مجموعه انجام می شود و من نمی توانم به شما تاریخ دقیق — اما من امیدوار هستم ما می توانیم شروع این هفته بعدی. ما در حال برداشتن گام در مسیر درست است. ...

"باشگاه از امروز شروع — که امکان بود برای ما اما ما می خواستیم برای دریافت بازخورد و یادگیری از چه برخی از تجارب این هفته به بهترین تصمیم گیری های ما می توانید هنگامی که آن را مناسب برای ما. ما اعتماد به نفس است که بازیکنان هنوز در حال بسیار سازنده است حتی اگر ما با هم است. ما می تواند بیمار و انجام آن در زمان مناسب است."

اسپورتینگ کی سی رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت جیک رید امید MLS خواهد بود که برای اولین بار عمده ایالات متحده ورزشی لیگ به سر عمل.

"من احتمالا نمی خواهد می گویند این یک وسوسه, من می خواهم بگویم آن چیزی که ما در حال رانندگی برای" Reid گفت: با توجه به کانزاس سیتی استار. "برای اولین بار یکی در منطقه ای که خارج از "آخرین رقص" هر هفته شما واقعا نمی باید بسیاری از مطالب ورزشی برای نگاه به جلو به آن چیزی است که ما خواهد بود بسیار علاقه مند بودن آنهایی که برای اولین بار به عقب, اگر ما می تواند به جلو که — اما آن پایین می آید به ایمنی پروتکل."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن