34 کودکان از دست رفته از یتیم خانه در سال 2017: NHRC به یاد کوچ DM, SP برای بررسی اتهامات

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Rajkot | منتشر شده در تاریخ: 24 ژوئن 2020 6:20:40 am Khubchandani تا به حا

توسط NEWSMINERAL در 4 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Rajkot | منتشر شده در تاریخ: 24 ژوئن 2020 6:20:40 am
Children missing, orphanage, NHRC, Surat news, gujarat news, Indian express news Khubchandani تا به حال ادعا این است که این کودکان مورد آزار جنسی و در معرض جنایات در موسسه اجرا شده توسط Arya Samaj اعتماد خیریه و NGO. (بازنمودی)

ملی کمیسیون حقوق بشر (NHRC) کارگردانی کرده است پلیس برای بررسی اتهامات از 34 کودکان گفته رفتن از دست رفته از یک یتیم خانه در گندهیدهم شهر کوچ منطقه و همچنین ادعا gangrape از یک دختر کوچک توسط دو دانش آموز در همان موسسه. این بخشنامه می آید پس از منطقه دادرس (DM) کوچ و سرپرست پلیس (SP) کوچ (شرق) موفق به فایل گزارش در این راستا دو برابر بیش از سال گذشته است.

Vinod Khubchandani ساکن گندهیدهم حال با نزدیک شدن به NHRC در سال 2017 و در مورد شکایت 34 کودکان در یتیم خانه-تقدیر-حفاظت از کودکان در خانه Jeevan Prabhat داشتن از دست رفته. Khubchandani تا به حال ادعا این است که این کودکان مورد آزار جنسی و در معرض جنایات در موسسه اجرا شده توسط Arya Samaj اعتماد خیریه و NGO. او ادعا کرد که کودکان تا به حال از دست رفته بیش از 17 سال گذشته از موسسه که تاسیس شد به ارائه سرپناه برای کودکانی که یتیم شده بود در سال 2001 زلزله در Kutch.

در ماه اوت سال 2018 یک دختر زندگی در Jeevan Prabhat بود اتهام تجاوز توسط دو جزئی پسران نیز در همان موسسه و Khubchandani پی بود که مدیریت این موسسه بود همچنین رزرو در مورد تجاوز به عنف.

در پاسخ Kutch (شرق) SP بود در ابتدا ثبت گزارش حاکی است که 34 کودکان گفته که باید از دست رفته بود و در واقع بازگشت به پدر و مادر خود و یا بستگان است. اما NHRC مشاهده شده که کودکان به عنوان ذکر شده بدون هیچ نگهبان در آن زمان آنها رفت و گم شده و به این ترتیب به کارگردانی Kutch DM به اقدام علیه موسسه. متعاقبا Jeevan Prabhat مجوز لغو شد اما سازمان های غیر دولتی منتقل گجرات دادگاه عالی (HC) و امن ماندن در لغو مجوز.

در گزارش ثبت شده با NHRC در ژانویه سال گذشته Kutch DM اعلام کرد که هیچ مورد ثبت شده در ارتباط با کودکان و نه تا به حال هر پدر و مادر یا نگهبان واصل هر از دست رفته افراد گزارش در این زمینه است. Jeevan Prabhat هم نیست که سوابق این تحولات است.

این NHRC حال انتقال DM است Jaunary 2019 گزارش به Khubchandani در ماه مه سال گذشته و به دنبال نظرات خود را.

"شاکی است تصریح کرد: شکایت خود را در نظرات خود و اعلام کرده است که این گزارش غلط است و بی اساس و اظهارات پدر و مادر و بستگان از کودکان ثبت نشده. او بیشتر مطرح شده برخی از مسائل در مورد بارداری gangrape ، جزئی فرزند دختر. بنابراین این کمیسیون از این نظر است که شاکی مطرح شده اتهامات جدی است که باید به طور کامل بررسی و توسط پلیس (sic)" این کمیسیون تا به حال مشاهده شده در ماه اوت سال گذشته در حالی که کارگردانی DM و SP به فایل گزارش وضعیت اکتبر 24, 2019.

اما DM و SP نیست فایل این گزارش در ماه اکتبر و یا در تجدید نظر در تاریخ 18 مارس این سال است.

در ضمن Khubchandani ثبت یک نرم افزار تحت حق دسترسی به اطلاعات عمل می کنند (RTI) در 16 ماه مه این سال با NHRC به دنبال نسخه از اقدام صورت گرفته گزارش و اطلاعات از وضعیت فعلی در این مورد. دو روز بعد NHRC خدمت یک یادآوری به کوچ DM و کوچ (شرق) SP مورد انتظار گزارش وضعیت با دستورالعمل ها را به فایل آن را در ظرف شش هفته.

این NHRC ذکر شده است این موضوع برای بیشتر شنیدن در جولای 7.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن