10 COVID-19 مرگ و میر گزارش شده در مینه سوتا

روچستر, Minn. — مینه سوتا وزارت بهداشت در روز دوشنبه, ژوئن 1, گزارش یک افت شدید در موارد جدید COVID-19 فقط با

توسط NEWSMINERAL در 12 خرداد 1399

روچستر, Minn. — مینه سوتا وزارت بهداشت در روز دوشنبه, ژوئن 1, گزارش یک افت شدید در موارد جدید COVID-19 فقط با 361 موارد خوش آمدید, کاهش, پس از روز از جدید روزانه مورد مجموع نزدیک به دو برابر این مقدار است.

تاریخ شروع کاهش محدودیت در کافه ها و رستوران ها سالن ها و آرایشگاه.

شیب در موارد جدید احتمالا می تواند نسبت داده شود به کمتر تست در طول وقوع جرم در اعتراض به مرگ جورج فلوید یک مرد مینیاپولیس در بازداشت پلیس.

اما دولت نیز گزارش داد بالا و تست بیش از سه روز. روز دوشنبه دولت گزارش داد که 6,073 آزمايشات انجام شده در یکشنبه همه خصوصی labs. ادارات دولتی در نزدیکی ساختمان کاپیتول بسته شد بیش از آخر هفته به دلیل نگرانی های ایمنی و سلامت بخش آزمایشگاه, انجام تست های شنبه یا یکشنبه.

به 361 مرگ و میر در 6,073 آزمون بیرون می آید به 5.9% مورد نرخ نیم است که گزارش شده در هفته های اخیر.

مقامات بهداشت همچنین گزارش 10 مرگ و میر ناشی از COVID-19 روز دوشنبه آوردن دولت تلفات به 1,050. یک مورد مرگ گزارش شده در Wright County دو در داکوتای کانتی چهار در شهرستان رمزی و سه در شهرستان Hennepin. هفت نفر از 10 مرگ و میر گزارش روز دوشنبه ثبت شد در میان ساکنان از زندگی کمک و یکی در میان ساکنان اصلی گروه.

بخش مراقبتهای ويژه با استفاده از کاهش 10 تخت به 253 تخت در حال حاضر در حال استفاده, درمان COVID-19 با دیگری 296 نفر در بیمارستان بستری بیماری در غیر ICU تنظیمات.

روز از تظاهرات گسترده در سراسر کشور و ملت را مطرح نگرانی از موج دوم بیماری در هفته های آینده.

در حالی که در خارج است یک عامل در کاهش انتقال آن تا حد زیادی غیر ممکن به فاصله اجتماعی در تظاهرات خیابانی. علاوه بر این ماسک پوشیدن است که به طور گسترده ای متناقض و Hennepin و رمزی شهرستانهای سایت از بزرگترین تظاهرات در دولت نیز نرخ بالاتری از بیماری در دولت است.

این داستان به روز خواهد شد. به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در گوشه سمت راست بالا از صفحه خانگی.

مینه سوتا وزارت بهداشت COVID-19 تدریس خصوصی در خانه: 651-201-3920.

COVID-19 تبعیض تدریس خصوصی در خانه: 833-454-0148

مینه سوتا وزارت بهداشت COVID-19 وب سایت: بیماری کروناویروس (COVID-19) وب سایت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب