11 رزرو در دهلا برای جشن Covid-19 بازیابی

توسط: اکسپرس سرویس خبری | وادودارا | منتشر شده در تاریخ: 9 مه سال 2020 8:14:59 pm مقامات پزشکی در مه

توسط NEWSMINERAL در 20 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | وادودارا | منتشر شده در تاریخ: 9 مه سال 2020 8:14:59 pm
gujarat coronavirus, gujarat covid 19 cases, godhra, gujarat coronavirus cases, covid 19 news, india lockdown, gujarat lockdown, latest news مقامات پزشکی در مهار منطقه در گجرات (فایل/اکسپرس عکس: Bhupendra رعنا )

در دهلا پلیس در روز شنبه رزرو شده 11 نفر از جمله یک Covid-19 بازیافت و گروه دیگر در حدود 50 نفر به اتهام جمع آوری به جشن بازگشت از بیمارستان. دهلا 'B' بخش پلیس در حال بررسی این حادثه است.

بهبود بیمار است که در اواسط 40s وارد شده بود در بازگشت به خانه در مارس 7 از GMERS بیمارستان در Gotri از وادودارا که در آن او شده بود تحت درمان برای 14 روز.

پلیس گفت که یک گروه از مردان بیشتر همسایگان و دوستان بیمار جمع آوری شده در نزدیکی مسجد-e-Abrar در Voharvad منطقه از شهر به استقبال او. پلیس آغاز شد زمانی که آن را یاد گرفتیم در مورد جمع آوری و رزرو 11 افرادی که شناسایی شده اند. پنجاه نفر دیگر نیز رزرو شده برای مونتاژ با وجود prohibitory سفارشات بودن در محل در نظر مستند, اما آنها هنوز شناسایی می شود.

بازرس پلیس در دهلا 'B' بخش ایستگاه پلیس MP Pandya گفت: "این حادثه رخ داده است در اواخر پنج شنبه. بهبود بیمار تا به حال فقط در دهلا قبل از نیمه شب از وادودارا جایی که او در آنجا ماند در بیمارستان برای 14 روز. به ما آموخته است که خود را در خانواده به خصوص فرزندان در حال برنامه ریزی یک جایزه خوش آمدید و همسایگان پیوست و در نتیجه تبدیل به یک جمعیت بزرگ. ما به عقب گرفته شده به عنوان آنها باید نشان داده اند برخی از مسئولیت پس از او تا به حال در حال حاضر قرارداد این ویروس گرفته و درمان است. همسر او نیز آزمایش مثبت است و او بازگشت و یک روز بعد در روز جمعه. ما شناسایی 11 نفر و ما را تکمیل روند دستگیری روز دوشنبه پس از اتمام ما شد."

متهم رزرو شده اند در بخش 143 (عضو غیر قانونی مجمع), 147 (شورش), 188 (نافرمانی به منظور بموقع اعلام شده توسط بنده).

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن