راهنمای هودینی برای قایق بادی

فروش موتور قایق بادی بنزینی اینتکسموتور بنزینی قایق بادی با توان 2.5 اسب بخار مناسب برای نصب بر روی قایق های

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

فروش موتور قایق بادی بنزینی اینتکسموتور بنزینی قایق بادی با توان 2.5 اسب بخار مناسب برای نصب بر روی قایق های بادی اینتکس و سایر انواع قایق موتور 4 زمانه سوخت بنزین یک سیلندر دور موتور 5700RPM بدنه تمام استیل با طراحی آیرو دینامیک پروانه فلزی بسیار مقاوم نصب و سرویس کاری بسیار آسان دارای لوازم یدکی . محصول مورد نظر دارای ظرفیت های مختلف می باشد که با این وجود می توان آن را به راحتی با توجه به نیاز خود خریداری کرد. بدنه مبل های بادی با جنس پی وی سی ساخته شده و امکان سوراخ شدن و پاره شدن را توسط اشیاء تیز و برنده دارند . مبل های بادی یک نفره و دو نفره و سه نفره در تنوع بالا ساخته شده اند و با کمترین قیمت میتوان از نمایندگی های سراسر ایران با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش شرکتی خریداری کرد . سانس افراد زیر 14 سال، سانس متوسط و سانس فول اشکن قسمت های مختلفی است که در این قلعه انجام می گیرد و شما می توانید با ذکر عنوان، بلیط مربوط به سانس مورد علاقه را خریداری نمایید. قایق بادی اینتکس کد ۵۸۳۵۸ موجود در این صفحه با طرحی بسیار زیبا و کودکانه ای که از آن برخوردار است ساعت ها هیجان و لذت یک آب بازی خاطره انگیز را برای فرزندان دلبندتان به ارمغان می آورد.وسیله های بادی که ما در فروشگاه اینترنتی پیویو برای علاقه مندان فراهم آوده ایم از کیفیت و دوام بالایی برخوردار بوده که طراحی متنوع و جذاب آن ها باعث شده تا تمامی سلیقه ها و علایق بتوانند از این فروشگاه با قدرت انتخاب بالایی خریداری نمایند و لذت یک خرید اینترنتی مطمئن و امن را تجربه نمایند.پدر مادر ها می توانند با خرید قایق زیبای موجود در این صفحه برای فرزندان دلبند خود علاوه بر نظارت آن ها لذت قایق سواری را برای آن ها فراهم آورند.این شناور به گونه ای طراحی شده است که کودک از نشستن در آن احساس امنیت کامل را داشته و از شناور شدن بر روی آب لذت ببرد و ساعت ها غرق در شادی و نشاط لحظات خاطره انگیزی را تجربه نماید.شما مشتریان عزیز این فروشگاه می توانید بدون نگرانی از مشکل اتلاف وقت به صورت اینترنتی وارد سایت پیویو شده و از بخش دسته بندی مربوطه محصول مورد نظر خود را با قدرت انتخاب بالا و اطمینان خاطر خریداری نمایید و از مزایای ارسال بدون عیب و نقص کالای خریداری شده خود درب منزل بهره مند شوید.

معمولا قایق های حرفه ای به گونه ای طراحی شدند که مثلا شما وقتی سوار قایق میشوید و به وسط آب میروید اگر شاخه ای که کم پیش می آید به قایق شما گیر کند و بخشی از قایق سوراخ شود در قایق های حرفه ای چون هم چند لایه هستند اولا راحت سوراخ نمیشوند و حتی اگر سوراخ شوند بخش های مختلف قایق دارای تیوپ های گوناگونی است که حتی در ازای سوراخ شدن یک بخش از قایق بخش های دیگر پایدار باقی میمانند و آسیی به شما نمیرسد.اگر قرار است به بخش های پرریسک با قایق حرکت کنید و یا برای ماهیگیری به مناطق مجاز میروید سعی کنید از قایق حرفه ای استفاده کنید. در زمانی که جو گیر میشود و با چندین مهمان به سفر مثلا در آخر هفته میروید لطفا همه فامیل را سوار قایق نکنید چون ممکن است قایق دچار مشکل شود. عمق قابل تحمل : در بحث امنیت قایق یک مورد دیگر را هم میخواهیم اضافه کنیم و آن هم توجه به عمقی است که قایق میتواند در آن آب حرکت کند مثلا شما نمیتوانید یک قایق ساده را خریداری کنید و با آن به وسط اقیانوس آرام بپرید و این کار منطقی نیست چون میزان عمق و فشار آب آنجا اصلا برای این قایق ساده طراحی نشده است.پس توجه به این نکته به شما نشان میدهد اگر قایق بادی ارزان و مخصوصا غیراورجینال میخرید هیچوقت این ریسک را نکنید و به دل دریا های بزرگ نزنید! Po᠎st was generated  with t​he  he lp of G SA Con᠎te nt​ Generat​or DE᠎MO!

ساده : این نوع قایق های هیچ موتوری روی قایق ندارند و شما باید زحمت بکشید و در طول مسیر پارو بزنید و اتفاقا هم ورزش میشود و هم هیجان دارد و قیمت این نوع قایق های بادی نسبت به نوع موتوری مناسب تر است. اتفاقا حمل قایق بادی هم آسان است و به راحتی میتوانید آن را جمع کنید و در صندوق بگذارید و در مقصد با یک تلمبه ساده یا برقی آن را باد و برقرار کنید. فروشگاه اینترنتی پیویو این بار با فراهم آوردن یک محصول هیجان انگیز دیگر از برند معتبر اینتکس توانسته نظر شما علاقه مندان را به خود جلب نماید. برند های متنوعی برای خرید قایق بادی در بازار وجود دارند که میتوانیم بر اساس نیاز و نوع و سبک مهارت خود در انجام این ورزش و نوع استفاده اعم از تفریحی یا ورزش حرفه ای انتخاب کنیم و اکنون میتوانیم به برند هایی چون اینتکس ، بست وی ، نیچر هایک ، بیگ اسپورت ، جیلانگ ، اوزتریل و مالیبو کایاکز اشاره کنیم. اورجینال یا کپی : برند های مطرح تولید کننده قایق بادی در جهان زیاد هستند وبرخی از این برند ها در ایران هم محصولات خود را وارد کرده اند و به فروش میرسانند اما توجه داشته باشید همین برند های معروف برخی توسط شرکت ها نسخه کپی شده تولید شده است که توسط تولید کننده اصلی تولید نشده و کیفیت پایین تری دارند و برخی از مردم برای اینکه تصویر برند روی قایق بادی است آن را خریداری میکنند و فقط شما اگر میخواهید در مناطق پرریسک با قایق بروید سعی کنید قایق اورجینال را خریداری نمایید که در سایت ما این محصولات معرفی شده اند.

از پلهها به سمت قسمت بالا بروید و دیوار سمت چپ را تکان دهید تا وارد یک کلبه کوچک شوید. اگر بدانید سوار قایق بادی شدن در استخر برای کودکان و همچنین در قسمت آرام و مجاز دریا و یا آبندان ها چقدر به شما کیف و لذت میدهد حتی یک لحظه هم برای خرید این وسیله ورزشی معطل نمیکنید. وزن قابل تحمل : اگر فرزند یا خودتان وزن زیادی دارید باید این نکته را در نظر بگیرید که بجای یک نفر خودتان را دو نفر حساب کنید و مثلا یک قایق 4 نفره سه نفر بیشتر سوار نشوند البته در بخش جزئیات کالا اشاره شده این قایق برای افراد با چه وزنی مناسب است و معمولا قایق های بادی برای افرادی با وزن معمولی یعنی 60 الی 100 کیلو گرم هر نفر طراحی شده اند و اگر به این نکات توجه کنید میتوانید تجربه خوبی داشته باشید. ابعاد قایق : وقتی قایق را میخرید احتمالا دوست دارید خانوادگی سوار آن شوید و در آب بازی کنید و به همین دلیل سعی کنید بر اساس تعداد نفرات خانواده خود قایق را انتخاب کنید و در مشخصات کالا دقت کنید به تعداد ظرفیت در یک زمان برای چند نفر قابل استفاده است .

آخرین مطالب