راهنمای خرید چادر مسافرتی ؛ از ماندن در طبیعت لذت ببرید

بهطور مثال برای یک خانوادهی سهنفره، چادرهای سه تا پنج نفرِ مناسب هستند. برای مثال اگر شما خانواده ای 2 تا 4 ن

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

بهطور مثال برای یک خانوادهی سهنفره، چادرهای سه تا پنج نفرِ مناسب هستند. برای مثال اگر شما خانواده ای 2 تا 4 نفره هستید چادر با ظرفیت 8 نفره برای شما کافی است. اما انتخاب یک چادر مسافرتی باکیفیت و تجربه اقامت در آن، جذابتر است. توجه به اسکلت چادر و جنس آن، بسیار مهم است. ازآنجاکه اغلب ما تنها یک یا نهایتاً دو یا سه مدل چادر مسافرتی دیدهایم، تصورمان این است که چادرهای مسافرتی تنها در همین دو یا سه مدل خلاصه میشوند. ازآنجاکه چادرهای مسافرتی برای کودکان تا بزرگسالها در اندازههای مختلفی تولید میشود، توجه به این مسئله اهمیت بیشتری پیدا میکند. پس با ما همراه شوید تا بهترینها را انتخاب کنیم. منظور ما از انتخاب این نام، رساندن این مفهوم است که چادر مسافرتی یکخانه قابلحمل و جابجایی است که میتوانیم آن را در هر مکان و زمانی برپا کنیم. ژئودسیک یک اصطلاح ریاضی است اما علت نام گذاری این چادر به این نام به شکل ظاهری آن ها نیز مربوط می شود. آهنگ جاودانه ای به نام سلام شاهی در تاریخ موسیقی ایران ماندگار است که نخستین سرود ملی ایران نیز نامیده میشود و به دست لومر ساخته شده که بعدها با شعر درآمیخت و به تصنیف وطنم وطنم با مطلع: نام جاوید وطن…

7. با دست فنر های چادر را به طرف پایین فشار می دهیم تا چادر به حالت دایره کامل شود. به جهتی که قابلیت حمل چادر مسافرتی ویژگی بارز، قطعی و مشخص آن است، لازم است تا وزن آن در حدی باشد که حمل آن را با مشکل مواجه نکند. درواقع بسیار مهم است چادری که انتخاب کردهایم، استانداردهای لازم را داشته باشد و جنس و ویژگیهای آن، برای نوع سفر ما مناسب باشد. انتخاب نامناسب چادر سفر مي تواند طبيعت گردي شما را با دردسرهاي مختلفي همراه کند که حداقل آن برگشتن از سفر و يا مراجعه به يک مسافرخانه ارزان قيمت و بی کيفيت با کوله باري از خاطرات بد است! اما در عوض اگر کمی وقت صرف مطالعه انواع، کيفيت و قابليتهای مختلف چادر کنيد مي توانيد در شرايط حساس و در يک شب باراني و سرد از اين که چنين چادر مقاوم و مطلوبی داريد به خود بباليد! جنس آن باید ضدآب، مستحکم، مقاوم در برابر آفتاب، سرما و باد باشد. توجه به این مورد خارج از توجه به کیفیت و جنس چادر نیست. کیفیت دوخت و نخ به کار رفته در دوخت چادر است . در سال ۱۲۹۹ هجری قمری مؤتمنالملک که مسئول مذاکره با دولت روسیه درباب اختلافهای مرزی ایران شده بود، قرارداد آخال را به امضای شاه رساند، ولی با این وجود دخالت روسیه در خراسان پایان نپذیرفت.

اشرف، خواهر دوقلوی او که در نیویورک زندگی میکرد، از نظر انقلابیون چهرهای مخدوشتر از آن داشت که بتواند به ایران بازگردد و به تقویت روحیهٔ شاه کمک کند؛ و از همه بدتر اسدالله علم تنها چند ماه قبل با بیماری سرطانی مشابه خود شاه، درگذشته بود؛ بنابراین سرچشمههای حمایتکنندهٔ روانی، یکی یکی او را ترک گفته بودند. در این صورت بهتر است ارتفاع آن را قبل از خرید بسنجید به علاوه ممکن است چادرهای مناسب کوهنوردی فضا و ارتفاع زیادی نداشته باشند. در ابتدا و قبل از هر چیز، باید توجه داشته باشید که چادری را خریداری کنید که دو پوشش دارد و اصطلاحا به آن «چادر دو پوش» گفته میشود. پسازآن باید به جنس پوشش دوم که نقش محافظ را برای چادر شما ایفا میکند هم توجه کنید. سؤال بعدی که ممکن است برایتان پیشآمده باشد آن است که، اصلاً چرا باید چادر مسافرتی بخریم؟ مورد بعدی که میطلبد تا به آن دقت کافی داشته باشیم، مقاومت و کیفیت چادری است که انتخاب میکنیم. قدم بعدی و یا نکتهی بعدی برای انتخاب یک چادر مسافرتی، توجه به مقصد سفر و نوع استفاده از آن است. Th is  post w​as gener​ated  with G᠎SA Con᠎te᠎nt  Gen erat or D emoversion!

درواقع چادر مسافرتی راحتترین و بهترین مکان بعد از خانه اما در طول سفر است. ما در تورگردان انواع تور مشهد را با هتل های مختلف برگزار می کنیم تا افراد با بودجه مناسب و هر نوع سلیقه ای بتواند به مشهد سفر کند. 1. درب چادر را باز می کنیم سپس ضلع پشت در را به داخل فشار می دهیم تا چادر کتابی شود. بهعبارتدیگر اینجا آنقدر چرایی داشتن یک چادر مسافرتی روشن میشود، که دیگر نمیتوانیم از خرید آن صرفنظر کنیم. در هنگام خرید چادر به این موضوع توجه داشته باشید که چادرهایی با ارتفاع حداقل 170 سانتی متر مناسب شماست. همچنین شما نیز هنگام نشستن یا دراز کشیدن، احساس راحتی نکنید. بههیچوجه از شویندههای قوی و سفیدکننده استفاده نکنید. چادر مسافرتی واژهای است که ما برای همان خانههای متحرک از جنس پلاستیک یا پارچه به کار میبریم. 8. درمرحله آخر چادرکه جمع شده را بین دوپا قرارداده وکیف را روی سر چادر میکشیم .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن