'100% پوشش' به 'بهترین تلاش اساس': مرکز صعود را در Aarogya Setu

نوشته شده توسط Karishma Mehrotra | دهلی نو | به روز شده: 17 مه سال 2020 9:03:07 pm Aarogya Setu است

توسط NEWSMINERAL در 28 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Karishma Mehrotra | دهلی نو | به روز شده: 17 مه سال 2020 9:03:07 pm
Aarogya setu, is Aarogya setu compulsory, new rules for Aarogya setu, lockdown 4, lockdown extended, coronavirus, indian express Aarogya Setu است یک تماس با ما-ردیابی نرم افزار توسعه یافته توسط ملی انفورماتیک مرکز (NIC) تحت وزارت الکترونیک و فن آوری اطلاعات. (اکسپرس عکس: Sneha Saha)

قابل توجه رقت از خانه های قبلی وزارت, جهت, آخرین, MHA منظور در روز یکشنبه در مورد Aarogya Setu محبوبیت منتقل شده نسبت به مقدار بیشتر و انعطاف پذیری.

مه 17 MHA منظور آمده است: "با توجه به حصول اطمینان از ایمنی در ادارات و محل های کار و کارفرمایان در بهترین تلاش در اساس باید اطمینان حاصل شود که Aarogya Setu نصب شده است و توسط تمام کارکنان با داشتن تلفن های همراه سازگار. مقامات منطقه ممکن است توصیه به افراد برای نصب Aarogya Setu نرم افزار بر روی تلفن های همراه سازگار و به طور منظم به روز رسانی وضعیت سلامت خود را در برنامه."

"بهترین تلاش" علاوه بر این یک عقبگرد قابل توجهی از MHA منظور در مارس 1 که طلیعه سوم مستند فاز: "مقامات محلی باید اطمینان 100% پوشش Aarogay Setu برنامه در میان ساکنان مهار مناطق." آن را تا به حال ادامه داد: "استفاده از Aarogya Setu برنامه باید به صورت اجباری برای همه کارکنانهر دو خصوصی و عمومی است. آن را باید به عهده رئیس سازمانهای مربوطه برای اطمینان 100% پوشش این برنامه در میان کارکنان است."

در حالی که MHA را رقت ممکن است باعث امتناع یا عدم توانایی در دانلود دولت COVID-19 تماس با ردیابی نرم افزار کمتر از یک مسئولیت متحده هنوز قدرت را در این برنامه الزامی است.

این نرم افزار در حال حاضر اجباری برای دولت مرکزی کارکنان و مسافران با عبور از چندین مرزهای کشور. همچنین نقل شده است اجباری برای انتخاب گروه توسط فرودگاه اقتدار هند توسط راه آهن هند با مقامات ورزشی توسط دولت جهت مانند در اوتار پرادش و توسط شرکت های خصوصی مانند شهری کف زدن و Zomato.

در یک مثال Noida پلیس گفته است که با داشتن این نرم افزار خواهد بود نشر با حبس تا شش ماه یا خوب به Rs 1,000.

کرالا دادگاه عالی است که با شنیدن یک دادخواست علیه دولت مرکزی جهت ساخت دانلود برنامه اجباری برای مردم بازگشت به محل کار خود را پس از مستند.

سابق دیوان عالی کشور قاضی دادگستری B N Srikrishna گفت: هند اکسپرس در 13 مه که مه 1 MHA دستور زبان مورد اجباری Aarogya Setu محبوبیت بود "کاملا غیر قانونی است."

"تحت چه قانون آیا شما دستور آن را بر روی هر کسی ؟ تا کنون آن است که حمایت هر گونه قانون," او گفت:. "این بسیار قابل اعتراض است که چنین دستوری صادر شده است در اجرایی سطح. چنین سفارش کرده است به حمایت مجلس قانون آن را اجازه دولت به صدور چنین دستوری."

پس از اعلام مارس 1 منظور از آن مقامات وزارت صنعت و توسعه دهندگان از Aarogya Setu برنامه گفت: هند اکسپرس که وزارت تازه جهت خواهد بود hobbled توسط این واقعیت است که همه کارکنان باید با گوشی های هوشمند.

"دستورالعمل خواهد شد البته فقط به کسانی که با گوشی های هوشمند" بالا این مقام وزارت که با کمک برنامه توسعه گفته بود. "توضیحات از MHA می تواند وجود دارد اما برای این وزارت ما در حال کار کردن یک راه حل تکنولوژیکی برای غیر کاربران گوشی های هوشمند. روح پشت این منظور باید نگاه کرد. به عنوان طولانی به عنوان آنها را به یک گوشی هوشمند باید به آنها برنامه دارند. قانون باید خوانده شود مانند آن است."

در حالی که هند اشتراک تلفن شماره در 1.5 میلیارد کاربر اینترنت پایه در 500 میلیون است دوم تنها به چین این کشور اشتراک نفوذ سطوح در 85 درصد است که 24 درصد پایین تر از متوسط جهانی است.

با توجه به نوکیا گزارش وجود دارد 530 میلیون 3G و 335 میلیون 4G دستگاه های گوشی های هوشمند در هند به عنوان 2018. یکی از Aarogya Setu توسعه دهندگان گفت: یکشنبه اکسپرس که نرم افزار باید قادر به کار بر روی گوشی های 2G, اما آن تست شده است.

از دسامبر سال 2018 این کشور مترو حساب 116 میلیون مشترکین تلفن همراه. دهلی 51 میلیون مشترکان تلفن همراه بمبئی 38 میلیون و کلکته 27 میلیون با توجه به اپراتورهای تلفن همراه ارتباط از هند است.

در آغاز آوریل, IIT Madras استاد V Kamakoti شروع یک خلبان تعاملی نرم افزار تشخیص صدا (IVRS) سیستم است که اجازه می دهد Aarogya Setu به کار بر روی پایه گوشی و انجام یک ارزیابی جامع سلامت است. این فن آوری هنوز اجرا شده در نیروی کامل است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن