16 ملوانان تست مثبت برای Covid در پایگاه نیروی دریایی در پربندر

توسط: اکسپرس سرویس خبری | احمدآباد | منتشر شده در تاریخ: 3 ژوئن 2020 11:54:18 pm آن را مشکوک است که

توسط NEWSMINERAL در 14 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | احمدآباد | منتشر شده در تاریخ: 3 ژوئن 2020 11:54:18 pm
coronavirus, coromavirus outbreak, coronavirus in gujarat, covid 19 cases in gujarat, navy officer test positive, navy coronavirus cases, indian express news آن را مشکوک است که ملوانان آلوده توسط یکی از همکاران که در سفر به این پایه از بمبئی. (بازنمودی عکس)

در دو روز گذشته 16 ملوانان نیروی دریایی هند باید آزمایش مثبت برای Covid-19 در پایگاه نیروی دریایی در پربندر گجرات, منابع رسمی گفت: در روز چهارشنبه.

آلوده ملوانان در حال منتقل شده به بیمارستان نظامی در جمنگر که در آن یک Covid-تسهیلات ایجاد شده برای دفاع پرسنل. "هشت نفر از نه ملوانان بودند که تست شده برای Covid-19 مثبت گزارش روز چهارشنبه. این است که در علاوه بر این به هشت نفر دیگر که تست مثبت در ژوئن 2 در همان پایگاه نیروی دریایی در پربندر" یک مقام رسمی گفت: هند اکسپرس.

"کسانی که آزمایش مثبت شد و کارآموزان که آمده بود برای سلاح های کوچک آموزش در پایگاه" رسمی اضافه شده است. نیروی دریایی هند به ایجاد شبکه و تاسیسات در پایه که در آن تعداد نامعلومی از ملوانان در حال قرنطینه.

آن را مشکوک است که ملوانان آلوده توسط یکی از همکاران که در سفر به این پایه از بمبئی. "این شروع با یک ملوان در حال آزمایش پس از او گله و شکایت از تب. ردیابی اولیه مخاطبین تکمیل شده است" رسمی اضافه شده است.

دوم این چنین عنوان مثال در گجرات که در آن پرسنل نظامی دارای آزمایش مثبت برای Covid-19. در مارس سال 2020 چهار سرباز صنعتگران تحت آموزش در ایستگاه نظامی در وادودارا آزمایش مثبت برای Covid-19. آنها معطوف به SSG بیمارستان برای درمان, در حالی که 48 نفر دیگر خواسته شد به خود منزوی کردن خود است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن