2 کشته در جداگانه تصادفات در مینه سوتا دریاچه کشور

BRAINERD, Minn. -- یکی سن 25 و 68 درگذشت جداگانه در تصادفات این آخر هفته گذشته در Cass County است. پس از دری

توسط NEWSMINERAL در 12 خرداد 1399

BRAINERD, Minn. -- یکی سن 25 و 68 درگذشت جداگانه در تصادفات این آخر هفته گذشته در Cass County است.

پس از دریافت گزارش در 3:31 a. m. روز شنبه, مه 31 جدی خودکار تصادف در Sylvan, شهرستان Cass County Sheriff نمایندگان و اولین پاسخ دهندگان در بر داشت 2005 GMC Yukon که در سمت چپ جاده.

خودرو نورد چندین بار قابل توجه به درختان و خطوط برق. دو اشغال قرار داشتند خارج از خودرو. کمک های پزشکی بلافاصله آغاز Cass County Sheriff تام برچ گزارش در انتشار اخبار. 25 سال از Pequot دریاچه بود مرحوم در صحنه است. 21 سال از رنگارنگ تحت درمان قرار گرفت در صحنه و حمل و نقل به Essentia سلامت-St. joseph's مرکز پزشکی در برینرد با آسیب های جدی.

تصادف رخ داده در خیابان 11th, غرب, همچنین شناخته شده به عنوان شهرستان در جاده 36.

کالبد شکافی برنامه ریزی شده است با Ramsey County دفتر معاینات پزشکی و سقوط همچنان تحت تحقیقات Cass County Sheriff را گزارش داد.

کمک در صحنه بودند Pillager آتش و نجات شمال یادبود بهداشت آمبولانس شمالی یادبود بهداشت هوا, مراقبت از ساحل دریاچه اداره پلیس و Crow Wing County Sheriff ،

جمعه یک خودرو تصادف گزارش شده در 12:10 بعد از ظهر در بزرگراه 64 نزدیکی رنگارنگ در مارس Township.

نمایندگان و پاسخ واقع 2015 Buick SUV بود که سفر به جنوب. خودرو وارد خندق نورد و بدبختانه. یک نر بالغ راننده سن 68 از Blackduck داشت مرحوم داخل خودرو. هویت قربانی است که نکردن انتظار اطلاع رسانی از اعضای خانواده. سقوط همچنان تحت بررسی و کالبد شکافی قرار است با Ramsey County دفتر معاینات پزشکی است. کمک در صحنه بود و رنگارنگ آتش و نجات استیپلز آمبولانس و شمال یادبود بهداشت هوا مراقبت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن